Waarom nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:54 schreef DaMart het volgende:
Vanavond en morgen kan er geen # 1.000 komen he!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef Ladylike het volgende:
* LL start Dr Phil praatgroepje
even weg
quote:
Goed .quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Makkelijk zat, of we fietsen meteen door
Omdat vanavond MPG niet mee kan posten en morgen MPG en ik het wat lastiger krijgen... het wordt dus zondagquote:
Pffffffffquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat vanavond MPG niet mee kan posten en morgen MPG en ik het wat lastiger krijgen... het wordt dus zondag.
Maar dan kunnen we die 6 gemiste topics ondertussen even inhalen, met 999a t/m f..
Nou echt heh. fuck zeg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:57 schreef Pheno het volgende:
Die lui zijn zo high als een KLM steward op een vliegtuigknuppel...
Klonk flikkert dat ding maar op slot als ie er is. En anders is er nog post nr #301 t/m whatever voor de mensen die er nog in wilt postenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat vanavond MPG niet mee kan posten en morgen MPG en ik het wat lastiger krijgen... het wordt dus zondag.
Maar dan kunnen we die 6 gemiste topics ondertussen even inhalen, met 999a t/m f..
Nogal. Zucht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou echt heh. fuck zeg.
Wat is dit nou weer voor gaar einde
Juust.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met faxquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja vooral gefokt
Leuk plekje![]()
[ afbeelding ]
KSC #1.000 is geen KSC-jubileum zonder die-hard KSC'ers zoals MPGquote:
Morgenavond kan wel, trouwensquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klonk flikkert dat ding maar op slot als ie er is. En anders is er nog post nr #301 t/m whatever voor de mensen die er nog in wilt posten
Flesje 7up.. kopje koffie.. telefoon van de haak.. Gaat lekker dribbelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja vooral gefokt
Leuk plekje![]()
[ afbeelding ]
Ik maak mocht het nodig zijn wel 1001 alvast aan. Dan slaan we 1000 overquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
KSC #1.000 is geen KSC-jubileum zonder die-hard KSC'ers zoals MPG.
[..]
Morgenavond kan wel, trouwens.
Of we tellen er 3 terug en 3 vooruit, dan is 1000 echt 1000 ipv 994 jubileum makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik maak mocht het nodig zijn wel 1001 alvast aan. Dan slaan we 1000 over
Bij 1000 ook een massmeetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of we tellen er 3 terug en 3 vooruit, dan is 1000 echt 1000 ipv 994 jubileum maken.
Gewoon posten, de KSC mods grijpen wel in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:04 schreef Fha het volgende:
Ha nu snap ik er echt geen reet meer van.
O dat kan ik welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon posten, de KSC mods grijpen wel in.
Ik ook. Meer kan ik nietquote:
Ik heb ook zo m'n rust nodig hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Flesje 7up.. kopje koffie.. telefoon van de haak.. Gaat lekker dribbel![]()
ghehehehequote:
Dat is toch dat programma met mensen die denken te kunnen koken? En dan 1 echte chef? Die ze van te voren al verklappen aan het publiek...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:05 schreef Fha het volgende:
Zijn wel rare mensen bij wie is de chef zeg.
Ik ook niet maar dat is genoeg tochquote:
goed punt!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar die telefoon hoort van de haak af te liggen joh dan kan je er beter bij
Hij zegt meetquote:
Het was dan ook een garpje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij zegt meetWhaaaahaha
quote:
Jeusus.. niet te subtiel neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
Jee, presentatrice bij dat Boulevard laat ook zien dat ze een boezem heeft
Dankquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:13 schreef JortK het volgende:
Ik zal zo maar even de oude topics bijwerken
quote:
Die zijn er toch al? van die piels? <-- flauwe vertyping.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef JortK het volgende:
Bij deeltje 1000 wat stats?
Ja doe maarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef JortK het volgende:
Bij deeltje 1000 wat stats?
Je hebt de meeste bordjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja doe maar![]()
Kijken of ik al iets voorstel hier
Het is zo donker, dan word je weer wakker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:14 schreef Fha het volgende:
pff ik begin moe te worden
whehehequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfs TERWIJL ik van mijn inbox naar mijn spambox navigeer komt er nieuwe spam binnenkut gmail
Kweenie.. ben al best even wakker hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is zo donker, dan word je weer wakker.
I wish for this night time to last for a lifetimequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is zo donker, dan word je weer wakker.
Maar is het nu dan wel je meiske. of is er iig iets meer?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:17 schreef de_priester het volgende:
HOOOOOI
was jullie niet vergeten heur.... maar er kwam allerlei zooi binnen in mijn nieuwe kamer, plus laminaat leggen, voorbereidingen treffen behangen, etc etc etc.
tevens gister gedanst met men meisketerwijl ze in feite dus toch niet men meiske is
ga ik niet helemaal uitleggen, maargoed.
Nu ff kijken of er nog wat te eten valt hier.koffie!
Haha zo hoort datquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:18 schreef es70 het volgende:
Kyran kan bij het toneel.
Een druppel bloed is aanleiding om gillend als het luchtalarm naar huis te komen (hoorde al misbaar op het schoolplein), komt hinkend binnen en zegt dat ik even de skelter moet halen (yeah, right). Pleister over het bloed, natte lap over zijn snuit en nu weer vrolijk verder spelen (uit het oog is uit het hart, da's duidelijk
).
ze blijkt een piemel te hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar is het nu dan wel je meiske. of is er iig iets meer?
Laat hem beginnen bij GTST, dan is er iemand die wel toneel kan spelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:18 schreef es70 het volgende:
Een druppel bloed is aanleiding om gillend als het luchtalarm naar huis te komen (hoorde al misbaar op het schoolplein), komt hinkend binnen en zegt dat ik even de skelter moet halen (yeah, right). Pleister over het bloed, natte lap over zijn snuit en nu weer vrolijk verder spelen (uit het oog is uit het hart, da's duidelijk
).
Drama-queenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:18 schreef es70 het volgende:
[ambulancemeldingen 1 t/m 112]
Ik krijg nooit spamquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zelfs TERWIJL ik van mijn inbox naar mijn spambox navigeer komt er nieuwe spam binnenkut gmail
Smile, you're on candid camera?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:19 schreef de_priester het volgende:
[..]
ze blijkt een piemel te hebben
Niks fouts waar een priester geen raad mee weet lijkt mequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:19 schreef de_priester het volgende:
[..]
vroeger kreeg je nog een draai om je oren alsje thuis kwam omdat je gevallen was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:18 schreef es70 het volgende:
).
Ohw spannend!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:19 schreef de_priester het volgende:
[..]
mkayquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks fouts waar een priester geen raad mee weet lijkt meRimmen die hap
Je moet vast nog een bed hebben he ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:17 schreef de_priester het volgende:
HOOOOOI
was jullie niet vergeten heur.... maar er kwam allerlei zooi binnen in mijn nieuwe kamer, plus laminaat leggen, voorbereidingen treffen behangen, etc etc etc.
tevens gister gedanst met men meisketerwijl ze in feite dus toch niet men meiske is
Vroegahquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef de_priester het volgende:
[..]
vroeger kreeg je nog een draai om je oren alsje thuis kwam omdat je gevallen was.
Jij rekel! Wees een vent! *klats* nu kan je janken! En nou je skelter halen.
Je komt bijna niet meer aan loungen toequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:21 schreef Kuukske het volgende:
Even weg, en drie pagina's verder. Poeh.
De skelter van Kyranquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:22 schreef Fha het volgende:
Vroeeeemmmmmm
Oja, die ook nog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Je komt bijna niet meer aan loungen toe
Jaaaquote:
Ik een nummer van Finch.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Fha het volgende:
Ik heb een stom nummer van de pussycat dolls in mn hoofd
Oh ja, loungenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je komt bijna niet meer aan loungen toe
nja, eigenlijk wast een geintje uiteraard. Mooi lijffie, superleuk koppie, fapmateriaal voor MPG, en misschien zelfs wel voor jou pheno.quote:
Wil je ruilen?quote:
hoezo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je moet vast nog een bed hebben he ?
Wanneer gaan jullie nou neuken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:17 schreef de_priester het volgende:
HOOOOOI
Welkequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Fha het volgende:
You wanna have boobies?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:23 schreef Fha het volgende:
bel er ff. -knip- *toch niet zon strak planquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou neuken?
Welkom in de wereld die vrouw heetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:24 schreef de_priester het volgende:
[..]
nja, eigenlijk wast een geintje uiteraard. Mooi lijffie, superleuk koppie, fapmateriaal voor MPG, en misschien zelfs wel voor jou pheno.(of mag je niet fappen op 20 jarige meisjes)
Anyways, ze wil wel, maar durft nog niet goed. Achterlijk eigenlijk want et gaat dus alleen maar om het stomme officiele stikkertje 'stelletje' dat ik niet eens belangrijk vind. Leuk is leuk is mijn optiek, en zolang het leuk is samen blijf je gewoon met je poten van anderen af. Als je eenmaal echt echt officieel hebt komt er weer zon berg gezeik bij int begin, ouders ontmoeten, verplichte dingetjes, bleah.
Nja, is wel leuk, maar hoeft nog niet per se van mij nu. (t was wel officieel overigens, maar daarna hadden we allebei soiets van... emmmm is er wat veranderd? (ze vroeg letterlijk of ik der bf wilde zijn) maar er was dus geen zak veranderden nou weet ze et allemaal niet meer maar wil ze gewoon wel lekker verdergaan met wat we al deden. VROUWEN ECHT!!! DOE NORMAAL!
quote:
Die zin inderdaadquote:
pics?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:26 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moet van m'n oude bed af omdat ik m'n nieuwe kwijt moetkrijg je er ook een bank bij
Oh ja, die zag ik laatst ook op tv. Wel tieten. Kutnummer.quote:
Nouwquote:
t ging ook snelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welkom in de wereld die vrouw heet
Alhoewel, bij mij ging het dan misschien wat snel
Seksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:29 schreef de_priester het volgende:
[..]
t ging ook snel![]()
verkeerde volgorde van relatieopbouw tegenwoordig, jeweet.
[TK] Bedframe Hoogslapert tweepersoons + lelijke bankquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:27 schreef de_priester het volgende:
[..]
pics?
ik heb een 2x1.8m bed, sorrypast ook precies.
vlekken in bank? overheen gekotst? (sja, je bent ook student, en neprocker, duss.... vraag et maar)
naja, niet alles dan. maar das ni ergquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:29 schreef de_priester het volgende:
[..]
t ging ook snel![]()
Nouja! Poeh hé.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank je DP, ik wasnet op zoek naar een nieuwe sig
uhh nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[TK] Bedframe Hoogslapert tweepersoons + lelijke bank!
ik dacht echt aan etenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:29 schreef Pheno het volgende:
Oh fuck, die loempia klopt al aan de deur. He wants out.
Even schijten
ik doelde op de hoogslaper. bank is wel oké , moet er toch 1 hebben. kleedje erover en prima.quote:
Leuk topic. Dat bed topic.quote:
"Ehmm dingesmoppie? Wat zetten we als naam van de moeder op de geboortekaartjes?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:29 schreef de_priester het volgende:
t ging ook snel![]()
Happen naar de ontbijtkoek?quote:
whehe dat je de naam van t kind al ingevuld hebt (rené ofzo, zon bisexueel te gebruiken naam) maar dat de naam van de moeder nog .... isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ehmm dingesmoppie? Wat zetten we als naam van de moeder op de geboortekaartjes?"
Nee niks mis mee verder, 2 kleine gaatjs in de bekleding en de kleur is gewoon oerlelijk niet mooi effe, maarja idd gewoon doek erover en je hebt een superrelaxe bankquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:32 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik doelde op de hoogslaper. bank is wel oké , moet er toch 1 hebben. kleedje erover en prima.
ondergekotst?
*Hapt hapt hapt.quote:
"zoeken we op"quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:33 schreef de_priester het volgende:
dat de naam van de moeder nog .... is
ontbijtkoekquote:
Lekker joh! Dat had ik moeten nemen in plaats van speculaasjes.quote:
gast reageer is ffquote:
Geyl. Wat voor kuukskes?quote:
Je weet best dat dat niet over elfjes ging met madeliefjes in hun haar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:34 schreef Kuukske het volgende:
*Hapt hapt hapt.
Die hebben we gisteren al gehadquote:
oké jort. leuk dat je er bent.quote:
Puik plaatje.quote:
wat voor kleur schaamhaar zouden elfjes hebben?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet best dat dat niet over elfjes ging met madeliefjes in hun haar.
Ja, maar ik wil toch altijd even happen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Je weet best dat dat niet over elfjes ging met madeliefjes in hun haar.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:24 schreef de_priester het volgende:
[..]
Anyways, ze wil wel, maar durft nog niet goed. Achterlijk eigenlijk want et gaat dus alleen maar om het stomme officiele stikkertje 'stelletje' dat ik niet eens belangrijk vind. Leuk is leuk is mijn optiek, en zolang het leuk is samen blijf je gewoon met je poten van anderen af. Als je eenmaal echt echt officieel hebt komt er weer zon berg gezeik bij int begin, ouders ontmoeten, verplichte dingetjes, bleah.
VROUWEN ECHT!!! DOE NORMAAL!
Ik krijg het niet weg (en nee boter vind ik ook ranzig dus dat is ook geen optie)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker joh! Dat had ik moeten nemen in plaats van speculaasjes.
Ja gratis, dan vreet ik em wel op =(quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef de_priester het volgende:
[..]
gast reageer is ffik heb serieus interesse in je bank. mis gratis
Vlasblond. En anders van die nylon stoppeltjes.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef de_priester het volgende:
[..]
wat voor kleur schaamhaar zouden elfjes hebben?
Ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef Fha het volgende:
Ik krijg het niet weg (en nee boter vind ik ook ranzig dus dat is ook geen optie)
He kloon, muil houwe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:35 schreef de_priester het volgende:
[..]
oké jort. leuk dat je er bent.
nu koffie halen.
Dat mag hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil toch altijd even happen.
Ik mag hopen dat ze zich ook scheren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef de_priester het volgende:
[..]
wat voor kleur schaamhaar zouden elfjes hebben?
Goed .quote:
Dudequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlasblond. En anders van die nylon stoppeltjes.
wegspoelen met fristi!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja gratis, dan vreet ik em wel op =(
Ik heb toch sjop sjoewie even op gezet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf deze toch nog even wat meer punch hebben. Tov chop suey dan.
Als typt zoals hij BBQ'edquote:
Salt 'n Pepper is lekker!!quote:
quote:
oké dat wil ik zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja gratis, dan vreet ik em wel op =(
Oh, beter nummer hoor. Gisteren ook weer zitten stuiteren op wat youtube filmpjes. Chop Suey, metallica, Guano apesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb toch sjop sjoewie even op gezet.
Dat zegt mijn vrouw ook altijd.quote:
Het brengt fijne herinneringen boven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:40 schreef Pheno het volgende:
Oh, beter nummer hoor. Gisteren ook weer zitten stuiteren op wat youtube filmpjes. Chop Suey, metallica, Guano apes
Wat wil je er voor geven noem maar watquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:40 schreef de_priester het volgende:
[..]
oké dat wil ik zienmet bier om te spoelen?
maar ff serieus. wat wil je ervoor.
Die heb ik liggenquote:
Jouw vrouw is best wel uniek hè? Daarin toch minstensquote:
Nee joh gewoon die orginelequote:
wil je voor of achterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:40 schreef Pheno het volgende:
En daarna gaan rampetampen op rammsteins buck dich
Hoiquote:
Ik denk dat de AH dichtbij is. Maar toch heel erg bedankt. Ik wil jou dat TUC genot niet ontnemen.quote:
Ja, volgens mij zit ze ook aan de drugs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw vrouw is best wel uniek hè? Daarin toch minstens
Je weet nooit wat je er nou echt van moet denken?quote:
Ik heb de albums hier liggen. Kwaliteit koop jequote:
ik heb nog ehmmm.... een fiets? (heb er 3 in delft)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat wil je er voor geven noem maar wat
Nah ze liggen er al uuh.. ik eet ze toch nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat de AH dichtbij is. Maar toch heel erg bedankt. Ik wil jou dat TUC genot niet ontnemen.
Met dat geile fluwelen hoesje van Walking on a thin linequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de albums hier liggen. Kwaliteit koop je
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
ik houd dit niet bij...
fok!ken, kids in bed leggen, msn'en, pc installeren voor vriendin, snoepzakken maken en ik moet eigenlijk nog werken.. het is teveel tegelijk. Dat kan zelfs een vrouw niet meer
Wat doe ik in zijn quotequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:41 schreef de_priester het volgende:
[..]
haal es uit je quote lieverd.
DR34M3R kan er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:43 schreef DR34M3R het volgende:
ik houd dit niet bij...
fok!ken, kids in bed leggen, msn'en, pc installeren voor vriendin, snoepzakken maken en ik moet eigenlijk nog werken.. het is teveel tegelijk. Dat kan zelfs een vrouw niet meer
Ja fiets heb ik nog welquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:43 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik heb nog ehmmm.... een fiets? (heb er 3 in delft)
Wat alweer?!quote:
Gequote worden?quote:
RTL 8, het vervolgquote:
nee dankje. knaken... pff ... bier ook goed? flesje sterk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja fiets heb ik nog welknaken graag
beter heb je toevlalig ook deze rotzooi nodig
[TK] Anti-RSI set, Infraroodadapter, laptop tas en meer
Keep me posted.. ik heb geen rtl8..quote:
Of koffiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef de_priester het volgende:
[..]
nee dankje. knaken... pff ... bier ook goed? flesje sterk?
Nopequote:
Of theequote:
Geen idee, maar ik zou er m'n biezen pakken. Je hoort er niet blijkbaarquote:
Ze zeiken nog steeds op anderen.quote:
2 tientjes mag je em komen halenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef de_priester het volgende:
[..]
nee dankje. knaken... pff ... bier ook goed? flesje sterk?
Nee hoor, mijn telefoonnummer begint met 139 (geloof ik, bel nooitquote:
Ja, lekker. Ik loop nog even richting Senseo.quote:
Verstandig, bellen is voor het plebs.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn telefoonnummer begint met 139 (geloof ik, bel nooit).
Pff.. vraag me of of phil nog door gaat dringen.quote:
Wat zeg je nou!?!?!?!?!?!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, lekker. Ik loop nog even richting Senseo.
Ben er duidelijk teveelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik zou er m'n biezen pakken. Je hoort er niet blijkbaar
Oude koorknaaprukkertquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:48 schreef de_priester het volgende:
ik heb honger maar ben te godvergeten lui om men bed uit te gaan
sterker nog, ik lig er al de hele dag in. te niksen
Nee, dat is een slappeling hoor ik netquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:45 schreef de_priester het volgende:
flesje sterk?
prima, kun je ff pic van onderkant posten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2 tientjes mag je em komen halendat is niet veel meer dan een kratje bier
dat staat er nog genoeg
netjesquote:
Sure ik til em wel ff opquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:48 schreef de_priester het volgende:
[..]
prima, kun je ff pic van onderkant posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen komt mama nieuwe broek brengen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P![]()
Komt Schiffer weer terug?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Bad girls club
Ik ook. Deze week 2 avonden gewerkt, en 2 dagen niet lekker voelend. Maandag weer beter.quote:I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
gewoon ff kantelen.
als er schimmel op zit hoef ik em niet namelijk.Imperare sibi maximum imperium est![]()
Voordat het klokkenspel luidtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Da's kei ver weg.quote:I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Mja mijn ritme is gewoon te slecht en ik eet niet goed, dus dan wil het niet. Maar van de week begint school weer (dus hopelijk ook mn ritme weer) en dan komt het weer goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook. Deze week 2 avonden gewerkt, en 2 dagen niet lekker voelend. Maandag weer beter.
Priester, hij heeft je even nodig, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Wat? Die loempiaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:41 schreef de_priester het volgende:
[..]
haal es uit je quote lieverd.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia![]()
ligt eraan of hij katholiek is of niet, geen grefo´s aan mijn lijfquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Priester, hij heeft je even nodig, geloof ik.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Oh ja, ritme werkt ook prima voor een goed sportschema'tje. Gelukkig heb ik vorige week dubbel gesport, ook voor deze weekquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:51 schreef Fha het volgende:
Mja mijn ritme is gewoon te slecht en ik eet niet goed, dus dan wil het niet. Maar van de week begint school weer (dus hopelijk ook mn ritme weer) en dan komt het weer goed. Ik had al zo'n vermoeden dat het niet lekker zou lopen deze week.
Herkenbaar trouwens, dat slechter eten had ik ook in de vakantie.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Ik kan eigenlijk beter een totaal abo nemen voor het zwemmen. Wat nou als ik straks ineens een klus buiten Utrecht krijg, dan heb ik er smorgens nooit meer tijd voor
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
oké thanks voor je pm! ja ziet er toch wel oké uit voor die 2 tientjesquote:
kan ik em morgen op komen halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imperare sibi maximum imperium est![]()
Kost je 5 e extra voor de moeitequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:51 schreef de_priester het volgende:
gewoon ff kantelen.
als er schimmel op zit hoef ik em niet namelijk.![]()
![]()
![]()
Loempiaquote:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
wow.. jullie zijn snel gegaan
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
Vakantie is gewoon evil ..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ja, ritme werkt ook prima voor een goed sportschema'tje. Gelukkig heb ik vorige week dubbel gesport, ook voor deze week. Ik had al zo'n vermoeden dat het niet lekker zou lopen deze week.
Herkenbaar trouwens, dat slechter eten had ik ook in de vakantie.
echt alles ligt overhoop
's avonds niet open?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan eigenlijk beter een totaal abo nemen voor het zwemmen. Wat nou als ik straks ineens een klus buiten Utrecht krijg, dan heb ik er smorgens nooit meer tijd voorOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Jij mag vanall-es doen in mijn quote, wraaaarrrquote:Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pas op, nu schijt ze de boel onderquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij mag vanall-es doen in mijn quote, wraaaarrr
Imperare sibi maximum imperium est![]()
Ik kom net pas weer binnen
Tomatensoepje was lekkah
Ja. Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:54 schreef Fha het volgende:
Vakantie is gewoon evil ..echt alles ligt overhoop
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
Allang joh!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:55 schreef JortK het volgende:
Laatste pagina!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
komt ie ook ergens achter
Krijg toch een kruisbestuiving.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef de_priester het volgende:
ja toffigdegene die post 300 maakt krijgt de bank van dribbel
Kom em nou maar gewoon ophalen =( straks moet ik em nog van het balkon mikkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef de_priester het volgende:
ja toffigdegene die post 300 maakt krijgt de bank van dribbel
![]()
Je loopt nu naakt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
3e dag koppijn.. ik ben het zat
Je gaat je kop slaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
ik kan vanavond wel komen bieren, en dan samen dat ding van je balkon flikkerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom em nou maar gewoon ophalen =( straks moet ik em nog van het balkon mikken
quote:
* LL jaagt koppijn wegIn de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
kun je dat zo doen dat je hem zelf ook op je kop krijgt dan wil er wel 1 euro voor betalenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kom em nou maar gewoon ophalen =( straks moet ik em nog van het balkon mikken
Ik denk dat ik de boel er maar gewoon af zaag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
En jou erachteraanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:57 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik kan vanavond wel komen bieren, en dan samen dat ding van je balkon flikkeren
ga fristi drinken johquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Logisch gevolg van elkaar he[ afbeelding ]
![]()
Wees gerust.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:58 schreef de_priester het volgende:
[..]
hou em nog even in je broek pheno, eventjes nog.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dat soort ongein kóst alleen maar geld ik doe niet aan bier =(quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:57 schreef de_priester het volgende:
[..]
ik kan vanavond wel komen bieren, en dan samen dat ding van je balkon flikkeren![]()
dankje welquote:![]()
Jij ook priesterOp woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer sex dus.quote:Free Assange! Hack the Planet
Goed .quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
deal or no deal
wheheeh. maar ff serieus, k verveel me de tering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat soort ongein kóst alleen maar geld ik doe niet aan bier =(
het is ook nooit goedquote:
Mn vent zegt altijd: daar heb ik wel een drankje voorquote:
De vader was ook verslaafd. De intriges bij Dr. Phil!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
flauwekul, als je je verveelt doe je ook al iets, je namelijk vervelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:00 schreef de_priester het volgende:
[..]
wheheeh. maar ff serieus, k verveel me de tering.
Eiwitshakequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mn vent zegt altijd: daar heb ik wel een drankje voorOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Meer? gewoon seks op zich..quote:
Heyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:00 schreef de_priester het volgende:
[..]
met jou in een bed is duidelijk deal.
mijn wijffie
+1 scherpquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
flauwekul, als je je verveelt doe je ook al iets, je namelijk vervelen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
De vader was ook verslaafd. De intriges bij Dr. Phil!
die zag ik niet aan komen!
Papier, kom er maar in!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Nee bedanktquote:
Ik scheld niet vaak.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: