quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:15 schreef on_air het volgende:
Hoe was A Balladeer op de radio? In de BNN bar was het iig erg prettig te horen.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben verkouwe en voel me echt te mottig met n knetterend oor, duffe ogen, een snotneus die om t uur van uitgang wisseld en opgezette klieren in me keel
quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:02 schreef Jannekje7 het volgende:
En Elies, beterschap joh... Ik ben ook verkouden, vind dat toch raar in de zomer...
Maar om je je beter te laten voelen, in t vorige topic is er schaaaaamteloos reclame voor jouw opticien-kunsten gemaakt
Meer dan wat er in z'n blog staat is er ook niet gezegd volgens mij.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Thanx Broekie! Nu weet ik nog niks meer over de dare, maar we zien t allemaal wel dan
Nee daarom.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Meer dan wat er in z'n blog staat is er ook niet gezegd volgens mij.
Een leven? Wat is datquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Volgende week kan ik trouwens niet luisteren (want in tegenstelling tot wat veel mensen denken, heb ik nog wel een leven naast 3FM), maar dan lees ik t 's maandags wel weer
Omdat die op 3FM is, en jij dat op hebt staan?quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:40 schreef on_air het volgende:
Hoi,
Kan iemand mij vertellen warom ik Marco B hoor?
Groetjes
Beterschapquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben verkouwe en voel me echt te mottig met n knetterend oor, duffe ogen, een snotneus die om t uur van uitgang wisseld en opgezette klieren in me keel
Buitenkant, hier schijnt de zon heerlijkquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohw, schilderen, aan de binnen- of buitenkant? Buitenkant zou ik erg gewaagd vinden met dit weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |