quote:
Op maandag 25 augustus 2008 01:17 schreef Sirolf het volgende:[..]
Het kan ook heel erg per DJ en onderwerp verschillen. Bij de C&S-show hoor ik bijv. het liefst zo min mogelijk gepraat (want ik erger me altijd aan hen) en hetzelfde geldt voor Giel (omdat die veel te veel praat, vaak zelfs met de zoveelste kansloze Z-artiest). Bij vele andere programma's vind ik het echter niet erg.
Ik vind het prettig als de DJ overkomt als iemand die je op straat tegen zou kunnen komen en heel normaal overkomt dus ook maar dan op de radio die gesprekken voert zonder dat de DJ bewust is dat er honderd duizenden mensen luisteren waarbij je duidelijk hoort dat ze honderd duizenden mensen tegelijk willen vermaken.
Maakt me niet uit dat de DJ op de radio bekend is bij velen maar als het overkomt dat ze bewust zijn van hun bekendheid dus ook praten zo dan kan ik me wel eens storen eraan.
Dus ook wanneer ze voor de massa spreken als DJ als massa-entertainment en dat ik het gevoel heb 1 van de miljoen luisteraars te zijn.
Kan vaag klinken maar zo zijn er DJ's die overkomen alsof ze prive aanwezig zijn een beetje alsof je de enige luisteraar bent en dan weer DJ's die in de mircofoon praten alsof ze echt weten dat ze voor een groot publiek praten.
En dan wat jij zegt ook dat het per DJ verschillend is. In de nacht vind ik het nog het prettigst om te luisteren ook.
Wazig bericht ook, zomaar mijn gedachte over hoe ik ertegenaan kijk ook

Zinsconstructies in deze post klopt ook niet helemaal maar het is laat.