Amerikaanse zooi waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:08 schreef Stranger het volgende:
Drie-en-halve gram wiet???
Wiet negeren. Dat was een optie. Sowieso weet ik dat je wiet niet zo maar ergens in moet flikkeren, dat heb ik van Bakken met Baard geleerd. Dan moet je er eerst boter van maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:08 schreef Stranger het volgende:
Drie-en-halve gram wiet???
Ik had het in CUL kunnen zetten maar dan kwam er geen hond. Hier zijn genoeg nachtbrakers die een poging willen wagenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:11 schreef Juup© het volgende:
Leuk. Jammer dat het topic in Onzin staat
Ik heb iig de foto al opgeslagenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had het in CUL kunnen zetten maar dan kwam er geen hond. Hier zijn genoeg nachtbrakers die een poging willen wagen
Ja, maar bij gebrek aan heb ik gewoon pannekoekenmix gebruikt, das toch overgroot deel meelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:10 schreef Devrim_ het volgende:
Sorry maar ik ben niet thuis in koken en bakken enzo.
Maar cake flour..is dat niet gewoon meel?
Hmm..dan ga ik nu ook ff makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, maar bij gebrek aan heb ik gewoon pannekoekenmix gebruikt, das toch overgroot deel meel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |