en ik voelde mij al zo beroerdquote:
Hier is het ook "zondag" opruimdag.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
KC
En ik ga eens hier een begin maken aan de opruimdag
Weekend Ekstra bestaat 2 jaar , we willen wat ludieks doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:01 schreef Againzender het volgende:
Overigens, wat is er te doen komende vrijdag? Zie het steeds genoemd worden, maar heb geen flauw idee wat er aan de hand is
En ik kan vast melden dat ik niet mee kan
quote:
ach ja, dat is waar ookquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weekend Ekstra bestaat 2 jaar , we willen wat ludieks doen.
quote:Martijn Muijs van Radio 3FM naar KXradio
Martijn Muijs maakt op 30 september zijn laatste uitzending op Radio 3FM in de ochtend tussen 04:00 en 06:00 uur. Hij moet plaats maken voor iemand anders die in het opleidingstraject zit bij de publieke popzender. Het ochtendtijdstip geldt als opleidingsprogramma.
Toch verdwijnt Muijs niet van de radio. Hij gaat een programma maken op KXradio. "Het zal waarschijnlijk medio oktober zijn, maar we hebben nog niet besloten over de exacte datum en het tijdslot", laat Ties Roodhardt van de internet- en kabelzender weten aan RadioFreak.nl. "We zijn erg blij dat we weer een mooie muziekliefhebber annex dj mogen verwelkomen bij KX."
Muijs is begonnen bij Radio Meppel en presenteerde daarna bij Rebecca Radio. Dankzij de wedstrijd 'Hey DJ' van BNN kreeg hij in september 2004 een programma op 3FM. Een jaar later verving hij Marisa Heutink die om dezelfde reden na drie jaar afscheid moest nemen van de radiozender
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7617
quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, dat is waar ook
Iets ludieks.... zal wel wat met bier worden?
Werd vanochtend nog wakker met Muijs op de radio. Vind het wel jammer dat hij vertrekt bij 3FM.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Martijn.....je laat t veld toch niet ruimen voor een newbe....
Dit klinkt als ongevelijk jammer, had die newbie niet als sidekick kunnen beginnenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Martijn.....je laat t veld toch niet ruimen voor een newbe....
Als het nou vrijwillig was oke, maar dit is gedwongen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Werd vanochtend nog wakker met Muijs op de radio. Vind het wel jammer dat hij vertrekt bij 3FM.
quote:Nominaties Marconi Awards bekend
Voor Beste Programma zijn genomineerd Het Foute Uur (Q-music), Giel (VARA / 3FM) en het ochtendprogramma On the Move (BNR Nieuwsradio). Kandidaten voor Beste Presentator zijn Edwin Evers (Radio 538), Giel Beelen (VARA / 3FM) en Rob Trip (NOS / Radio 1).
In de categorie Aanstormend Talent zijn de kanshebbers Annemieke Schollaardt (TROS / 3FM), Bart Arens (TROS / 3FM) en Bert van Lent (100% NL). De jaarlijkse prijzen worden dit jaar uitgereikt op 4 september op het Nationaal Omroepcongres van Broadcast Magazine in Spant! in Bussum.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7616
Belachelijke keuzes inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt er alleen 's ochtends radio gemaakt of wat?
Werksequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef muisje-eliza het volgende:
kga zo naar mn werk mense...*toedel* tot vanaaf
Je zou het haast wel gaan denken maar ik vind het maar een bijzonder matig lijstje.Ook de categorie Aanstormend Talent is weinig boeiend.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt er alleen 's ochtends radio gemaakt of wat?
Als ik kom wil ik wel speciaal bier meenemenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je mag gewoon mee, of wij ook binnen mogen komen is wat anders maar we mogen vast wel voor de deur van de peperbus de mannen opwachten en feliciterenn met hun 2-jarig bestaan van Ekstra Weekend![]()
Wat zou jij mee kunnen nemen? *kan jij spandoeken maken?*
oh edit door jouw editJanne komt ook volgens mij en die zou ok bier meeneme
Idd ja. Madonna is toch wel langzaam vergane glorie. Maarja, blijven promoten totdat 3FM er dood bij neervalt!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:40 schreef Sersjee het volgende:
Madonna sexy? Da's al weer een tijdje terug hoor... *brrrr*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |