abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60787734
Het dreumestopic [1-2 jaar] deel 30

Voici, les enfants terribles:

02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
15 juni 2007: Ruud, zoon van Karin
17 juni 2007: Ilse, dochter van Marit1978
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
27 juli 2007: Ethan Gabriel, zoon van jellyrose
08 augustus 2007: Alannah, dochter van Freudie
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje

De nieuwste ontwikkelingen!

Ilse loopt.
Linde is gaan staan.
Brent kan samen met zijn mama tot 12 tellen.
En Anna kan zelf tot 2 tellen.

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 25-08-2008 10:51:03 ]
pi_60787754
Puike samenvatting!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 13 augustus 2008 @ 10:59:23 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_60787784
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:46 schreef appelsap het volgende:
Ik vind dat zo zielig. Ik zou dat niet kunnen.
Als ik wil douchen en Damian is wakker dan neem ik hem gewoon mee! Hij gaat op de grond lekker zitten spelen, heel handig.
Gaat ie dan echt rustig zitten spelen???

Als ik dat zou willen doen, moet ik eerst de douche 'tijn-proof' maken Zorgen dat er niets, maar dan ook niets ligt wat eventueel in de wc zou kunnen passen.. de wc-borstel wegzetten, want dat is vreselijk aantrekkelijk speelgoed.. de wc-rol moet natuurlijk in 1000 stukjes.. klimmen boven op de wc.. deur van de douchecabine open doen en erbij komen (in z'n kleren )
En als de douche dan helemaal steriel zou zijn, gaat ie wel gillen dat ie er uit wil

Ik douche wel als hij in bed ligt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_60787894
Whehe, douchen is altijd wel een uitdaging idd. Alhoewel ik het nu ze iets ouder is wel een verademing vind met hoe het eerst ging/moet. Ze heeft gelukkig wel redelijk door dat ze dan echt even zichzelf moet vermaken, en heeft daar dan ook de hele 1e verdieping voor (bedankt uitvinder van traphekjes!).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_60787924
Ik ben geloof ik niet helemaal duidelijk geweest. Ik zet hem wel echt bij me onder de douche!
Als ik hem gewoon in de badkamer laat loslopen dan trekt hij ook alles uit de kast hoor. Wij hebben geen wc in de badkamer dat scheelt vast ook wel. Maar onder de douche blijft hij rustig zitten als je hem wat flessenshampoo en een badeendje geeft. Hij is wat dat betreft wel erg makkelijk.
pi_60788204
Ik ga pas onder de douche als Chris aan zijn ochtendslaapje is begonnen (zo rond 10 uur). Maar dat wordt steeds later.. Dus ben bang dat ik binnenkort met de lunch nog in badjas rondloop
Maar hij vermaakt zich prima in de box, dus misschien dat ik maar eens moet proberen of hij zolang alleen beneden in de box wil zitten als ik snel onder de douche spring..

Het baby-ige is echt snel aan het verdwijnen... Waar Chris vorige week nog zijn koekje wegschrokte en daarna zijn flesje pas dronk, ging hij er vanochtend echt voor zitten, om rustig een hapje koek, een slokje sap en nog een hapje koek te nemen.. En dan even lief naar mijn vriend en mij kijken, om vervolgens weer verder te snacken..
En toen ik gisteravond njumnjum deed, kreeg ik zijn flesje melk aangeboden
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:30:25 #7
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60788671
deepfreeze, leuk he, opeens zien ze dat ze keuzes hebben. De laatste tijd wil Brent een beker bij zijn eten. Ik vergeet het nog wel eens. Dan gaat ie dus zitten wachten op dat ding en eet niets meer. EN na een paar slokken drinken valt hij weer aan.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60788920
En ook gewoon de fles weggooien/lepel wegslaan als hij genoeg heeft gehad. Nee is nee, en als ik wel moet ga ik brullen.. (maar moeten hoeft gelukkig niet.. hij eet/drinkt genoeg)..

We moeten binnenkort ook maar eens proberen om Chris aan de beker te krijgen.. Gisteren al bij papa wat fruitmoes uit de beker gehad, dat ging goed. Maar nu nog water/thee/sap. Zal wel een zooitje worden
  † In Memoriam † woensdag 13 augustus 2008 @ 11:38:32 #9
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60788940
Die doucheverhalen zijn heel herkenbaar. Ik douche meestal voordat Milo wakker wordt en op mijn vrije dag ook wel tijdens zijn slaapje. De box is allang verbannen en verkocht, maar als het echt zou moeten dan zou ik Milo waarschijnlijk in zijn eetstoel in de douche zetten. Vroeger was het wippertje daar geschikt voor. Het is een Ikea eetstoel, dus lekker lichtgewicht. Hem laten spelen onder de douche gaat hier niet werken. Hij glijdt uit op de natte vloer en gooit inderdaad van alles in het toilet enzo. Geen optie, dus ik wacht wel tot Bokito slaapt

Milo is tegenwoordig vaak aan het "tapdansen". Dan gaat hij heel snel met zijn voetjes stampen en met zijn kontje schudden. Echt geen gezicht en hij grijnst er dan bij van oor tot oor. Vanmorgen viel me trouwens op dat zijn broek ineens te kort is geworden Hij heeft nu lijkt het van de ene op de andere dag hoog water. Dan was die jengeldag afgelopen maandag waarschijnlijk een groeispurtdag geweest.

Ook hebben we vandaag besloten om geen ochtendfles meer te geven. Die ging er toch al niet goed meer in en de Groeimelk is nu bijna op. Gewone warme melk blieft meneer niet, dus het wordt nu een stuk ontbijtkoek en een beker koude melk. Nu nog die avondfles eruit en dan zijn we klaar met de flessen. Het met de pot meeeten lukt nog steeds niet. Wel probeert Milo nu steeds meer hapjes van ons bord en vooral de pizza vind hij erg lekker. Over een paar weken gaan we met vakantie en we nemen dan geen potjes meer mee, dus dan is het gewoon erop of eronder en moet hij eten wat de pot (of het buffet in het hotel) schaft. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:41:01 #10
190853 RockabeIIa
pi_60789010
appelsap, hij zal nog wel vaker iets minder leuks 'moeten' doen. Hoeft ie dat dan ook niet?

Ik ben er echt heilig van overtuigd dat als je zelf een beetje duidelijk bent en laat weten dat wat jij wilt gebeuren zal (doe ik ook niet altijd hoor) je de makkelijkste kinderen krijgt, op een uitzondering nagelaten.

Succes met 'ontpotten' slaapmeisje. Dat wordt dus veel pizza
pi_60789302
Anna deed in het begin ook wel moeilijk, maar nu vermaakt ze zichzelf prima als wij onder de douche staan. Ze botst 100 x per dag overal tegenaan en valt om, maar tijdens het douchen gaat het ineens prima.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:54:37 #12
190853 RockabeIIa
pi_60789459
Brent is net in slaap gevallen met de radio hard aan

Vanochtend was hij zijn fruithap in zijn haar aan het smeren en ik zeg 'Hou daar eens mee op'. Kreeg ik als antwoord heel zachtjes 'Hou jou' terug Hoezo slijmjurk?
pi_60789870
Rocka, bedoelde je mij met dat moeten?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:11:35 #14
190853 RockabeIIa
pi_60789988
Nee? Ik dacht van niet...
(ik weet nu niet waar je op doelt )
pi_60790154
lama.. (dacht dat je op het niet moeten eten doelde)
pi_60791998
Oh wat goed zeg van dat tellen Anna en Brent

Wij hebben de box nog staan en Linde gaat er elke dag nog even in. Er is een tijd geweest dat in de box zetten gelijk stond aan drama, maar dankzij een tip van (ik geloof) E.T. over regelmaat in het boxen aanbrengen gaat het nu prima. 's Middags na de lunch in de box en 's avonds na het eten ook. Hebben wij mooi even de tijd om de boel te desinfecteren nadat mevrouw gegeten heeft. Natuurlijk is het ook wel eens een drama hoor, maar na een minuutje of 5-10 compleet negeren geeft ze het dan maar op en gaat maar tegen Ernie mopperen

Douchen doe ik ook of als Linde (nog) slaapt of als ze in de box/kinderstoel zit. Ben veel te bang als ze anders ineens een paar minuten eng stil is. Dan denk ik alleen maar: wat zal ze nu weer aan het uitvreten zijn?

Vannacht werd ik om 4 uur wakker door een meisje dat rechtop in haar bed de hele tijd 'uit! uit! uit!' riep Sorry schat maar dan moet je nog een paar uurtjes wachten... En vanmorgen was ze natuurlijk haar bed niet uit te krijgen toen ik op tijd de deur uit moest om haar eerst naar de opvang te brengen

En gisteren hebben we voor het eerst gekleurd (ook de vloer en de speelgoedmand ). Het is gewoon gelukt om 2 hele mooie lange kronkels op papier te zetten maar mama is er apetrots op
pi_60792151
Slaapmeisje lees nu pas van het vakantie-ontpottingsproces Spannende tijd dus. Linde eet hier elke dag met de pot mee en dat gaat de ene dag met meer succes dan de andere dag.

Tot nu toe is ze vooral gek op (gevulde) pasta, burrito's, spaghetti met pesto en dat soort dingen waarvan ik dacht dat ze het nooit zou willen eten. De broccoli met aardappels was gisteren denk ik te gewoon voor haar want dat hebben we later maar opgelost met een banaan en een papfles.

Ik vind het zelf altijd erg moeilijk om te bepalen hoeveel ze nou ergens van moet eten om er echt genoeg van te hebben. Op internet staat wel 1 opscheplepel groenten en 1 met aardappels, maar dat eten wij dus bijna nooit.

Vanaf hoe oud gaan kindjes echt meeeten? Dus zo dat je niet altijd meer een papfles/banaan/boterham achter de hand hoeft te houden?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:08:56 #18
190853 RockabeIIa
pi_60792290
Stiemie, hier eet Brent al mee van de pot sinds hij een maand of 10 is. Niet alles natuurlijk. Soms is het een combi. Gisteren had ik zin in shoarma en kreeg hij hutspot. Hij wilde er shoarma doorheen en heeft het allemaal op gegeten Ook de stukjes brood (ik dip dat in saus en hij in de hutspot) gingen er gewoon bij in Multiculti!
pi_60792376
Anna eet het liefst vis. Rauwe vis. . Al sinds ze mee mag eten is ze gek op sushi (snel eens een keer zelf leren maken!) en elke zaterdag (onze vast visdag) zit ze met een haring in d'r knuistjes die ze dan lekker afkluift. Echt heerlijk. . En vorige keer zat ze in de paella de mosselen eruit te vissen, maar helaas, van het pannetje mosselen dat we van het weekend hadden gekookt bliefde mevrouw opeens niets.
pi_60792424
Grappig zo te lezen wat de kindjes allemaal eten Linde eet trouwens ook graag zalm. En vissticks maar die tellen niet echt als vis natuurlijk
pi_60792485
Zalm gaat idd ook aardig, net als paling en gerookte makreel! Dat gaat echt met handjes tegelijk naar binnen.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 13:44:02 #22
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_60793338
Brood gaat hier goed met noti noti (duo penotti) en kaas (pindakaas) wprst gaat ook redelijk (eet ze de worst tussen de boterham uit) ze eet 1 tot 2 boterhammen per maaltijd.
Avondeten is nog steeds een drama. Ik ben eraan gewend, probeer me er niet druk om te maken. Wat ze wel lust:
bami, pannenkoeken, patat, gebakken aardappels, kippenpoten (eet ze er echt 2 en het liefst nog meer van op) macaroni. Ik geloof dat dat het ongeveer was. Ik ben blij dat er iets ingaat 's avonds, anders eet ze wel wat appelmoes en tomaatjes. De rest haalt ze 's morgens met brood weer in.
Wij zijn ook kortgeleden gestopt met de laatste melkfles. Die dronk ze bijna koud op. nu wil ze geen koude melk drinken. Eens kijken of we haar calcium met iets anders kunnen aanvullen.

Ik denk dat ik ga proberen om nummer 2 meteen vers te laten eten. Lotte kreeg vanaf het begin potjes, maar heeft die nog nooit echt goed gegeten. Ach ze groeit en als ze 18 is lust ze vast wel wat meer.
pi_60793588
ik80 heb je ook al eens ander broodbeleg geprobeerd? Of wil je dat liever niet? Linde eet ook wel eens kokosbrood, kipfilet, appelstroop, honing, jam, hagelslag en smeerbare geitenkaas op brood of we maken een tosti (boterham met plakje kaas even in de magnetron).

Ik ben altijd bang dat ze iets tekortkomt als ze zo weinig avondeten eet, maar daar hoef ik dus niet bang voor te zijn begrijp ik? Wij hebben Linde vanbegin af aan zlfgemaakte hapjes gegeven. Dan maakten we in 1x 6 hapjes en dan deden we die in de vriezer. Zo bouw je dan een mooie zelfgemaakte voorraad op. Nu hebben we voor de zekerheid altijd 2 van die kant-en-klare potjes staan, maar die eet ze heel moeilijk.
pi_60793770
Merk je dan niet dat ze dat de volgende ochtend of dag wel weer inhaalt Stiemie? Als Anna een keer geen zin heeft in avondeten, dan eet ze de volgende ochtend een halve boterham extra ofzo, of wat extra fruit.
pi_60793825
Nou ja ik ben tot nu toe steeds bang dat ze dan 's nachts wakker gaat worden met trek dus dan krijgt ze iets anders bv een banaan en een papfles zoals gisteravond. En er zijn zo weinig dingen die ze niet lust, dat ze dan van mij best wat anders mag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')