Dat is ook wel een beetje onze eigen schuld denk ik. Wij hebben hem als baby geleerd wat bepaalde personen doen van geluid of gebaar...quote:
hier kan er wel een alsjeblieft zeggen maar dan alleen als ze wat krjgt. maar dank je wel zegt ze nog niet. dus nu gaan we haar zovaak mogelijk wat geven om haar duidelijk te maken wanneer wat te zeggen.quote:Op maandag 1 september 2008 13:53 schreef YPPY het volgende:
Anna kan alles nazeggen, behalve Alsjeblieft en Dankjewel.![]()
Stinkerds zijn het, die papa'squote:Op maandag 1 september 2008 16:46 schreef Moonah het volgende:
Marit, Thies zegt ook (nog steeds) geen 'papa' hoor.
Overigens maakt papa daar grondig misbruik van, want als Thies iets gedaan wil hebben, blijft J steeds zitten onder het mom van "Hij roept toch om zijn mama?"
quote:
quote:Op maandag 1 september 2008 21:43 schreef YPPY het volgende:
Wat betreft formaat past Anna hier de komende 3 jaar nog wel.
En ik vind het zelf moeilijk te accepteren dat ze al peuter is, dus ik open dit topic veel makkelijker dan het andere.![]()
Muah, hij is niet echt ziek meer hoor. Beetje verkouden nog. Ik heb het vermoeden dat hij 's nachts heel erg droomt. En dan is ie ontroostbaar en heel erg geschrokken... Wat doe je daar nu weer mee?quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
En Rocka...beterschap voor je stoere vent. Hij heeft het flink te pakken. Sterkte en X
Wat jij doet, gewoon lekker bij je nemen.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat jij doet, gewoon lekker bij je nemen.
Succes ermee.
Zelfs dat wil Lis nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat jij doet, gewoon lekker bij je nemen.
Succes ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |