Nietgrappigpoquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Die ui komt hier eigenlijk ook nooit meer.
Ik ken de helft er al. En kom bij een aantal nerds in de klas, waar ik na 1 uur al een hekel aan hebquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
kut
Hoe is jullie nieuwe klas overigens (indien van toepassing)
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ahaquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Lijkt me wel relax.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:39 schreef GasTurbine het volgende:
kut
Hoe is jullie nieuwe klas overigens (indien van toepassing)
Ik heb een hele week langquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:45 schreef GasTurbine het volgende:
IK WEET HET NOG NIET, WANT IK HEB NOG EEN WEEK VAKANTIE WHEHEHE
huillie ik donderdag pasquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:47 schreef Paaskonijn het volgende:
IK MOET MORGEN AL NAAR SCHOOL WHAHEHEHHAHHAAH!
?quote:
Pwndquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:49 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb dinsdag een intro, en een half uur daarna beginnen de lessen, maar je weet pas na die intro in welke klas je komt. WTFIk ga niet al mijn boeken meenemen
_!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:50 schreef Triptamine het volgende:
Enige minpunt: In den bosch is de coffeeshop dichter bij het station dan de school
Niet? Ik doe dat elke dag, ook als ik weet welke vakken ik niet heb. Je weet nooit waar je zin in hebt tijdens een tussenuur.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:49 schreef GasTurbine het volgende:
Ik heb dinsdag een intro, en een half uur daarna beginnen de lessen, maar je weet pas na die intro in welke klas je komt. WTFIk ga niet al mijn boeken meenemen
_!
Wat nou met je "quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet? Ik doe dat elke dag, ook als ik weet welke vakken ik niet heb. Je weet nooit waar je zin in hebt tijdens een tussenuur.
Pussy. Wat ben je nou voor vent als je niet eens een fatsoenlijke boekentas kan dragen man.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had vandaag intro, heb vandaag al boeken voor morgen naar school genomen en in mijn kluisje gedaan, anders werd mijn tas te zwaar_!
je hoort te studeren of je moet die emosletjes bangenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat nou met je "" Zoek je ruzie ofzo he? KANKAHLUL!!
woon jij in Urk?quote:
Urkquote:
word combinatie van 3quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:54 schreef gers het volgende:
[..]
je hoort te studeren of je moet die emosletjes bangen![]()
niet gaan blowen
Kan ik wel, ik ben er te lui voorquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pussy. Wat ben je nou voor vent als je niet eens een fatsoenlijke boekentas kan dragen man.
Economiequote:
kan natuurlijk ookquote:
Manwijf, wat ben je nou voor vent als je te lui bent om een boekentasje te dragen. Of moest je je schoudertasje ook meenemenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kan ik wel, ik ben er te lui voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |