Zo, even bijgelezen

Wat fijn dat pepijn gegroeid is!

Slaapmeisje, veel plezier op vakantie!
Chacama, wat naar lijkt me dat om te moeten provoceren.

voor jou en Maud en de rest van de fam. Hopelijk groeit ze er snel overheen.
Karin, hoeveel tanden en kiezen komen er nu door? Hopelijk zijn ze er snel, en is de pijn weer gauw klaar.
Jeetje, Suzanna, wat een verhaal! Het ziet er ook zielig uit met van die dikke lippen! Wel fijn dat Julia zich zo goed heeft gehouden, stoere meid! Gaan ze nu idd andere voedsesltesten doen om te kijken of ze ook voor andere voedselsoorten allergisch is?
Heb mn eerste werkweek achter de rug, kan k weer eens reageren. Fok-ken in je eerste werkweek is ook weer zoiets

Het is hier nog steeds feest met poepluiers, stinken uit zijn mond, stinken in het luiergebied, stinken in zijn geheel, echt vies, maar geen verse tanden of kiezen. We kunnen ze niet vinden, terwijl hij toch echt al een paar weken aan de gang is

vanochtend was weer leuk. romper nat en vies, dus ik zet hem nere op de commode en doe luier open, terwijl eli erop zit, kijken hoe hij reageert. kijkt omlaag, staat verschrikt op en klampt zich aan me vast. ik kan zo rustig schoonmaken, licht kokhalznd van de stank

, zijn de doekjes op. sta je daar, vies kind je handen dat niet meer durfde te gaan zitten, ook al was luier weg, en de doekjes buiten handbereik. gelukkig hoorde PR me mopperen en gaf de doekjes aan. eli bijna schoon, gaat hij nog plassen ook! dus ik zet hem verschrikt neer, eli plast wat verder, kijkt omlaag, ziet dat hij plast, schrikt zich wezenloos en gaat heel hard huilen!

was wel schattig. helemaal bang van zichzelf
verder gaat het prima in huize PR