Zeg, waarom heb ik het idee dat jij gewoon de complete resultaten van m'n test weet?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die afwijking komt zoiezo door het computeren, wij zitten gewoon qua en prive teveel achter de computer
jij hebt een afwijking voor veraf, dus jij zal het niet direct merken tenzij je autorijd
Dat mag, en ik kan het me zelfs voorstellenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Keur het totale gedrag af, walg van dat soort acties.
Wist ze denk ik gelijktijdig met die van jouquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:11 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zeg, waarom heb ik het idee dat jij gewoon de complete resultaten van m'n test weet?
Daarom wel dragen, dan worden je ogen minder moe en kun je langer kijken zonder problemen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb trouwens ook een bril die ik nooit op heb...
kBen namelijk met mn ene oog bijziend en met mn andere verziendCompenseert elkaar redelijk, tot ik moe word, dan krijg ik ook moeite met focussen...
Kweetut, maar t zit zo naar... en t staat me voor geen meter...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarom wel dragen, dan worden je ogen minder moe en kun je langer kijken zonder problemen.
Kies dan een bril waarbij je je wel goed voeltquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kweetut, maar t zit zo naar... en t staat me voor geen meter...
Maar op zich, als ik thuis ben kan ik t ding natuurlijk wel dragen... moet ik m alleen ff zoeken
Bij mij valt het allemaal wel mee:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb trouwens ook een bril die ik nooit op heb...
kBen namelijk met mn ene oog bijziend en met mn andere verziendCompenseert elkaar redelijk, tot ik moe word, dan krijg ik ook moeite met focussen...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | | Rechts | Links | | Sfer.: +00.50 | Sfer.: +00.25 | | Cyl.: -1.00 As: 100 | Cyl.: -0.75 As: 85 | | Additie: 0.00 | Additie: 0.00 | | Prisma: 0.00 Bas: | Prisma: 0.00 Bas: | | PD-ver: 34.0 | PD-ver: 34.0 | | PD-lees: 00.0 | PD-lees: 00.0 | | Visus: 1.00 | Visus: 1.00 | ------------------------------------------------ |
Mjah, deze bril was het beste van slechtere alternatievenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kies dan een bril waarbij je je wel goed voelt
Cylinders zijn gewoon vervelend, dat is een afwijkingen op bepaalde plek en niet over je hele oog heenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bij mij valt het allemaal wel mee:
[ code verwijderd ]
Wat ik volgens Eliza door automatisch al een beetje te knijpen met m'n ogen gewoon vanzelf oplos. En dat knijpen met m'n ogen doe ik sowieso al vrij snel omdat ze nogal lichtgevoelig zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Cylinders zijn gewoon vervelend, dat is een afwijkingen op bepaalde plek en niet over je hele oog heen
kortom bepaalde plekken op je oog zie je iets minder mee
Ik irriteer me er ook vaak aan (voorals als dat ding weer eens scheef zit...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:24 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mjah, deze bril was het beste van slechtere alternatieven
En Broekie, dat valt idd wel mee ja!
Ken het probleem van lichtgevoelig, loop vaak te knijpen vooral bij zonlichtquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat ik volgens Eliza door automatisch al een beetje te knijpen met m'n ogen gewoon vanzelf oplos. En dat knijpen met m'n ogen doe ik sowieso al vrij snel omdat ze nogal lichtgevoelig zijn.
Krijg je daar geen koppijn van?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:26 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat ik volgens Eliza door automatisch al een beetje te knijpen met m'n ogen gewoon vanzelf oplos. En dat knijpen met m'n ogen doe ik sowieso al vrij snel omdat ze nogal lichtgevoelig zijn.
Ik heb een goede zonnebril met een montuur welke ik prettig vind, maar er zit een kras op een van m'n glazen omdat iemand hem vorige zomer (perongeluk) van m'n gezicht af sloegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ken het probleem van lichtgevoelig, loop vaak te knijpen vooral bij zonlicht
en dat knijpen veroorzaakt op den duur koppijn
dus nu stoere zonnebril bij eliza op sterte gehaald
Bij een niet diepe kras kan eliza hem wegpolijstenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik heb een goede zonnebril met een montuur welke ik prettig vind, maar er zit een kras op een van m'n glazen omdat iemand hem vorige zomer (perongeluk) van m'n gezicht af sloeg.
'k moet dus eigenlijk een nieuwe kopen, maar heb nog geen bril met soortgelijk montuur kunnen vinden...
(Is dus niet op sterkte overigens).
Neuh, valt wel mee. Meestal in de periodes waarin het flink zonnig is buiten heb ik m'n zonnebril wel bij de hand. Daarnaast, zo vaak kom ik nou ook weer niet buiten overdagquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Krijg je daar geen koppijn van?
En muisje heeft ineens wel een boel meer klandizi met jullie
Ze verstaat haar vak goed en kan gewoon tegen ons eerlijk zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
't is een zonnebril van 9,95 (wel met gepolariseerde glazen, dat dan wel), dus ik denk niet dat de bril die moeite waard is. Nah, 'k zoek binnenkort wel gewoon een leuke nieuwe uit, seizoen is al bijna over dus die komen straks vast wel een keer in een gunstige aanbieding.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij een niet diepe kras kan eliza hem wegpolijsten
En nu al behoorlijk wat posts gratis reclame. That said, gaan we niet een beetje heel erg offtopic?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Krijg je daar geen koppijn van?
Dit is een SC dus offtopic gaan is een beetje lastigquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
En nu al behoorlijk wat posts gratis reclame. That said, gaan we niet een beetje heel erg offtopic?
Was even abuis dacht een zonnebril op sterkte. nee voor 9,95 loont het de moeite nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is een zonnebril van 9,95 (wel met gepolariseerde glazen, dat dan wel), dus ik denk niet dat de bril die moeite waard is. Nah, 'k zoek binnenkort wel gewoon een leuke nieuwe uit, seizoen is al bijna over dus die komen straks vast wel een keer in een gunstige aanbieding.
Zonde van het geld altijd die fruitschaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Naar de Johan Cruijff Schaal geweest met m'n jongens. Gelukkig was de treinreis en het gezelschap erg gezellig, want o, o, o, wat een erbarmelijk slechte wedstrijd!
Wat was het geworden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Naar de Johan Cruijff Schaal geweest met m'n jongens. Gelukkig was de treinreis en het gezelschap erg gezellig, want o, o, o, wat een erbarmelijk slechte wedstrijd!
Gelukkig waren onze kaartjes gesponsord en hadden we nog geld over van ons kampioensfeestje om bier te halenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Zonde van het geld altijd die fruitschaal
Nee, deze bril heb ik al 4 jaar geloof ik en ik weet dus pas sinds woensdag dat er eigenlijk iets mis is met m'n ogen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was even abuis dacht een zonnebril op sterkte. nee voor 9,95 loont het de moeite niet
Ik moet geld toekrijgen om die wedstrijd te zienquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gelukkig waren onze kaartjes gesponsord en hadden we nog geld over van ons kampioensfeestje om bier te halen![]()
En het is 2-0 voor PSV geworden. Amusementswaarde 0. We kwamen binnen toen er al een kwartier gespeeld was (iets met een trage Burger King op CS) en zijn een kwartier voor tijd weer weg gegaan.
Die Nordin Ambrabat vond ik wel heel aardig spelen. Lijkt mij wel een aanwinst voor PSV, maar voor de rest was het qua wedstrijd inderdaad niet heel bijzonder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gelukkig waren onze kaartjes gesponsord en hadden we nog geld over van ons kampioensfeestje om bier te halen![]()
En het is 2-0 voor PSV geworden. Amusementswaarde 0. We kwamen binnen toen er al een kwartier gespeeld was (iets met een trage Burger King op CS) en zijn een kwartier voor tijd weer weg gegaan.
Verrassend!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:35 schreef borisz het volgende:
Trouwens Mark van Bommel kreeg weer eens twee keer geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |