Mja hij kiest inderdaad wel elke keer dezelfde vrouwquote:
bronquote:Op maandag 1 september 2008 21:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja hij kiest inderdaad wel elke keer dezelfde vrouw. Maar ach, die kop zie je toch niet in het donker
big? verklaar jezelf nader?quote:Op maandag 1 september 2008 21:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP valt wel op het maatje "big" of niet?
Nou dat valt toch wel meequote:
Als ik er een bril van subtiliteit over heen doe, kan je wel eens gelijk hebbenquote:
+ 1quote:Op maandag 1 september 2008 21:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou dat valt toch wel mee
behalve SZRR dan, maar dat was meer een walvis
Heb je betaaldquote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarma, je hebt me een note aangenaaid. Moest die R&Plemming van jou maken.
Ja, een beetje wel. Maargoed ik moet ze neuken niet jijquote:Op maandag 1 september 2008 21:15 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet het ook niet hoor, ik vind het ook geen heel mooi figuur.
Maarja beetje stom om te zeggen eigenlijk
quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef Mikkie het volgende:
Wie vinden je/jullie dan wél echt een mooie/lekkere vrouw?
Tuurlijk, kon me niet inhoudenquote:
quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verder echt de meest weggegooide 4,5 euro ooit, maar dat terzijde.
BWAHAHAHHAAquote:Op maandag 1 september 2008 21:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel. Maargoed ik moet ze neuken niet jij![]()
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:
Grapje hoorquote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm schatIk roep al sinds ik OTH kijk dat ik haar een enorm geil wijf vind, dus nee ik doe het niet voor de kudows
quote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef LastRequest het volgende:
Hebben jullie het weer voor elkaar hoor, posten wij dames ipv mannen
Nu jullie hete mannen posten!
Damn. M'n liefde, wat doe je?!quote:Op maandag 1 september 2008 21:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Grapje hoorIk vind d'r ook mooi.
Mik Lindsay is tegenwoordig lesbisch dus voor jullie valt er sowieso niets meer te halen
Ja dan is hyves wel een goed ideequote:Op maandag 1 september 2008 21:37 schreef LastRequest het volgende:
*tring tring*
"Hoi LR, op koninginnedag zijn we toch bij een bandje wezen kijken dat jij kende? Zouden we die kunnen boeken voor aanstaande vrijdag op het Rhine Town Jazz Festival? Regel jij het even? ktnxbye!"
Eh.. ik heb de drummer maar even gekrabbeld![]()
Voor aanstaande vrijdag, lekker op tijd
Ik heb verder geen nummer ofzo, en weinig zin om iemand anders te gaan bellen ervoor.. kom op zeg, als bedrijfsleider ga je maar eerder wat regelen, dat festival komt jaarlijks terugquote:Op maandag 1 september 2008 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja dan is hyves wel een goed idee!
oke dan ligt het anders jaquote:Op maandag 1 september 2008 21:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb verder geen nummer ofzo, en weinig zin om iemand anders te gaan bellen ervoor.. kom op zeg, als bedrijfsleider ga je maar eerder wat regelen, dat festival komt jaarlijks terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |