Je luistert stiekem naar Dance departmentquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:52 schreef Sirolf het volgende:
Hoe krijg ik het toch altijd voor elkaar om bijna elke week alleen de laatste 10 á 15 minuten van Weekend DnA te horen...?
Ze zenden vandaag uit vanuit mijn dorp, maar zelfs dat vind ik geen reden om te gaan luisteren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Je luistert stiekem naar Dance department
quote:
Het was tegen Feyenoord hèquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nou ben ik geen PSV fan, maar Ajax zou echt bij wet verboden moeten worden![]()
Ja daar kom ik net achter idd.quote:
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja daar kom ik net achter idd.![]()
Dan had Feyenoord wel mogen winnen
Maar dat veranderd niets aan het feit dat Ajax verboden moet worden![]()
Eindhovense zegt: hulde!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nou ben ik geen PSV fan, maar Ajax zou echt bij wet verboden moeten worden![]()
http://domienverschuuren.(...)og/148630/Spiderman/quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Eindhovense zegt: hulde!
(zowel ajax als feyenoord zouden verboden moeten worden.. én AZ, maar dan in mindere mate)
Nee maar echt, Feyenoord maakte geen kans joh.
Die nieuwe van PSV, die van VVV komt is trouwens best goed!
Die keeper gaat t nog zwaar krijgen, Gomez opvolgen...
*stopt met over voetbal praten en zal weer vrouwelijker dingen zeggen*
Edit; Heb trouwens maar met een half oog zitten kijken, beetje douchen, beetje internet, beetje voetbal, beetje eten koken... dat soorts...
Zegguhm, vraag me af, wat is de nieuwe dare voor Domien voor volgende week? Ik heb naar MAW geluisterd en teruggelezen in t vorige topic en ik zag *iets* met spinnen, maar wat..?
Goedemorgen. Why the sad face?quote:
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:15 schreef on_air het volgende:
Hoe was A Balladeer op de radio? In de BNN bar was het iig erg prettig te horen.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben verkouwe en voel me echt te mottig met n knetterend oor, duffe ogen, een snotneus die om t uur van uitgang wisseld en opgezette klieren in me keel
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:02 schreef Jannekje7 het volgende:
En Elies, beterschap joh... Ik ben ook verkouden, vind dat toch raar in de zomer...
Maar om je je beter te laten voelen, in t vorige topic is er schaaaaamteloos reclame voor jouw opticien-kunsten gemaakt
Meer dan wat er in z'n blog staat is er ook niet gezegd volgens mij.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Thanx Broekie! Nu weet ik nog niks meer over de dare, maar we zien t allemaal wel dan
Nee daarom.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Meer dan wat er in z'n blog staat is er ook niet gezegd volgens mij.
Een leven? Wat is datquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Volgende week kan ik trouwens niet luisteren (want in tegenstelling tot wat veel mensen denken, heb ik nog wel een leven naast 3FM), maar dan lees ik t 's maandags wel weer
Omdat die op 3FM is, en jij dat op hebt staan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:40 schreef on_air het volgende:
Hoi,
Kan iemand mij vertellen warom ik Marco B hoor?
Groetjes
Beterschapquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben verkouwe en voel me echt te mottig met n knetterend oor, duffe ogen, een snotneus die om t uur van uitgang wisseld en opgezette klieren in me keel
Buitenkant, hier schijnt de zon heerlijkquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohw, schilderen, aan de binnen- of buitenkant? Buitenkant zou ik erg gewaagd vinden met dit weer
Ahh, 'k heb niets gemist dus?quote:
Cool! Wat voor een puppie?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, 'k heb niets gemist dus?
Ik werd drie uur geleden naar beneden geroepen met de mededeling "We gaan voor een puppie kijken".
Inmiddels ben ik 50 euro (aanbetaling) armer en over 4 weken een gezinslid rijker...
(Foto's zijn in upload.)
Moment, ik zoek het even opquote:
Zijn wel geinige hondjes. Zelf heb ik wel liever grotere honden. Jarenlang golden retrievers gehad en die waren ook nog groter dan gemiddeld.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Moment, ik zoek het even op
Edit: Een Nova Scotia Duck Tolling Retriever (Toller).
Foto's
Deze dame schijnt iets kleiner uit te vallen dan gemiddeld, dus de hoop is dat haar kids iets groter worden. Maar inderdaad, persoonlijk had ze van mij wel wat groter willen zijn. 'k ben alleen niet de enige hier in huis en vind dit een goed compromis (anders was het misschien wel zo'n rat op hoge pootjes geworden...).quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn wel geinige hondjes. Zelf heb ik wel liever grotere honden. Jarenlang golden retrievers gehad en die waren ook nog groter dan gemiddeld.
Klinkt alsof je blij mag zijn dat het geen Jack Russell is geworden. Als ik van 1 soort hond geen fan ben dan is het wel de Jack Russell. Door hun grootte en schatige uiterlijk zijn ze erg populair. Omdat ze zo klein zijn denken mensen dat ze ook in een klein huis terecht kunnen. Maar JRs zijn super-hyperactief en door hun populariteit teveel doorgefokt. Doordat ze zo actief zijn, zijn kleine huizen ook voor zulke kleine hondjes en vanwege dat doorfokken hebben veel JRs spastische pootjes. Ze staan overigens ook op nr.1 in de meest gevaarlijke honden top10.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Deze dame schijnt iets kleiner uit te vallen dan gemiddeld, dus de hoop is dat haar kids iets groter worden. Maar inderdaad, persoonlijk had ze van mij wel wat groter willen zijn. 'k ben alleen niet de enige hier in huis en vind dit een goed compromis (anders was het misschien wel zo'n rat op hoge pootjes geworden...).
Ik dus absoluut niet, geef mij maar een hond van het formaat "hond" en niet formaat "kat"quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:10 schreef muisje-eliza het volgende:[ afbeelding ] zo eentje wil ik later als ik groot ben
Doe mij maar gewoon een kat, en geen hondquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik dus absoluut niet, geef mij maar een hond van het formaat "hond" en niet formaat "kat"
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een kat, en geen hond![]()
Agreedquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een kat, en geen hond![]()
Doe mij maar een rottweilerquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:10 schreef muisje-eliza het volgende:[ afbeelding ] zo eentje wil ik later als ik groot ben
Nope, je hebt echt helemaal niets gemist behalve een saaie optocht en Kimi die iemand van de Ferrari pitcrew omver reed. Geloof dat er om 20:00 een samenvatting van de race is te zien op RTL 7.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, 'k heb niets gemist dus?
Ik werd drie uur geleden naar beneden geroepen met de mededeling "We gaan voor een puppie kijken".
Inmiddels ben ik 50 euro (aanbetaling) armer en over 4 weken een gezinslid rijker...
(Foto's zijn in upload.)
Erg leuke plaat inderdaad en zag vandaag voor het eerst de clip op TMF en Sharon zag er toch wel weer erg mooi uit. Ik weet niet waarom maar het nummer doet mij op een of andere manier ook erg denken aanquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan dit nummer niet vaak genoeg horen
Was jaren geleden erg WT fan, dus sharon kan bij mij weinig slechts doenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg leuke plaat inderdaad en zag vandaag voor het eerst de clip op TMF en Sharon zag er toch wel weer erg mooi uit. Ik weet niet waarom maar het nummer doet mij op een of andere manier ook erg denken aan
Paul Oakenfold - Southern Sun.. Zal wel komen door de mevrouw die ook vrij hoog zit qua toonhoogte.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al vakantie gehad ?
nee, officieel niet naar je werk hoeven is de definitiequote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat heet vakantie...twee weten vrij hebben en geen reet doen dan? of moet je dan eerst *de deur uit zijn geweest*
Behalve als ze live zingt want dan kan je beter maken dat je weg komt. Echt, ik heb haar live nog nooit mooi/goed horen zingen. Voor de rest top hoor, maar live... Nee, dat hoeft van mij niet zo nodig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Was jaren geleden erg WT fan, dus sharon kan bij mij weinig slechts doen
Paar x in tivoli en 013 gehoord, was prima te pruimenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Behalve als ze live zingt want dan kan je beter maken dat je weg komt. Echt, ik heb haar live nog nooit mooi/goed horen zingen. Voor de rest top hoor, maar live... Nee, dat hoeft van mij niet zo nodig.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee, officieel niet naar je werk hoeven is de definitie
Dat laatste is jammer maar begrijpelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dan heb ik al heel veel vakantie gehadmaar ben al jaren niet op reis geweest
uuhhm okay.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Paar x in tivoli en 013 gehoord, was prima te pruimen
Zovaak wordt ze toch niet meer gedraaitquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay.![]()
Sweet About Me ken ik nu eigenlijk ook wel..
Herkenbaar..quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dan heb ik al heel veel vakantie gehadmaar ben al jaren niet op reis geweest
Heb het idee dat het minder aan het worden is, maar dat mag dan ook wel..quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zovaak wordt ze toch niet meer gedraait
Veel kijkplezier! doeiquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga de film verder kijkenik snap niet dat die amerikanen Meet-Dave niet leuk vinden...ik lig nu al in n deuk
Amerikanen en humor, staan ver van elkaar vandaan. Niet voor niets bijna alle producers britsquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga de film verder kijkenik snap niet dat die amerikanen Meet-Dave niet leuk vinden...ik lig nu al in n deuk
Eddie Murphy en humor de laatste jaren anders nog verderquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Amerikanen en humor, staan ver van elkaar vandaan.
nou dan is deze film echt n uitzondering...ik vind m GEWEEEELDIGquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eddie Murphy en humor de laatste jaren anders nog verder
Luister er tegenwoordig niet veel meer naar. Maar een jaar geleden vond ik het altijd 1 vd betere programma's op 3fm. Wat gaat Ekdom nu doen? Krijgt ie een nieuw programma of gaat ie helemaal weg?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Week 35... de laatste week van de Arbeidsvitaminen op het bekende tijdslot want vanaf week 36 zullen 'we' het met een uurtje minder moeten doen.
Uh, geen van beide? Gewoon AV presenterenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:30 schreef toma het volgende:
Krijgt ie een nieuw programma of gaat ie helemaal weg?
Ow een uur minder maar... ach daar valt wel mee te leven. Giel is best goed.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh, geen van beide? Gewoon AV presenteren
Persoonlijk mag ik altijd graag naar de AV luisteren. Weinig geklets en veel (goede-) muziek. Voorlopig lijkt Ekdom het met minder uren te moeten doen, maar ik kan het me niet voorstellen dat je Ekdom 'gewoon' 5 uur afneemt om vervolgens niet op een ander tijdstip terug te geven.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:30 schreef toma het volgende:
Luister er tegenwoordig niet veel meer naar. Maar een jaar geleden vond ik het altijd 1 vd betere programma's op 3fm. Wat gaat Ekdom nu doen? Krijgt ie een nieuw programma of gaat ie helemaal weg?
Leuk plan, bijna onmogelijk om te regelenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
hej wie komt er nog meer as vrijdag naar Ekstra Weekend? alleen Djurre en ik? (Broekie ook, die mag misschien in de studio taart uitdelen)
ik neem slingers mee, maar als wij de enige zijn
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk plan, bijna onmogelijk om te regelen
Maar ik kan helaas niet denk ik, alleen als ik een lift vanuit Zeeland kan krijgen, en dan gaat niet gebeuren natuurlijk
Ik hoop dat ik ook mag komen, lijkt me wel leukquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
hej wie komt er nog meer as vrijdag naar Ekstra Weekend? alleen Djurre en ik? (Broekie ook, die mag misschien in de studio taart uitdelen)
ik neem slingers mee, maar als wij de enige zijn
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook mag komen, lijkt me wel leuk
Ik zou rijtje speciale witbieren meenemen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je mag gewoon mee, of wij ook binnen mogen komen is wat anders maar we mogen vast wel voor de deur van de peperbus de mannen opwachten en feliciterenn met hun 2-jarig bestaan van Ekstra Weekend![]()
Wat zou jij mee kunnen nemen? *kan jij spandoeken maken?*
oh edit door jouw editJanne komt ook volgens mij en die zou ok bier meeneme
Het kan ook heel erg per DJ en onderwerp verschillen. Bij de C&S-show hoor ik bijv. het liefst zo min mogelijk gepraat (want ik erger me altijd aan hen) en hetzelfde geldt voor Giel (omdat die veel te veel praat, vaak zelfs met de zoveelste kansloze Z-artiest). Bij vele andere programma's vind ik het echter niet erg.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:09 schreef Topspin het volgende:
Ligt ook aan mijn eigen bui als ik me erger denk ik.......
Heb het niet over info bij een nummer maar over meer praat als het praten erg lang lijkt te duren dus, kan het praten met info over het nummer wel hebben maar soms erg veel praten maar dan ligt dat ook aan mij ook. Genoeg keren dat ik het praten leuk vindt maar dan ook wel eens niet
Zo gaat dat wel eens ook....
Nu kan ik het wel hebben.
Ik vind het prettig als de DJ overkomt als iemand die je op straat tegen zou kunnen komen en heel normaal overkomt dus ook maar dan op de radio die gesprekken voert zonder dat de DJ bewust is dat er honderd duizenden mensen luisteren waarbij je duidelijk hoort dat ze honderd duizenden mensen tegelijk willen vermaken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het kan ook heel erg per DJ en onderwerp verschillen. Bij de C&S-show hoor ik bijv. het liefst zo min mogelijk gepraat (want ik erger me altijd aan hen) en hetzelfde geldt voor Giel (omdat die veel te veel praat, vaak zelfs met de zoveelste kansloze Z-artiest). Bij vele andere programma's vind ik het echter niet erg.
Is het heel erg als ik in het Nederlands doorga? Mijn Frans is niet zo goed.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:28 schreef rjvandevelde het volgende:
Ca va bien! Et toi?
Slaap zequote:Op maandag 25 augustus 2008 01:26 schreef morpheus_at_work het volgende:even oogjes dicht gaan doen, over paar uur gaat de wekker weer.
Mja, anders krijg je de Radio 1, 2, 4 of 5-stijl en dat lijkt me niet gewenst voor 3FM...quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:51 schreef Topspin het volgende:
Lekker nummer inderdaad
Die Dj's willen volgens mij de grootste krankzinnigen aan de lijn krijgen of niet? Als een beller passief is in het gesprek dan gaan ze meteen happen dat het gesprek niet interessant is. Logisch want het moet voor de luisteraar ook okey zijn
Je kan wel sterretjes zien als je nieuwe schoenen krijgt... als je ze tegen je hoofd krijgt namelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:10 schreef Topspin het volgende:
Was het leven maar zo makkelijk, een paar nieuwe schoenen en het leven lacht je toe
Zo'n trap tegen je kanus kan wel verfrissend werkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 02:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan wel sterretjes zien als je nieuwe schoenen krijgt... als je ze tegen je hoofd krijgt namelijk.
* Sirolf begint flauwe grappen te maken... Tijd om naar bed te gaan!
Luisteren is al erg genoeg. Weer een gevalletje grijsgedraaid...quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:50 schreef Topspin het volgende:
Alleen maar luisteren is inderdaad beter
De radio gaat hier om 9 uur pas naar 3FM, wat had hij te melden?quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:49 schreef bloodymary het volgende:
Wat is die Giel Beelen toch een dombo met zjin oproep. Die burgemeester van Rome heeft gewoon groot gelijk.
moet daar ook geen 'giel edit' van gemaakt worden met steeds zo'n leuke 'ting' of zweepje erdoorheenquote:
Ah, ik geloof dat ik SC.quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Over 2 weken (weer) op vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
Burgervader had geroepen dat het de eigenschuld waren van de nederlanders die verkacht en beroofd waren tijdens hun vakantiequote:Op maandag 25 augustus 2008 08:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
De radio gaat hier om 9 uur pas naar 3FM, wat had hij te melden?
quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah, ik geloof dat ik SC.
En hou 's op!!
Laten we allemaal een kaartje sturen met de tekst 'Ik ben woedend!'quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Burgervader had geroepen dat het de eigenschuld waren van de nederlanders die verkacht en beroofd waren tijdens hun vakantie
Giel wilde een petitiestarten.
Een maandje naar Amerikaquote:
je hebt het maar zwaar he?quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is godverdomme niet te geloven. En maar Fascination maar blijven draaien terwijl 3FM de nieuwe single nota bene in wat spotjes voor 'nieuwe' muziek heeft zitten![]()
![]()
.
dat dusquote:
?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:48 schreef Againzender het volgende:
Dacht even dat ik op de radio kwam
quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:48 schreef Againzender het volgende:
Dacht even dat ik op de radio kwam
Als ik met een request in de uitzending kwam zei Gerard ook altijd als eerste: "En aan de telefoon hebben wij Vincent" Kwam mij nogal bekend voor dusquote:
Ja, redelijk simpel toch?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Aha...
Ff iets anders,ik heb facebook aangemaakt, maar ik snap er niks van... Hier nog meer mensen met facebook?
heb wel een account, maar heb er eigenlijk nog niets mee gedaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Aha...
Ff iets anders,ik heb facebook aangemaakt, maar ik snap er niks van... Hier nog meer mensen met facebook?
Het was een radiohitje een paar jaar terug, anders zou ik het ook niet weten.quote:
Wayyyy too much info!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mwoah...met n dichte neus en een kussen vol kwijlmaar ik word langzaam wakker nu
Als het maar vrijdag over isquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat heet gewoon verkouden zijn hoor
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het maar vrijdag over is
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja.... ik baal dat ik vrijdag niet mee kan, leek me leuk om jullie allen eens te ontmoeten! En natuurlijk om de mannen te feliciteren met hun 2-jarig jubileum!
'het levensgevaarlijke dier'quote:
Uh... bij deze dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je zegt t alsof ik al wist dat je vrijdag niet meekan
"De controleur van de onderzeeër kreeg de schrik van zijn leven toen hij ineens een haai in het scherm zag verschijnen. “Het 'monster' kwam uit het niets, zwom voor de camera langs en verdween meteen weer in het donker", aldus een medewerker van het booreiland. "quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
'het levensgevaarlijke dier'
kennis bij de telegraaf gaat ook niet veel verder dan Jaws
maar goed, wel een opmerkelijk bericht inderdaad
ook weer zo'n originele keuze. ze heeft recent ook nog platen uitgebracht!quote:
Couldn't have said it better... het wordt alleen wel tijd dat men iets recenters draait.quote:
die staan hier inderdaad ook al klaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Jip & Janneke en Pluk vd Petteflet zijn boeken die later zéker worden voorgelezen aan mijn kinderen
Hoe oud zijn je kids?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
die staan hier inderdaad ook al klaar
* Againzender gaat de jongste even naar bed brengen.
Ik zet twee jokers in...quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Sersjee het volgende:
Wie noemt z'n nummer nou Stop de tijd?! Wil ie zo graag de associatie met Per seconde wijzer?
Dat had ik dus heel erg met Rood. Dat deed gewoon zeer aan m'n oren! Dat nummer "klopt" gewoon niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Woolhat het volgende:
Op een gegeven moment maakt het niet meer uit wat voor tinnef je maakt... het wordt toch wel gedraaid...
Dat blijkt ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Woolhat het volgende:
Op een gegeven moment maakt het niet meer uit wat voor tinnef je maakt... het wordt toch wel gedraaid...
Marco Borsato, geen condooms meer nodig, tegen het eind van het nummer is alle geilheid verdwenen als sneeuw voor de zon!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, nu moet toch een paar GEWELDIG GOEDE nummers gedraaid worden om die zaaddodende crap te compenseren.
We keep in touchquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik doe er alles aan om vrijdag fris en fruitig te zijn.
Ik mag misschien een uurtje eerder weg van mn werk op vrijdag, maar dat mag ik pas op de vrijdag zelf bekijken of het druk is of niet tegen die tijd (hoopt dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig is)
Dat dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Marco Borsato, geen condooms meer nodig, tegen het eind van het nummer is alle geilheid verdwenen als sneeuw voor de zon!
Succes gegarandeerd!
ze zijn 1 en 3quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je kids?
Mijn moeder las ons al heeeeel vroeg voor en zong ook heeeel veel liedjes met ons. Mijn zusje kon eerder kinderliedjes meebrabbelen/nerieën dan dat ze kon praten
en ik voelde mij al zo beroerdquote:
Hier is het ook "zondag" opruimdag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
KC
En ik ga eens hier een begin maken aan de opruimdag
Weekend Ekstra bestaat 2 jaar , we willen wat ludieks doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:01 schreef Againzender het volgende:
Overigens, wat is er te doen komende vrijdag? Zie het steeds genoemd worden, maar heb geen flauw idee wat er aan de hand is
En ik kan vast melden dat ik niet mee kan
quote:
ach ja, dat is waar ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weekend Ekstra bestaat 2 jaar , we willen wat ludieks doen.
quote:Martijn Muijs van Radio 3FM naar KXradio
Martijn Muijs maakt op 30 september zijn laatste uitzending op Radio 3FM in de ochtend tussen 04:00 en 06:00 uur. Hij moet plaats maken voor iemand anders die in het opleidingstraject zit bij de publieke popzender. Het ochtendtijdstip geldt als opleidingsprogramma.
Toch verdwijnt Muijs niet van de radio. Hij gaat een programma maken op KXradio. "Het zal waarschijnlijk medio oktober zijn, maar we hebben nog niet besloten over de exacte datum en het tijdslot", laat Ties Roodhardt van de internet- en kabelzender weten aan RadioFreak.nl. "We zijn erg blij dat we weer een mooie muziekliefhebber annex dj mogen verwelkomen bij KX."
Muijs is begonnen bij Radio Meppel en presenteerde daarna bij Rebecca Radio. Dankzij de wedstrijd 'Hey DJ' van BNN kreeg hij in september 2004 een programma op 3FM. Een jaar later verving hij Marisa Heutink die om dezelfde reden na drie jaar afscheid moest nemen van de radiozender
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7617
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, dat is waar ook
Iets ludieks.... zal wel wat met bier worden?
Werd vanochtend nog wakker met Muijs op de radio. Vind het wel jammer dat hij vertrekt bij 3FM.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Martijn.....je laat t veld toch niet ruimen voor een newbe....
Dit klinkt als ongevelijk jammer, had die newbie niet als sidekick kunnen beginnenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Martijn.....je laat t veld toch niet ruimen voor een newbe....
Als het nou vrijwillig was oke, maar dit is gedwongen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Werd vanochtend nog wakker met Muijs op de radio. Vind het wel jammer dat hij vertrekt bij 3FM.
quote:Nominaties Marconi Awards bekend
Voor Beste Programma zijn genomineerd Het Foute Uur (Q-music), Giel (VARA / 3FM) en het ochtendprogramma On the Move (BNR Nieuwsradio). Kandidaten voor Beste Presentator zijn Edwin Evers (Radio 538), Giel Beelen (VARA / 3FM) en Rob Trip (NOS / Radio 1).
In de categorie Aanstormend Talent zijn de kanshebbers Annemieke Schollaardt (TROS / 3FM), Bart Arens (TROS / 3FM) en Bert van Lent (100% NL). De jaarlijkse prijzen worden dit jaar uitgereikt op 4 september op het Nationaal Omroepcongres van Broadcast Magazine in Spant! in Bussum.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7616
Belachelijke keuzes inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt er alleen 's ochtends radio gemaakt of wat?
Werksequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef muisje-eliza het volgende:
kga zo naar mn werk mense...*toedel* tot vanaaf
Je zou het haast wel gaan denken maar ik vind het maar een bijzonder matig lijstje.Ook de categorie Aanstormend Talent is weinig boeiend.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt er alleen 's ochtends radio gemaakt of wat?
Als ik kom wil ik wel speciaal bier meenemenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je mag gewoon mee, of wij ook binnen mogen komen is wat anders maar we mogen vast wel voor de deur van de peperbus de mannen opwachten en feliciterenn met hun 2-jarig bestaan van Ekstra Weekend![]()
Wat zou jij mee kunnen nemen? *kan jij spandoeken maken?*
oh edit door jouw editJanne komt ook volgens mij en die zou ok bier meeneme
Idd ja. Madonna is toch wel langzaam vergane glorie. Maarja, blijven promoten totdat 3FM er dood bij neervalt!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:40 schreef Sersjee het volgende:
Madonna sexy? Da's al weer een tijdje terug hoor... *brrrr*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |