We zullen doorgaan!quote:
het kostte me ook 2 seconde. Dat is langer dan normaal.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Safin kan ik ook goed luisteren. Lunaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:11 schreef Fha het volgende:
BocelliIk vroeg vroeger aan mama of ze de cd van meneer brocoli weer op wou zetten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:11 schreef Fha het volgende:
BocelliIk vroeg vroeger aan mama of ze de cd van meneer brocoli weer op wou zetten
![]()
![]()
Zo maar dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:09 schreef es70 het volgende:
Enya kan ik niet verdragen. Nagels over een schoolbord muziek wat mij betreft...
Sterk nummer iddquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Safin kan ik ook goed luisteren. Luna
Krijg ik dan geen ruzie metquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
VJ Pheño for president minister van feest
Gaaf op het eindquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Ph misschien vind je dit ook wel wat:
quote:
Ik klikte al, ben nu aan het luisteren en vlemmix aan het checkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf op het eindEen interview in het Frans, nagesynchroniseerd in het Russisch
Kan ik er wat aan doen dat dat nummer 7 minuten duurtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, de lol is er weer vanaf zo te zien
quote:
nee die pony van vlemmix. Breekt de hele youtube avond. Mooie kutminister van feest ben jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat dat nummer 7 minuten duurt
Zo hallo leeft die nog?quote:
Ik heb alizee al geplaatst voor je, om het goed te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die pony van vlemmix. Breekt de hele youtube avond. Mooie kutminister van feest ben je
Ja, al getrouwd geloof ik. Ik dacht ook al zwanger (of al geworpen?).quote:
Jij wil zeker weer mijn huisgenootje ketsen hmm?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb alizee al geplaatst voor je, om het goed te maken
quote:
Wie niet, wie niet....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wil zeker weer mijn huisgenootje ketsen hmm?
Just smile and wave boys, smile and wavequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
*zwaaaaaaaaai*
Hoiquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:28 schreef DR34M3R het volgende:
*zwaaaaaaaaai*
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
Even WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:27 schreef Pheno het volgende:
Even WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe dan wel?quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Just smile and wave boys, smile and wave
quote:
Waar gaat het over neuken of tieten danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
ehhh.. het niveau zakt alweer zie ik wel.
serieus?quote:
Heer-lijk gas nummer in de auto.quote:
ik doelde op de snorkels...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Waar gaat het over neuken of tieten dan.
Kan de foto's zo snel neit vinden, maar jaquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Safin kan ik ook goed luisteren. Luna
in dat hoekjequote:
Voor de meeste Ksc'ers is dat idd zwaar boven hun niveauquote:
System of a down heeft slechts 1 aardig nummer. De rest is allemaal schreeuwerige herrie...quote:
Omg..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan de foto's zo snel neit vinden, maar ja
He, kan ik er wat aan doen. er is tijd om te raggen, tijd voor rust. Only time van Enyaquote:
Je hebt een puntquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, kan ik er wat aan doen. er is tijd om te raggen, tijd voor rust. Only time van Enya
Als ik het niets zou vinden zou ik welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, kan ik er wat aan doen. er is tijd om te raggen, tijd voor rust. Only time van Enya
Ik doe dat dan ook standaard in de auto. FUCKING lekker nummer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in dat hoekje![]()
"It's meant to be played this loud."
die teringlijers stonden hier net ook weer te controleren, open vizier, als je achter een bord tenminste als open vizier telt, en uiteraard net op de plaats waar de snelheid lager is dan de normale 120 maar waar niemand snapt waarom het daar lager is...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe dat dan ook standaard in de auto. FUCKING lekker nummer.
Chop Suey, Rammstein, Korn. te vinden in de mp3 speler. Hard. Must.
En dan weer verbaasd zijn als je een snelheidsboete hebt als je in de nacht rijdt
tot mijn vriendin belt dat ze opgehaald wil worden...quote:
Ah oke.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot mijn vriendin belt dat ze opgehaald wil worden...
http://www.ad.nl/rotterda(...)rijders_de_klos.htmlquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
die teringlijers stonden hier net ook weer te controleren, open vizier, als je achter een bord tenminste als open vizier telt, en uiteraard net op de plaats waar de snelheid lager is dan de normale 120 maar waar niemand snapt waarom het daar lager is...
quote:De verkeerspolitie schreef in juni en juli vijftigduizend bekeuringen uit. Cijfers over augustus heeft ze nog niet.
Zou er deze maand net zoveel op de snelwegen ten zuiden van Rotterdam zijn bekeurd, dan moet het aantal bonnen de vijfenzeventigduizend overschrijden
Go home Lousy blue man, go pick berries.quote:
Geen versiertip om deze te laten luisterenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is ook echt een super nummer ja
http://www.vh1classic.com/quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg wat voor de crap s dat VH1 heel de tijd wat ik lees?
Hangt er maar vanaf naar wat voor iemand je op zoek bent hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:50 schreef es70 het volgende:
Geen versiertip om deze te laten luisteren.
O ja, het topic dat eerder dicht gaat!quote:
Een stoere marinier... Maar hij heeft principesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf naar wat voor iemand je op zoek bent he
Mijn vrouw houdt ook van Rammstein en stevige rock. Die luistert nu ook gewoon meequote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er maar vanaf naar wat voor iemand je op zoek bent he
Dat scheelt stukkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn vrouw houdt ook van Rammstein en stevige rock. Die luistert nu ook gewoon mee
Die heb ik hierboven ergens gepost, zoek maar op buck dichquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:58 schreef Klonk het volgende:
Rammstein, veel geluisterd onderweg, briljante zooi, die ene clip waar ze over iemand heen pissentijdens een live optreden
Koptelefoonsquote:
seeman heet het nummer geloof ik, ook een briljant nummerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik hierboven ergens gepost, zoek maar op buck dich
Leuk na zo'n onderzoek als daarnet
Dat dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, het topic dat eerder dicht gaat!
Maar doe nummer 1.000 morgenavondmiddag maar of zondag, want zaterdag ben ik een groot deel van de dag niet online, en dan zou ik hem zomaar missen.
Live is die tof. Dan gaat die magere in een bootje het publiek in, een soort crowd surfing, maar dan andersquote:
Zeur niet. Jij hebt een Muck, dus mucken is altijd nog mogelijk voor jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:05 schreef Pheno het volgende:
Oh yeah, krijg nu zin om iets kapot te slaan. Vazen uit de buurt graag
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:08 schreef OA het volgende:
[..]
Zeur niet. Jij hebt een Muck, dus mucken is altijd nog mogelijk voor jou!![]()
Zelfde geldt overigens ook voor Mart en de rest van de mods...
Jamaar, Als KSC'er van het eerste uur en topposter der KSC topics wens ik zonder te Mucken mee te posten in #1000.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dan maak je maar tijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, Als KSC'er van het eerste uur en topposter der KSC topics wens ik zonder te Mucken mee te posten in #1000.
Dat wel natuurlijk!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, Als KSC'er van het eerste uur en topposter der KSC topics wens ik zonder te Mucken mee te posten in #1000.
Dan zal je je aanwezigheid zorgvuldig moeten plannenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
ik heb de oplossing, we openen nummer 1000, en dan gooit een blauwe het topic gelijk weer dichtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Leuk voor degene die geen mod zijn ook welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb de oplossing, we openen nummer 1000, en dan gooit een blauwe het topic gelijk weer dicht
getverdemme... je pikt mijn idee!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ach dat gezeik om een topicnummer. We slaan 1000 gewoon over als het zo'n gedoe is, hup 1001. Mooie palindroom voor arcee. voor de oldies onder ons.
quote:
niemand posten, behalve een OPquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk voor degene die geen mod zijn ook wel
Steve Tyler?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
Dat mens heeft zo'n prachtige scheur van een bek om te zingen
Das geen scheur meer maar een Grand Canyonquote:
EN het product van drie opeenvolgende priemgetallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
1001. Mooie palindroom voor arcee. voor de oldies onder ons.
Sjowhan zou de vellen van zijn penis fappen!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN het product van drie opeenvolgende priemgetallen![]()
Wat heeft die nou weer met priemgetallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sjowhan zou de vellen van zijn penis fappen!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Oeh!
nu stoppen anders lig ik om 3 uur nog niet in bed
Dat heb ik in Finland ook plentymiljoen keer gehoordquote:
Netjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
Dan spam ik de modelspoorvitrine wel die ik vanavond heb opgehangen.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben druk bezig met een shinkansenwaardig station baanplan. Die spam ik wel als ik er tevreden over ben. Het station alleen al moet al rond de twee meter worden qua perronquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt hier het muziek-associatietopic welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:35 schreef Pheno het volgende:
Even rustig, anders lig ik straks te stuiteren in bed.
Oh wacht, dat doe ik toch wel
Voornamelijk Roco, een paar oude PIKO-wagons, een oude kapotte LIMA-loc en één Fleischmannwagenquote:
Ja, wij willen foto's zien als je bezig bentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met een shinkansenwaardig station baanplan. Die spam ik wel als ik er tevreden over ben. Het station alleen al moet al rond de twee meter worden qua perron
Gaat zwaar tof worden, daar ben ik van overtuigd. Heb van de week een minitrix starterssetje gekocht, om iig al wat te kunnen testen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met een shinkansenwaardig station baanplan. Die spam ik wel als ik er tevreden over ben. Het station alleen al moet al rond de twee meter worden qua perron
Gaat zwaar tof worden, daar ben ik van overtuigd. Heb van de week een minitrix starterssetje gekocht, om iig al wat te kunnen testen.
En de baan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voornamelijk Roco, een paar oude PIKO-wagons, een oude kapotte LIMA-loc en één Fleischmannwagen.
N. In Japan is bijna alles N, weinig H0 te doen. Plus dat een station dan 4 meter aan perron zou moeten worden, die ruimte heb ik dan echt niet meerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat rij je Ph? HO of N?
Die BR218 linksboven, is dat Fleischmann?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voornamelijk Roco, een paar oude PIKO-wagons, een oude kapotte LIMA-loc en één Fleischmannwagen.
Hij zegt Shinkansen, dus Jappenbaan met hogesnelheidsdinges.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]2 meter perron
Je hebt een hoop ruimte dan
Foto's zien
Ben je er al uit of het woII of harry snotter wordt?
Oh je doet het echt op schaal?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:43 schreef Pheno het volgende:
N. In Japan is bijna alles N, weinig H0 te doen. Plus dat een station dan 4 meter aan perron zou moeten worden, die ruimte heb ik dan echt niet meer
Ik probeer nu wat uit, een verkleinde tokyo station. 23 sporen is wat overdreven namelijk
En what about Nijmegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je doet het echt op schaal?
Sittard in HO zou ook 8 meter perron opleveren namelijk
Dat komt vanzelf, eerst het baanplan. Ik heb sowieso een helix nodig om het schaduwstation onder de tafel te krijgen. Dus daar wordt ook wat afgerangeerdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, wij willen foto's zien als je bezig bent.
alloquote:
Ik heb het dan alleen over de lengte van de shinkansen. 16x14 cm in N, dus 16x28cm in H0 bij benaderingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je doet het echt op schaal?
Sittard in HO zou ook 8 meter perron opleveren namelijk
Nee, dat is een Roco BR215 uit een digitale startset.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die BR218 linksboven, is dat Fleischmann?
Zijn vrouw zal het er vast mee eens zijn, aangezien hij al spul in huis heeftquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef cablegunmaster het volgende:
zal je vriendin leuk vinden pheno
Ik maak het niet in de slaapkamer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:47 schreef cablegunmaster het volgende:
zal je vriendin leuk vinden pheno
Het gaat toch naar zolder bij mijn ouders, daar heb ik 8m2 tot mijn beschikking.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn vrouw zal het er vast mee eens zijn, aangezien hij al spul in huis heeft.
Trustequote:
Zolders zijn ideaal voor zoietsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat toch naar zolder bij mijn ouders, daar heb ik 8m2 tot mijn beschikking.
Meer dan hier, of ik moet die computerkamer die je gezien hebt molesteren.
sow dat scheelt weinig:quote:
Als hij weer kan ja. Die is nu zo zenuwachtig als wat, niet goed voor schaal N. Maar we hebben het startsetje als eens in elkaar gezet en hij was weer even blijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:52 schreef MPG het volgende:
Zolders zijn ideaal voor zoiets.
Je pa deed mee toch?
Nijmegen is wel al nagemaakt geloof ik, die kerel van Interhobby kon me precies vertellen waar er welke wissels e.d. lagen. Ik zag de snelbinder met station lent erbij ook alquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sow dat scheelt weinig:
Nuttige perronlengten
Sittard spoor 3 richting Roermond 700 m
Sittard spoor 3 richting Maastricht 695 m
Nijmegen spoor 1 richting Arnhem 689 m
Nijmegen spoor 1 richting Venlo 690 m
Fysieke lengte: Sittard sp3: 700 m
Nijmegen sp 1: 699 m
bron
Spannend dus...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:53 schreef Pheno het volgende:
Morgen hoort hij meer. Of ze gaan opereren of niet, ondanks aneurisma.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als hij weer kan ja. Die is nu zo zenuwachtig als wat, niet goed voor schaal N. Maar we hebben het startsetje als eens in elkaar gezet en hij was weer even blij
quote:Shinkansen die ik gepost heb in dat modelbouwtopic is onderweg, kutambetaneren in schiphol zijn 'm denk ik aan het demonteren om te kijken of er bolletjes sushi in zitten of zo
Dat ding was sneller in NL vanuit japan dan dat pisstukje van Schiphol naar hier
Ik dacht dat IK gekke dingen deed voor weinigquote:
Het is een marketingtruc. Om je zover te krijgen de DVDs te kopenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:05 schreef Fha het volgende:
Bah, waarom lukt het mij maar niet om The Godfather helemaal te zien?! Nou heb ik alweer een uur gemist
Oh, maar preciese schaal is lastig als je geen gymzaal tot je beschikking hebtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Het enige wat eventueel op schaal na te bouwen is is Houten Castellum (60 m). Zelfs Vroomshoop of Waddinxveen zitten al rond/boven de 100 m.
Bij de dvds val ik elke keer in slaapquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is een marketingtruc. Om je zover te krijgen de DVDs te kopen.
Ik bel morgen schiphol wel even op, ik ben er zaterdag om mijn broer weg te brengen, dus dan kan ik het wel meepikken. Ik zou niet weten waar ik moet zijn, maar goed. Kan even kijken .quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK gekke dingen deed voor weinig
Omdat het een saaie klotefilm is ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:05 schreef Fha het volgende:
Bah, waarom lukt het mij maar niet om The Godfather helemaal te zien?! Nou heb ik alweer een uur gemist
Nee dat is het niet ik vind m leukquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het een saaie klotefilm is ?
Ik ook. Het is wel lastig om die daken zo rond te krijgen, maar dat zoeken we wel uit. Ik zal toch echt moeten customizen om die japanse sfeer er in te krijgen. Er is wel wat te koop, maar niet zo briljant veel. Ik ga ook foto's maken van veel geziene shops in japan, zodat ik die op schaal kan bestickeren op gebouwtjes. BIC Camera, Mr Donuts, Starbucks dat soort dingen. Ik heb er iig erg veel zin in.quote:
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het een saaie klotefilm is ?
Even aangepastquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef dndiek het volgende:
Mag ik ff kotsen op MSN?
Mag ik ff kotsen op blinde stoeptegels die maar lukraak op alles klikken wat naar tieten ruikt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef dndiek het volgende:
Mag ik ff kotsen op het Jessica+Alba virus op MSN?
Belachelijke aanpassingquote:
Goed .quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik ff kotsen op blinde stoeptegels die maar lukraak op alles klikken wat naar tieten ruikt?
Ik heb nergens op gekliktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag ik ff kotsen op blinde stoeptegels die maar lukraak op alles klikken wat naar tieten ruikt?
Leef je uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef dndiek het volgende:
Even dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef dndiek het volgende:
O ja?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
virussen vinden het trouwens heerlijk als je op ze kotst
Mits stukjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
virussen vinden het trouwens heerlijk als je op ze kotst
Met haar.quote:
Of brokjes.quote:
Na vanmiddag kan ik alles aan.quote:
Ik geloof je meteenquote:
Nee je mag het allemaal zelf houden.quote:
Maar ik wil het nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee je mag het allemaal zelf houden.
Dan gooi je het stiekem weg!quote:
Ik gewoon het ook gewoon opvallend weg hoor, als het maar weg isquote:
Nouja dat kan ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gewoon het ook gewoon opvallend weg hoor, als het maar weg is
Ik heb nog geen rooster voor volgende weekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:44 schreef Fha het volgende:
Wauw. school heeft mijn rooster voor komende week alleen vandaag al weer 5x aangepast
Oh dat is ook handigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:45 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb nog geen rooster voor volgende week
Laptop het raam uit flikkeren.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:50 schreef dndiek het volgende:
Heeft iemand daar de oplossing voor?
Drie pauweveren in je kont steken en heel hard rondom de kerk gaan rennen terwijl je het wilhelmus zingt, achterstevoren. En dan even je laptop opnieuw installerenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:50 schreef dndiek het volgende:
Heeft iemand daar de oplossing voor?
Wat een grapjassen hierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drie pauweveren in je kont steken en heel hard rondom de kerk gaan rennen terwijl je het wilhelmus zingt, achterstevoren. En dan even je laptop opnieuw installeren
Dat helpt vast jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Laptop het raam uit flikkeren.
Jah gezellig heh?quote:
Mooi dan mag je mij zometeen vertellen of ik het ook moet doen of nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:Ik ben aan het updaten naar FF 3.0.1
Oeeeeh maken ze daar vampieren?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo maar richting bed,
morgen weer op tijd op en naar de vampierenfabriek
Als ik niet meer op Fok! ben moet je het niet doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Mooi dan mag je mij zometeen vertellen of ik het ook moet doen of niet
Ik heb die al een tijdje, geen problemen meequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik niet meer op Fok! ben moet je het niet doen.
Dan accepteer ik volgende keer als FF er om schreeuwt ook maar gewoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb die al een tijdje, geen problemen mee
Doe ik niet meteen hoor, wacht meestal een week of 2 en dan gaat ie eropquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan accepteer ik volgende keer als FF er om schreeuwt ook maar gewoon
Held!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:55 schreef dndiek het volgende:
ja, ff uploaden ergens anders doet wonderen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:55 schreef Fha het volgende:
Morgen weer met de kat slapen.. heb er nu al geen zin in
dat zei ik helemaal niet stinkerdquote:
Ik zou eerst nog een fristi drinkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Whuuuboehoe morgen 7 uur op, misschien maar eens gaan slapen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Whuuuboehoe morgen 7 uur op, misschien maar eens gaan slapen
Net gejammed ik ben dat ding nu wel zat hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst nog even gitaar spelen.
Heb ik nietquote:
Ik ook nietquote:
Nee maar misschien kreeg je toch een glimlach op je gezicht..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:07 schreef Dribbel_ het volgende:
dat is liefmaar daar heb ik niks aan =(
Ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:11 schreef Fha het volgende:
Wil iemand mij chips brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |