Wayyyy too much info!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
mwoah...met n dichte neus en een kussen vol kwijlmaar ik word langzaam wakker nu
Als het maar vrijdag over isquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat heet gewoon verkouden zijn hoor
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het maar vrijdag over is
quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:14 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja.... ik baal dat ik vrijdag niet mee kan, leek me leuk om jullie allen eens te ontmoeten! En natuurlijk om de mannen te feliciteren met hun 2-jarig jubileum!
'het levensgevaarlijke dier'quote:
Uh... bij deze dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je zegt t alsof ik al wist dat je vrijdag niet meekan
"De controleur van de onderzeeër kreeg de schrik van zijn leven toen hij ineens een haai in het scherm zag verschijnen. “Het 'monster' kwam uit het niets, zwom voor de camera langs en verdween meteen weer in het donker", aldus een medewerker van het booreiland. "quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
'het levensgevaarlijke dier'
kennis bij de telegraaf gaat ook niet veel verder dan Jaws
maar goed, wel een opmerkelijk bericht inderdaad
ook weer zo'n originele keuze. ze heeft recent ook nog platen uitgebracht!quote:
Couldn't have said it better... het wordt alleen wel tijd dat men iets recenters draait.quote:
die staan hier inderdaad ook al klaarquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Jip & Janneke en Pluk vd Petteflet zijn boeken die later zéker worden voorgelezen aan mijn kinderen
Hoe oud zijn je kids?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
die staan hier inderdaad ook al klaar
* Againzender gaat de jongste even naar bed brengen.
Ik zet twee jokers in...quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Sersjee het volgende:
Wie noemt z'n nummer nou Stop de tijd?! Wil ie zo graag de associatie met Per seconde wijzer?
Dat had ik dus heel erg met Rood. Dat deed gewoon zeer aan m'n oren! Dat nummer "klopt" gewoon niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Woolhat het volgende:
Op een gegeven moment maakt het niet meer uit wat voor tinnef je maakt... het wordt toch wel gedraaid...
Dat blijkt ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Woolhat het volgende:
Op een gegeven moment maakt het niet meer uit wat voor tinnef je maakt... het wordt toch wel gedraaid...
Marco Borsato, geen condooms meer nodig, tegen het eind van het nummer is alle geilheid verdwenen als sneeuw voor de zon!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, nu moet toch een paar GEWELDIG GOEDE nummers gedraaid worden om die zaaddodende crap te compenseren.
We keep in touchquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik doe er alles aan om vrijdag fris en fruitig te zijn.
Ik mag misschien een uurtje eerder weg van mn werk op vrijdag, maar dat mag ik pas op de vrijdag zelf bekijken of het druk is of niet tegen die tijd (hoopt dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig is)
Dat dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Marco Borsato, geen condooms meer nodig, tegen het eind van het nummer is alle geilheid verdwenen als sneeuw voor de zon!
Succes gegarandeerd!
ze zijn 1 en 3quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je kids?
Mijn moeder las ons al heeeeel vroeg voor en zong ook heeeel veel liedjes met ons. Mijn zusje kon eerder kinderliedjes meebrabbelen/nerieën dan dat ze kon praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |