Dat denk ik ook zéér regelmatig !!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:20 schreef Deepfreeze het volgende:
(respect for alleenstaande moeders!)[/sub]
Inderdaad dat denk ik ook wel eens als mijn vriend thuiskomt en ik Linde na een moeillijk dagje even lekker aan hem kan gevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:21 schreef marit1978 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook zéér regelmatig !!!
Wat heerlijk grut. Genieten he?quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:27 schreef Moonah het volgende:
Vanmiddag hebben we heerlijk met Simon en PM-girl gerelaxed en gespeeld aan het water. Echt zo leuk, die twee stoere kleine mannen. Ze hadden volop sjans met twee dames van een jaar of 9.
quote:Op maandag 1 september 2008 09:20 schreef ik80 het volgende:
En wij hebben van de week onze eerste 5 woord-zin gehoord!
Dat zie ik Fons echt nog niet doen. Hij drukt zich vooral uit met gebaren en geluiden.quote:Op maandag 1 september 2008 09:52 schreef ik80 het volgende:
meisje heeft ook ketting om.
Echt een hele zin!
Dat is ook wel een beetje onze eigen schuld denk ik. Wij hebben hem als baby geleerd wat bepaalde personen doen van geluid of gebaar...quote:
hier kan er wel een alsjeblieft zeggen maar dan alleen als ze wat krjgt. maar dank je wel zegt ze nog niet. dus nu gaan we haar zovaak mogelijk wat geven om haar duidelijk te maken wanneer wat te zeggen.quote:Op maandag 1 september 2008 13:53 schreef YPPY het volgende:
Anna kan alles nazeggen, behalve Alsjeblieft en Dankjewel.![]()
Stinkerds zijn het, die papa'squote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef Moonah het volgende:
Marit, Thies zegt ook (nog steeds) geen 'papa' hoor.
Overigens maakt papa daar grondig misbruik van, want als Thies iets gedaan wil hebben, blijft J steeds zitten onder het mom van "Hij roept toch om zijn mama?"
quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 21:43 schreef YPPY het volgende:
Wat betreft formaat past Anna hier de komende 3 jaar nog wel.
En ik vind het zelf moeilijk te accepteren dat ze al peuter is, dus ik open dit topic veel makkelijker dan het andere.![]()
Muah, hij is niet echt ziek meer hoor. Beetje verkouden nog. Ik heb het vermoeden dat hij 's nachts heel erg droomt. En dan is ie ontroostbaar en heel erg geschrokken... Wat doe je daar nu weer mee?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
En Rocka...beterschap voor je stoere vent. Hij heeft het flink te pakken. Sterkte en X
Wat jij doet, gewoon lekker bij je nemen.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat jij doet, gewoon lekker bij je nemen.
Succes ermee.
Zelfs dat wil Lis nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat jij doet, gewoon lekker bij je nemen.
Succes ermee.
Ah, je kent Brent ook?quote:Op donderdag 4 september 2008 10:41 schreef Kersjes het volgende:
Kleine frusti met zijn tirannieke trekjes![]()
Quinten ook!quote:Op donderdag 4 september 2008 10:52 schreef Stiemie het volgende:
Linde heeft door zulke momenten al de bijnaam Chucky gekregen
Sekreetquote:Op donderdag 4 september 2008 11:47 schreef Memmel het volgende:
oh had ik a gezegd dat ik op een zonnebed aan het zwembad lig. nou ik ga me weer insmeren!
of je brengt hem naar de boze heks van .... (vul in naar behoeve)quote:Op donderdag 4 september 2008 13:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Quinten ook!![]()
[..]
Sekreet![]()
![]()
Wij gaan morgen voor een lang weekend naar Disneyland Parijs, als Quinten dan niet luistert neem ik hem mee in de Tower of Terror
Da's een oelewapper, maar dan anders!quote:Op donderdag 4 september 2008 23:59 schreef Kersjes het volgende:
Oepelapper, wat is dat nou weer?![]()
Devin is als hij half-slapend uit bed wordt gehaald omdat hij wil drinken, of gewoon zieligjes kreunt en getroost wil worden een Sullie vind ik altijd. Zo'n klein warm ding waar je lekker mee kan knuffelen![]()
Hij wordt als hij zeurt ook weleens Miep(ie) genoemd, maar voor de rest krijgt hij stoere bijnamen hoor
quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:50 schreef p_iglet het volgende:
Zo wij zijn vanochtend naar de kinderarts geweest, en we hoeven niet meer terug.
Pepijn is nu 8450gr en 72cm.
Hij groeit langzaam, maar wel redelijk netjes met het onderlijntje mee. En verder is het gewoon ons kleine frutje
Als hij af gaat wijken qua groei of ontwikkeling mogen we bellen en terugkomen.
Hihihi bijnamen, hier is Pepijn ook van alles. Vooral klauterkabouter en spookje.
speelde in het babietjes topic al.quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:06 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat er iets speelde. Heb ik daar overheen gelezen of speelde dit ook al in het babytopic?
in elk geval wel fijn nieuws!
Veel plezier Slaapmeis! Wij gaan ook bijna op vakantie, Dean's eerste keer vliegen..spannend!quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom zo'n kleine dreumes zoveel nodig heeft op vakantie?Als je alleen al alle luiers, zwemluiers, billendoekjes en verzorgingsproducten in de koffers hebt zitten, dan blijft er niet veel meer over voor papa en mama. O ja, we moeten natuurlijk ook nog speelgoed en boekjes mee voor Milo en zijn badcape en zijn opblaasrace-auto voor in het zwembad en, en, en.... Even mijn lijstje erbij pakken. Pffff gelukkig zijn we nu bijna klaar en dan kunnen we morgen eindelijk op vakantie naar Tunesie.
Tot over twee weken!
O jeetje wat lief! Ik was het al helemaal vergetenquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:39 schreef bixister het volgende:
vivi, wil je die buggy nog lenen/hebben? kan hoor!
kan volgens mij ook best inderdaad. veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
O jeetje wat lief! Ik was het al helemaal vergeten.
Ik denk dat ik de Prénatal Buggy maar gewoon meeneem....hij hoeft toch niet persé als handbagage dus dat moet wel lukken toch?
Thanks en nogmaals thanksquote:Op zaterdag 6 september 2008 01:24 schreef bixister het volgende:
[..]
kan volgens mij ook best inderdaad. veel plezier alvast!
Waaaaaaaaaaaaaaaaar in zeeland?????!!!!!?????quote:Op zaterdag 6 september 2008 09:59 schreef marit1978 het volgende:
haha, hier ook hevige inpak-ochtend achter de rug voor een weekje zeeland !
MIJN GOD !
we hebben voor weekje zeeland net zo veel nodig als voor 2weken italie laatste keer!
Adnere vakantiegangers ook fijne vakantie !!
Hey, bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:15 schreef chacama het volgende:
Vivi als je met de buggy tot aan de gate gaat, dan neemt de stewardoosdess hem over en komt ie vervolgens bij het eindpunt als eerste er weer uit en krijg je hem bij het uitstappen van het vliegtuig weer aangereikt. Vond ik zelf erg prettig. Wel voor de zekerheid even navragen of dat bijv. ook bij charters geldt.
quote:Op zondag 7 september 2008 14:48 schreef PM-girl het volgende:
Simon is zo leuk! Hij vertelt de hele dag door, momenteel is hij erg bezig met wat van wie is. papasauto, mamasbrood, kukjeskikke (plukjes drinken=hond). Ook met o-o, we horen zelfs o-o Thies, dus ik weet niet wat er zich 30 kilometer verderop afspeelt
quote:Op zondag 7 september 2008 21:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Volgens mij moet je dan over haar oor plassen...of was dat nou met kwallenbeten....
quote:Op zondag 7 september 2008 21:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Volgens mij moet je dan over haar oor plassen...of was dat nou met kwallenbeten....
Aha, daar houd ik van. Kinderen die dat zelf aangeven, heerlijk !quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:05 schreef Mibos2 het volgende:
KP Kaith knikkerde haar laatste fles zelf met ongeveer 18 maanden de deur uit. Mijn schoonmama was aan het oppassen en die zei van ze moest haar laatste fles niet en daarna heeft ze hem niet meer gedronken. Ze had toen genoeg aan haar avondeten blijkbaar.
Heet je dochter Renske?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef Popples het volgende:
appelsap het lijkt me echt verschrikkelijk zeg. renske is gisteren thuis gekomen van 1 nachtje logeren maar dat was al verschrikkelijk vond ik.
Oh, nee, ons slaat hij helemaal niet en nooit meer (behalve per ongeluk). Hij zit gewoon zijn halve knieschijf blauw te meppen en zegt dan heel emotieloos Pijnnnnnnnnnnnnn alsof hij ons wil vertellen wat pijn is en inhoudtquote:Op woensdag 10 september 2008 20:57 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, Simon doet dat ook hoor, zichzelf slaan. Vooral uit frustratie. Eerst mept hij een keer naar ons, wat niet mag. Dan mept hij met twee handen op zijn eigen bol. Het lijkt alsof hij de pijn niet echt voelt.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef Moonah het volgende:
Ghegeh, ik had vannacht gedroomd dat Thies 16 kg woog en Brent 18,9.![]()
En wij maar denken dat wij die kids woorden moeten aanleren!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh, nee, ons slaat hij helemaal niet en nooit meer (behalve per ongeluk). Hij zit gewoon zijn halve knieschijf blauw te meppen en zegt dan heel emotieloos Pijnnnnnnnnnnnnn alsof hij ons wil vertellen wat pijn is en inhoudt
Heeft ie ook, daarom slaat hij haar ook niet. Denk dat simon zijn moeder minder leuk vind met vlagenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef Popples het volgende:
brent niet slaan, je hebt een hele lieve mama.
Hmm zou dat de oplossing zijn???quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:
En Meike, jeetje Karin, zoekt ze een vriendje?Ik heb nl nog een knuffelaar in de aanbieding. Af en toe hangen de snotjes en voedselrestjes aan mijn wangen en voorhoofd maar dat is toch wel met heel veel overgave gegeven dus... ik denk dat ie er ook klaar voor is, voor een vriendinnetje bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |