Koudquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je leeft nog!![]()
Hoe ist zonder Cali?
je hebt betaalt!!!quote:Op maandag 1 september 2008 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
swarma, je hebt me een note aangenaaid. Moest die R&Plemming van jou maken.
Ik heb anders nog wel wat chicks voor jequote:Op maandag 1 september 2008 23:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Koud
Maar ik had afgelopen week intro enzo, druk jeweetz
ja dat zijn idd die ik bedoelde voor 15 euro ofzo he ? en langer dan 3 uur ofzo zal je toch niet rijden dus dan maakt t in feite niet uit of je orthoplasieken neemt of niet...quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens vandaag nog eventjes dit gekocht, oude gele propjes sluiten wel erg veel af en dat drukverschil is zo kutOtoplastieken komen wel als ik er geld voor heb,
Gehoorbescherming #2quote:Op maandag 1 september 2008 21:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens vandaag nog eventjes dit gekocht, oude gele propjes sluiten wel erg veel af en dat drukverschil is zo kutOtoplastieken komen wel als ik er geld voor heb,
Een biertje? En als ik nou geen bier ga drinkenquote:Op maandag 1 september 2008 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kan je mijn notes uitprinten en mee nar de meet nemen krijg je n biertje
Wtf wat een geldquote:Op maandag 1 september 2008 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
interessant maar t gaat in totaal rond de 1100 a 1200 euro kosten... dus moet er nog ff overna denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |