abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:40:28 #76
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61323946
Ik heb nog niet alles helemaal kunnen lezen, maar hier even een zwaaitje vanuit Tunesie. Het is bloedjeheet, Anna wordt echt boos als we niet eerst gaan zwemmen voordat we op onze krent vallen op het strand, leeft op watermeloenen en frietjes, heeft gisteren meegedanst in de kinderdisco en slaapt als de beste! Kortom, we hebben het naar onze zin.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61324283
Oh Memmel wat klinkt dat heeeerlijk Om je vakantiegevoel te versterken: hier regent het al bijna de hele dag
  dinsdag 2 september 2008 @ 16:54:35 #78
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61324303
Heerlijk memmel! Geniet er van!

Chaca, Brent's kamer is zo klein daar past niet eens een matras bij in (ja staand maar goed dat schiet niet op...). Vannacht heeft ie weer bij ons gelegen. Vreselijk dat geschreeuw, ik trok het niet meer. Ach ja, over 15 jaar wil hij vast niet meer bij ons liggen

Storm, dag knul en dag moeders! Hele fijne verjaardag!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_61324304
memmel klinkt goed. veel plezier nog. geniet er lekker van.
mama van 3 kids!
pi_61324340
storm gefeliciteerd met je 2de verjaardag
mama van 3 kids!
pi_61324701
Memmel ! Klinkt inderdaad heerlijk ! Hier in Den Haag is het ook 35 graden en iedereen heeft de hele week vrij gekregen om naar het strand te gaan en alle Nederlanders mogen gratis uit eten deze week....Dussssssss Geniet heerlijk van je vakantie. Meneer van ZIGGO gaat ook naar Tunesie heb ik via de klachtenservice mogen vernemen

En Storm gefeliciteerd met jezelf en je zus !
pi_61325265
*Stiemie pakt NU haar koffer in en vertrekt naar Den Haag*

Storm en Maria gefeliciteerd
pi_61325326
En Rocka...beterschap voor je stoere vent. Hij heeft het flink te pakken. Sterkte en X
pi_61327005

We zijn er weer Het was ge-wel-dig!! Binnenkort snel meer, want ik ben druk, druk, druk met werk en andere dingen

Beterschap voor Brent!

Memmel, geniet ervan!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 2 september 2008 @ 19:36:02 #85
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61328156
kan ik toch gewoon internetten via de foon van manlief. a honderd euro per mb ofzo waarschijnlijk. maar hij mag onbeperkt alles doen ermee. dus ik ook.

35 graden in het haagje he? voor minder dan 40 doe ik het niet! die meneer van ziggo is opgegeten door de douane meneer, die hield de ramadan niet vol...

zaterdag naar vrienden in tunis. die doen dus aan ramadan. nu maken ze wel eten voor anna overdag. ik denk dat ik mijn potjes olvarit zelf maar op ga eten op de wc. anna eet trouwens heel goed hier.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61328357
Hahahaha, Memmel. Ik zie je al zitten op de wc ! Potje Olvarit erbij en smullen meer. Pas op dat je dan geen boer laat !
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2008 @ 20:19:51 #87
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_61329448
Memmel je bent er al? Wij gaan zaterdag, maar zoals ik het lees is het in ieder geval lekker warm daar
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2008 @ 20:21:18 #88
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_61329497
Hmz ik had dus helemaal niet in de gaten dat het Ramadan is. Goed om dit even te weten trouwens. Wat heerlijk om te lezen dat Anna het zo naar haar zinnetje heeft. Hoe ging de vlucht trouwens?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 2 september 2008 @ 20:45:23 #89
190853 RockabeIIa
pi_61330184
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
En Rocka...beterschap voor je stoere vent. Hij heeft het flink te pakken. Sterkte en X
Muah, hij is niet echt ziek meer hoor. Beetje verkouden nog. Ik heb het vermoeden dat hij 's nachts heel erg droomt. En dan is ie ontroostbaar en heel erg geschrokken... Wat doe je daar nu weer mee?
pi_61330951
Oeh hier ook een Erica Hysterica vannacht
Kan me herinneren dat Morris ook zo'n fase had op die leeftijd. Prettig is anders...

Thies en Simon
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61331344
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat doe je daar nu weer mee?
Wat jij doet, gewoon lekker bij je nemen.
Succes ermee.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:21:50 #92
190853 RockabeIIa
pi_61331382
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Succes ermee.
afschuiver dat je der rondloopt

pi_61331385
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Succes ermee.
Zelfs dat wil Lis niet
pi_61331908
Ik meen het wel hoor Rocka!
Thies heeft het heel soms 's nachts wel eens. Dan lijkt hij niet eens wakker te zijn. Herkent me niet. Ik neem hem dan bij me en probeer over zijn bol en zijn rug te aaien.

Oeh, wat doe je dan met Lis Snoop?
pi_61331999
We moeten haar echt uit laten razen (lees: schreeuwen). Na 15 a 30 minuten wordt het beter en wil ze nasnikkend wel naar haar eigen bedje. Ik vind het moeilijk en vermoeiend. Het is echt iets van de laatste paar dagen.
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2008 @ 21:41:00 #96
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_61332061
Bij Milo werkt dat juist averechts als ik hem bij me neem. Meestal ga ik dan even naar hem toe, stop zijn speentje in zijn mond, een aai over zijn bol en ben dan weer weg. Als ik hem echt ga oppakken word hij juist wakker en is dan veel lastiger te troosten. Zo ook met naar bed brengen. Zodra we op het punt staan om de kamer te verlaten, gaat Milo even "huilen". Wij stappen dan resoluut de kamer uit en zodra we eigenlijk de trap al af zijn, is hij klaar, babbelt nog wat en valt dan in slaap.
pi_61332148
Aah, wat moeilijk Snoopy. Zielig lijkt me.

Slaapmeisje, alleen als hij zo eng droomt he, en overstuur huilt in zijn slaap neem ik hem bij me hoor.
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:44:31 #98
190853 RockabeIIa
pi_61332170
Slaapmeisje, zo was het hier eerst ook maar tegenwoordig gilt meneer met zijn ogen dicht en vaak doe ik met opzet de lamp aan zodat ie juist wakker wordt en zodra hij dan wakker is begint het gebabbel, en dan wil hij daarna echt niet meer alleen zijn...
  dinsdag 2 september 2008 @ 21:52:36 #99
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61332463
slaapmeisje de vlucht ging wel ok. het duurde lang voordat we vertrokken, en anna wilde niet blijven zitten. toen ze eenmaal een fles op had viel ze in slaap en heeft ze tot na de landing geslapen.

gisteren kwam er een dame naar ons toe en die zei dat ze vond dat wij zo'n bijzondere dochter hebben. omdat ze met haar vijftien maanden op het podium tussen de oudere kinderen de clown liep uit te hangen.

het is idd ramadan, maar in de hotels merk je het niet. bij de vrienden ontbijten we om vijf uur en diner rond een uur of acht. nou ik hou anna d'r schema wel aan. veertig graden en niet eten of drinken trekken we niet hoor.

't is overigens lastig klussen als de kleine in het bedje naast je ligt...zo komt er natuurlijk nooit een brusje. gelukkig komen opa en oma ook nog een weekje. kan anna uit logeren
pi_61333569
Goed zeg, van Anna, lekker slapen in het vliegtuig en de beest uithangen op vakantie!
En trouwens, gaan jullie voor een brusje voor Anna dan? (dacht dat je nog ff wou wachten, maar gezellig, join the club!)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')