Ahh, 'k heb niets gemist dus?quote:
Cool! Wat voor een puppie?quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, 'k heb niets gemist dus?
Ik werd drie uur geleden naar beneden geroepen met de mededeling "We gaan voor een puppie kijken".
Inmiddels ben ik 50 euro (aanbetaling) armer en over 4 weken een gezinslid rijker...
(Foto's zijn in upload.)
Moment, ik zoek het even opquote:
Zijn wel geinige hondjes. Zelf heb ik wel liever grotere honden. Jarenlang golden retrievers gehad en die waren ook nog groter dan gemiddeld.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Moment, ik zoek het even op
Edit: Een Nova Scotia Duck Tolling Retriever (Toller).
Foto's
Deze dame schijnt iets kleiner uit te vallen dan gemiddeld, dus de hoop is dat haar kids iets groter worden. Maar inderdaad, persoonlijk had ze van mij wel wat groter willen zijn. 'k ben alleen niet de enige hier in huis en vind dit een goed compromis (anders was het misschien wel zo'n rat op hoge pootjes geworden...).quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zijn wel geinige hondjes. Zelf heb ik wel liever grotere honden. Jarenlang golden retrievers gehad en die waren ook nog groter dan gemiddeld.
Klinkt alsof je blij mag zijn dat het geen Jack Russell is geworden. Als ik van 1 soort hond geen fan ben dan is het wel de Jack Russell. Door hun grootte en schatige uiterlijk zijn ze erg populair. Omdat ze zo klein zijn denken mensen dat ze ook in een klein huis terecht kunnen. Maar JRs zijn super-hyperactief en door hun populariteit teveel doorgefokt. Doordat ze zo actief zijn, zijn kleine huizen ook voor zulke kleine hondjes en vanwege dat doorfokken hebben veel JRs spastische pootjes. Ze staan overigens ook op nr.1 in de meest gevaarlijke honden top10.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:31 schreef Broekie het volgende:
[..]
Deze dame schijnt iets kleiner uit te vallen dan gemiddeld, dus de hoop is dat haar kids iets groter worden. Maar inderdaad, persoonlijk had ze van mij wel wat groter willen zijn. 'k ben alleen niet de enige hier in huis en vind dit een goed compromis (anders was het misschien wel zo'n rat op hoge pootjes geworden...).
Ik dus absoluut niet, geef mij maar een hond van het formaat "hond" en niet formaat "kat"quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:10 schreef muisje-eliza het volgende:[ afbeelding ] zo eentje wil ik later als ik groot ben
Doe mij maar gewoon een kat, en geen hondquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:38 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik dus absoluut niet, geef mij maar een hond van het formaat "hond" en niet formaat "kat"
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een kat, en geen hond![]()
Agreedquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een kat, en geen hond![]()
Doe mij maar een rottweilerquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:10 schreef muisje-eliza het volgende:[ afbeelding ] zo eentje wil ik later als ik groot ben
Nope, je hebt echt helemaal niets gemist behalve een saaie optocht en Kimi die iemand van de Ferrari pitcrew omver reed. Geloof dat er om 20:00 een samenvatting van de race is te zien op RTL 7.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, 'k heb niets gemist dus?
Ik werd drie uur geleden naar beneden geroepen met de mededeling "We gaan voor een puppie kijken".
Inmiddels ben ik 50 euro (aanbetaling) armer en over 4 weken een gezinslid rijker...
(Foto's zijn in upload.)
Erg leuke plaat inderdaad en zag vandaag voor het eerst de clip op TMF en Sharon zag er toch wel weer erg mooi uit. Ik weet niet waarom maar het nummer doet mij op een of andere manier ook erg denken aanquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kan dit nummer niet vaak genoeg horen
Was jaren geleden erg WT fan, dus sharon kan bij mij weinig slechts doenquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg leuke plaat inderdaad en zag vandaag voor het eerst de clip op TMF en Sharon zag er toch wel weer erg mooi uit. Ik weet niet waarom maar het nummer doet mij op een of andere manier ook erg denken aan
Paul Oakenfold - Southern Sun.. Zal wel komen door de mevrouw die ook vrij hoog zit qua toonhoogte.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al vakantie gehad ?
nee, officieel niet naar je werk hoeven is de definitiequote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat heet vakantie...twee weten vrij hebben en geen reet doen dan? of moet je dan eerst *de deur uit zijn geweest*
Behalve als ze live zingt want dan kan je beter maken dat je weg komt. Echt, ik heb haar live nog nooit mooi/goed horen zingen. Voor de rest top hoor, maar live... Nee, dat hoeft van mij niet zo nodig.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Was jaren geleden erg WT fan, dus sharon kan bij mij weinig slechts doen
Paar x in tivoli en 013 gehoord, was prima te pruimenquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Behalve als ze live zingt want dan kan je beter maken dat je weg komt. Echt, ik heb haar live nog nooit mooi/goed horen zingen. Voor de rest top hoor, maar live... Nee, dat hoeft van mij niet zo nodig.
quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee, officieel niet naar je werk hoeven is de definitie
Dat laatste is jammer maar begrijpelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dan heb ik al heel veel vakantie gehadmaar ben al jaren niet op reis geweest
uuhhm okay.quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Paar x in tivoli en 013 gehoord, was prima te pruimen
Zovaak wordt ze toch niet meer gedraaitquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm okay.![]()
Sweet About Me ken ik nu eigenlijk ook wel..
Herkenbaar..quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh dan heb ik al heel veel vakantie gehadmaar ben al jaren niet op reis geweest
Heb het idee dat het minder aan het worden is, maar dat mag dan ook wel..quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zovaak wordt ze toch niet meer gedraait
Veel kijkplezier! doeiquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga de film verder kijkenik snap niet dat die amerikanen Meet-Dave niet leuk vinden...ik lig nu al in n deuk
Amerikanen en humor, staan ver van elkaar vandaan. Niet voor niets bijna alle producers britsquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga de film verder kijkenik snap niet dat die amerikanen Meet-Dave niet leuk vinden...ik lig nu al in n deuk
Eddie Murphy en humor de laatste jaren anders nog verderquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Amerikanen en humor, staan ver van elkaar vandaan.
nou dan is deze film echt n uitzondering...ik vind m GEWEEEELDIGquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eddie Murphy en humor de laatste jaren anders nog verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |