quote:Op zondag 7 september 2008 14:48 schreef PM-girl het volgende:
Simon is zo leuk! Hij vertelt de hele dag door, momenteel is hij erg bezig met wat van wie is. papasauto, mamasbrood, kukjeskikke (plukjes drinken=hond). Ook met o-o, we horen zelfs o-o Thies, dus ik weet niet wat er zich 30 kilometer verderop afspeelt
quote:Op zondag 7 september 2008 21:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Volgens mij moet je dan over haar oor plassen...of was dat nou met kwallenbeten....
quote:Op zondag 7 september 2008 21:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Volgens mij moet je dan over haar oor plassen...of was dat nou met kwallenbeten....
Aha, daar houd ik van. Kinderen die dat zelf aangeven, heerlijk !quote:Op dinsdag 9 september 2008 13:05 schreef Mibos2 het volgende:
KP Kaith knikkerde haar laatste fles zelf met ongeveer 18 maanden de deur uit. Mijn schoonmama was aan het oppassen en die zei van ze moest haar laatste fles niet en daarna heeft ze hem niet meer gedronken. Ze had toen genoeg aan haar avondeten blijkbaar.
Heet je dochter Renske?quote:Op woensdag 10 september 2008 13:02 schreef Popples het volgende:
appelsap het lijkt me echt verschrikkelijk zeg. renske is gisteren thuis gekomen van 1 nachtje logeren maar dat was al verschrikkelijk vond ik.
Oh, nee, ons slaat hij helemaal niet en nooit meer (behalve per ongeluk). Hij zit gewoon zijn halve knieschijf blauw te meppen en zegt dan heel emotieloos Pijnnnnnnnnnnnnn alsof hij ons wil vertellen wat pijn is en inhoudtquote:Op woensdag 10 september 2008 20:57 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, Simon doet dat ook hoor, zichzelf slaan. Vooral uit frustratie. Eerst mept hij een keer naar ons, wat niet mag. Dan mept hij met twee handen op zijn eigen bol. Het lijkt alsof hij de pijn niet echt voelt.
quote:Op woensdag 10 september 2008 21:18 schreef Moonah het volgende:
Ghegeh, ik had vannacht gedroomd dat Thies 16 kg woog en Brent 18,9.![]()
En wij maar denken dat wij die kids woorden moeten aanleren!quote:Op woensdag 10 september 2008 21:03 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Oh, nee, ons slaat hij helemaal niet en nooit meer (behalve per ongeluk). Hij zit gewoon zijn halve knieschijf blauw te meppen en zegt dan heel emotieloos Pijnnnnnnnnnnnnn alsof hij ons wil vertellen wat pijn is en inhoudt
Heeft ie ook, daarom slaat hij haar ook niet. Denk dat simon zijn moeder minder leuk vind met vlagenquote:Op woensdag 10 september 2008 21:56 schreef Popples het volgende:
brent niet slaan, je hebt een hele lieve mama.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |