Luister er tegenwoordig niet veel meer naar. Maar een jaar geleden vond ik het altijd 1 vd betere programma's op 3fm. Wat gaat Ekdom nu doen? Krijgt ie een nieuw programma of gaat ie helemaal weg?quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:25 schreef -Hans- het volgende:
Week 35... de laatste week van de Arbeidsvitaminen op het bekende tijdslot want vanaf week 36 zullen 'we' het met een uurtje minder moeten doen.
Uh, geen van beide? Gewoon AV presenterenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:30 schreef toma het volgende:
Krijgt ie een nieuw programma of gaat ie helemaal weg?
Ow een uur minder maar... ach daar valt wel mee te leven. Giel is best goed.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Uh, geen van beide? Gewoon AV presenteren
Persoonlijk mag ik altijd graag naar de AV luisteren. Weinig geklets en veel (goede-) muziek. Voorlopig lijkt Ekdom het met minder uren te moeten doen, maar ik kan het me niet voorstellen dat je Ekdom 'gewoon' 5 uur afneemt om vervolgens niet op een ander tijdstip terug te geven.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:30 schreef toma het volgende:
Luister er tegenwoordig niet veel meer naar. Maar een jaar geleden vond ik het altijd 1 vd betere programma's op 3fm. Wat gaat Ekdom nu doen? Krijgt ie een nieuw programma of gaat ie helemaal weg?
Leuk plan, bijna onmogelijk om te regelenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
hej wie komt er nog meer as vrijdag naar Ekstra Weekend? alleen Djurre en ik? (Broekie ook, die mag misschien in de studio taart uitdelen)
ik neem slingers mee, maar als wij de enige zijn
quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk plan, bijna onmogelijk om te regelen
Maar ik kan helaas niet denk ik, alleen als ik een lift vanuit Zeeland kan krijgen, en dan gaat niet gebeuren natuurlijk
Ik hoop dat ik ook mag komen, lijkt me wel leukquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:44 schreef muisje-eliza het volgende:
hej wie komt er nog meer as vrijdag naar Ekstra Weekend? alleen Djurre en ik? (Broekie ook, die mag misschien in de studio taart uitdelen)
ik neem slingers mee, maar als wij de enige zijn
quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook mag komen, lijkt me wel leuk
Ik zou rijtje speciale witbieren meenemen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je mag gewoon mee, of wij ook binnen mogen komen is wat anders maar we mogen vast wel voor de deur van de peperbus de mannen opwachten en feliciterenn met hun 2-jarig bestaan van Ekstra Weekend![]()
Wat zou jij mee kunnen nemen? *kan jij spandoeken maken?*
oh edit door jouw editJanne komt ook volgens mij en die zou ok bier meeneme
Het kan ook heel erg per DJ en onderwerp verschillen. Bij de C&S-show hoor ik bijv. het liefst zo min mogelijk gepraat (want ik erger me altijd aan hen) en hetzelfde geldt voor Giel (omdat die veel te veel praat, vaak zelfs met de zoveelste kansloze Z-artiest). Bij vele andere programma's vind ik het echter niet erg.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:09 schreef Topspin het volgende:
Ligt ook aan mijn eigen bui als ik me erger denk ik.......
Heb het niet over info bij een nummer maar over meer praat als het praten erg lang lijkt te duren dus, kan het praten met info over het nummer wel hebben maar soms erg veel praten maar dan ligt dat ook aan mij ook. Genoeg keren dat ik het praten leuk vindt maar dan ook wel eens niet
Zo gaat dat wel eens ook....
Nu kan ik het wel hebben.
Ik vind het prettig als de DJ overkomt als iemand die je op straat tegen zou kunnen komen en heel normaal overkomt dus ook maar dan op de radio die gesprekken voert zonder dat de DJ bewust is dat er honderd duizenden mensen luisteren waarbij je duidelijk hoort dat ze honderd duizenden mensen tegelijk willen vermaken.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het kan ook heel erg per DJ en onderwerp verschillen. Bij de C&S-show hoor ik bijv. het liefst zo min mogelijk gepraat (want ik erger me altijd aan hen) en hetzelfde geldt voor Giel (omdat die veel te veel praat, vaak zelfs met de zoveelste kansloze Z-artiest). Bij vele andere programma's vind ik het echter niet erg.
Is het heel erg als ik in het Nederlands doorga? Mijn Frans is niet zo goed.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:28 schreef rjvandevelde het volgende:
Ca va bien! Et toi?
Slaap zequote:Op maandag 25 augustus 2008 01:26 schreef morpheus_at_work het volgende:even oogjes dicht gaan doen, over paar uur gaat de wekker weer.
Mja, anders krijg je de Radio 1, 2, 4 of 5-stijl en dat lijkt me niet gewenst voor 3FM...quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:51 schreef Topspin het volgende:
Lekker nummer inderdaad
Die Dj's willen volgens mij de grootste krankzinnigen aan de lijn krijgen of niet? Als een beller passief is in het gesprek dan gaan ze meteen happen dat het gesprek niet interessant is. Logisch want het moet voor de luisteraar ook okey zijn
Je kan wel sterretjes zien als je nieuwe schoenen krijgt... als je ze tegen je hoofd krijgt namelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:10 schreef Topspin het volgende:
Was het leven maar zo makkelijk, een paar nieuwe schoenen en het leven lacht je toe
Zo'n trap tegen je kanus kan wel verfrissend werkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 02:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan wel sterretjes zien als je nieuwe schoenen krijgt... als je ze tegen je hoofd krijgt namelijk.
* Sirolf begint flauwe grappen te maken... Tijd om naar bed te gaan!
Luisteren is al erg genoeg. Weer een gevalletje grijsgedraaid...quote:Op maandag 25 augustus 2008 02:50 schreef Topspin het volgende:
Alleen maar luisteren is inderdaad beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |