marit wij hebben renske gewoon hier gehouden en de aandacht blijven verdelen.
mijn moeder is hier een hele week gebleven voor renske en voor mij.
zo kon ik me storten op annika en was renske er gewoon bij en 's avonds deed mijn moeder haar naar bed omdat ik geen trappen mocht lopen.
ik sliep ook beneden zodat ik de hele dag bij renske was en renske ook wende aan haar zusje.
mijn moeder verzorgde renske en hoe meer ik in de kraamweek kon, hoe makkelijker het voor mij werd om na de kraamweek voor 2 kleine kids te zorgen.
maar toen annika geboren was werd renske meteen na 5 min. erbij gehaald die was wakker geworden door mij. ze zei meteen zusje en begon te lachen.
3 maand later zegt mevrouw in eens mama buik baby

olifanten geheugen.
wat ik de hele zwangerschap gedaan heb is, gewoon mijn buik aangewezen en zusje gezegd.
verder was renske toch te klein om te snappen hoe en wat. maar ze begreep het wel dat annika bij mij in de buik zat.
oei dreumes-tiranetjes
memmel geniet maar lekker van de zon, wacht maar tot je terug bent
wij hebben een opstandige stampvoetende nee zeggende dreumes.
wil je een cracker, nee stampvoets en dan na een minuutje toch aan pakken
maar het slapen is de laatste week weer waardeloos. vannacht 3.30
ze slaapt overdag maar 1,5 uur. dus nu mag ik gaan uitzoeken wat ik het beste kan doen.
iemand een idee hoe je een dreumes kan voorbereiden dat ze meer dan een week bij oma en opa moet blijven en mama in het ziekenhuis moet blijven? normaal gaat ze hoog uit 1 of 2 nachtjes bij mijn ouders maar nu zal het meer dan een week zijn.