Ahh, 'k heb niets gemist dus?quote:
Cool! Wat voor een puppie?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, 'k heb niets gemist dus?
Ik werd drie uur geleden naar beneden geroepen met de mededeling "We gaan voor een puppie kijken".
Inmiddels ben ik 50 euro (aanbetaling) armer en over 4 weken een gezinslid rijker...
(Foto's zijn in upload.)
Moment, ik zoek het even opquote:
Zijn wel geinige hondjes. Zelf heb ik wel liever grotere honden. Jarenlang golden retrievers gehad en die waren ook nog groter dan gemiddeld.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Moment, ik zoek het even op
Edit: Een Nova Scotia Duck Tolling Retriever (Toller).
Foto's
Deze dame schijnt iets kleiner uit te vallen dan gemiddeld, dus de hoop is dat haar kids iets groter worden. Maar inderdaad, persoonlijk had ze van mij wel wat groter willen zijn. 'k ben alleen niet de enige hier in huis en vind dit een goed compromis (anders was het misschien wel zo'n rat op hoge pootjes geworden...).quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn wel geinige hondjes. Zelf heb ik wel liever grotere honden. Jarenlang golden retrievers gehad en die waren ook nog groter dan gemiddeld.
Klinkt alsof je blij mag zijn dat het geen Jack Russell is geworden. Als ik van 1 soort hond geen fan ben dan is het wel de Jack Russell. Door hun grootte en schatige uiterlijk zijn ze erg populair. Omdat ze zo klein zijn denken mensen dat ze ook in een klein huis terecht kunnen. Maar JRs zijn super-hyperactief en door hun populariteit teveel doorgefokt. Doordat ze zo actief zijn, zijn kleine huizen ook voor zulke kleine hondjes en vanwege dat doorfokken hebben veel JRs spastische pootjes. Ze staan overigens ook op nr.1 in de meest gevaarlijke honden top10.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Deze dame schijnt iets kleiner uit te vallen dan gemiddeld, dus de hoop is dat haar kids iets groter worden. Maar inderdaad, persoonlijk had ze van mij wel wat groter willen zijn. 'k ben alleen niet de enige hier in huis en vind dit een goed compromis (anders was het misschien wel zo'n rat op hoge pootjes geworden...).
Ik dus absoluut niet, geef mij maar een hond van het formaat "hond" en niet formaat "kat"quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:10 schreef muisje-eliza het volgende:[ afbeelding ] zo eentje wil ik later als ik groot ben
Doe mij maar gewoon een kat, en geen hondquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik dus absoluut niet, geef mij maar een hond van het formaat "hond" en niet formaat "kat"
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een kat, en geen hond![]()
Agreedquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een kat, en geen hond![]()
Doe mij maar een rottweilerquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:10 schreef muisje-eliza het volgende:[ afbeelding ] zo eentje wil ik later als ik groot ben
Nope, je hebt echt helemaal niets gemist behalve een saaie optocht en Kimi die iemand van de Ferrari pitcrew omver reed. Geloof dat er om 20:00 een samenvatting van de race is te zien op RTL 7.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, 'k heb niets gemist dus?
Ik werd drie uur geleden naar beneden geroepen met de mededeling "We gaan voor een puppie kijken".
Inmiddels ben ik 50 euro (aanbetaling) armer en over 4 weken een gezinslid rijker...
(Foto's zijn in upload.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |