Slappkoppie, linde!

Eli ligt ook knok-out in bed

Moonah, vind je man dat niet vervelend, dat Thies zo aan je lijkt te hangen? Of heeft hij er niet zo;n last van?
mss een ongevraagd advies, maar wat ik heb geleerd van de opvoednanny, is dat als je vraagt "zal papa jenu naar bed brengen?" dat je dan "nee!!!" als antwoord krijgt. maar als je dan zegt "papa brengt je nu naar bed", is het al een stuk moeilijker discussieren. die houden wij er iig in, voor het geval het nodig wordt, dus dat wilde ik jou ook ff melden. mss heb je er wat aan, mss ook niet

Kijk, de tandjes lijken hier allemaal door te zijn gekomen, meike wat rustiger, chris lijkt weer beter, helemaal top!

Eli kwijlt ook weer minder, en de pukkeltjes op zijn kin trekken weer weg, (normale kinderen krijgen rode billen, eli krijgt uitslag op zn kin. ach, ieder zijn meug

) dus wellicht is er een kies door??? nu nog de op knappen staande voortanden en we zijn een tijdje weer goed!

het feestje was idd wel erg leuk.

allemaal leuke kado's gekregen en beetje bijgekletst met de mensen, terwijl pepijn en devin
elkaar van de wheelybug vochten en elkaar de harsens insloegen met een sambabal samen speelden

ff met een klein frut van 2 mnd geknuffeld. eerst een beetje onwennig, maar daarna had ik hem zo weer vast alsof ik hem zo weer kon aanleggen!
wees stil, mijn rammelende eierstokjes, rustig...