quote:Nominaties Marconi Awards bekend
Voor Beste Programma zijn genomineerd Het Foute Uur (Q-music), Giel (VARA / 3FM) en het ochtendprogramma On the Move (BNR Nieuwsradio). Kandidaten voor Beste Presentator zijn Edwin Evers (Radio 538), Giel Beelen (VARA / 3FM) en Rob Trip (NOS / Radio 1).
In de categorie Aanstormend Talent zijn de kanshebbers Annemieke Schollaardt (TROS / 3FM), Bart Arens (TROS / 3FM) en Bert van Lent (100% NL). De jaarlijkse prijzen worden dit jaar uitgereikt op 4 september op het Nationaal Omroepcongres van Broadcast Magazine in Spant! in Bussum.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7616
Belachelijke keuzes inderdaadquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt er alleen 's ochtends radio gemaakt of wat?
Werksequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef muisje-eliza het volgende:
kga zo naar mn werk mense...*toedel* tot vanaaf
Je zou het haast wel gaan denken maar ik vind het maar een bijzonder matig lijstje.Ook de categorie Aanstormend Talent is weinig boeiend.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wordt er alleen 's ochtends radio gemaakt of wat?
Als ik kom wil ik wel speciaal bier meenemenquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je mag gewoon mee, of wij ook binnen mogen komen is wat anders maar we mogen vast wel voor de deur van de peperbus de mannen opwachten en feliciterenn met hun 2-jarig bestaan van Ekstra Weekend![]()
Wat zou jij mee kunnen nemen? *kan jij spandoeken maken?*
oh edit door jouw editJanne komt ook volgens mij en die zou ok bier meeneme
Idd ja. Madonna is toch wel langzaam vergane glorie. Maarja, blijven promoten totdat 3FM er dood bij neervalt!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:40 schreef Sersjee het volgende:
Madonna sexy? Da's al weer een tijdje terug hoor... *brrrr*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |