Hoe oud zijn je kids?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
die staan hier inderdaad ook al klaar
* Againzender gaat de jongste even naar bed brengen.
Ik zet twee jokers in...quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Sersjee het volgende:
Wie noemt z'n nummer nou Stop de tijd?! Wil ie zo graag de associatie met Per seconde wijzer?
Dat had ik dus heel erg met Rood. Dat deed gewoon zeer aan m'n oren! Dat nummer "klopt" gewoon niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Woolhat het volgende:
Op een gegeven moment maakt het niet meer uit wat voor tinnef je maakt... het wordt toch wel gedraaid...
Dat blijkt ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Woolhat het volgende:
Op een gegeven moment maakt het niet meer uit wat voor tinnef je maakt... het wordt toch wel gedraaid...
Marco Borsato, geen condooms meer nodig, tegen het eind van het nummer is alle geilheid verdwenen als sneeuw voor de zon!quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, nu moet toch een paar GEWELDIG GOEDE nummers gedraaid worden om die zaaddodende crap te compenseren.
We keep in touchquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik doe er alles aan om vrijdag fris en fruitig te zijn.
Ik mag misschien een uurtje eerder weg van mn werk op vrijdag, maar dat mag ik pas op de vrijdag zelf bekijken of het druk is of niet tegen die tijd (hoopt dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeel rustig is)
Dat dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Marco Borsato, geen condooms meer nodig, tegen het eind van het nummer is alle geilheid verdwenen als sneeuw voor de zon!
Succes gegarandeerd!
ze zijn 1 en 3quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je kids?
Mijn moeder las ons al heeeeel vroeg voor en zong ook heeeel veel liedjes met ons. Mijn zusje kon eerder kinderliedjes meebrabbelen/nerieën dan dat ze kon praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |