HAHA!! niet met Cancer swearen... Dat is sicke sjittie moatjuhquote:
de kronkel zekerquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:07 schreef Triptamine het volgende:Fok die OP, ik ben daar nu veel te stoned voor
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:08 schreef deepart het volgende:
[..]
HAHA!! niet met Cancer swearen... Dat is sicke sjittie moatjuh
NEIN!quote:
Ja maar niet hier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:09 schreef Triptamine het volgende:
Maar wat jullie niet doorhebben: In sommige culturen is het normaal dat je bij elk topic wat eindigt op 89 een andere OP doet.
jungle ?quote:
Ik ben illegaalquote:
hihi dankjequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:09 schreef De_Ananas het volgende:
Gers ik vind je een gekkie.
Gast wat smoke jij?!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:09 schreef Triptamine het volgende:
Maar wat jullie niet doorhebben: In sommige culturen is het normaal dat je bij elk topic wat eindigt op 89 een andere OP doet.
Den Boschquote:
Hindu Kush op dit moment.quote:
als je vanuit CS komt linksaf?quote:
is het wat?quote:
Is wel dezelfde eigenaar, andere locatie. Goed spul ja. Effe smoken nu met een maatquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:13 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Is wel dezelfde eigenaar, andere locatie. Goed spul ja. Effe smoken nu met een maat
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:14 schreef reetveter het volgende:
Ik ben moeEn ik moet nog de hele fucking avond
WIE O WIE WEET ER EEN OPLOSSING?
vetlellen die met de harpoons moeten worden neergeschotenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:14 schreef slindenau het volgende:
Wat is het thema nou.
Dikkerdjes of harpoons?
Weer een faal avond dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:14 schreef afcajos het volgende:
Zo naar feest van mn tante die 50 wordt, en daarna verjaardag van iemand! En hopelijk daarna nog uitgaan
Denk dat we weer naar buitenwacht gaan, wat doen jullie dan?quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:14 schreef slindenau het volgende:
Wat is het thema nou.
Dikkerdjes of harpoons?
drinken en xboxxenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Denk dat we weer naar buitenwacht gaan, wat doen jullie dan?
Geen idee eigenlijk. Heb verder ook weinig zin om met diarree in de buitenwacht te staanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Denk dat we weer naar buitenwacht gaan, wat doen jullie dan?
Mwoah k vind t altijd wel leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:18 schreef reetveter het volgende:
Buitenwacht is toch kampen -> geen zak aan ?
wankers die een taxi jattenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Heb verder ook weinig zin om met diarree in de buitenwacht te staan![]()
Maar misschien dat we ook wel buitenwacht gaan, tenminste als onze taxi niet wordt gejat
Sint Jaren?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:25 schreef Broekpaling het volgende:
Beste OP sints jaren.
Maar jij kan ook niet dachtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sint Jaren?
K dacht altijd dat het Sint Maarten was.
Ik ga zo echt bier drinken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:36 schreef reetveter het volgende:
1,2,3 VIER BIER OPENEUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
* Internet bierdrinker meldt
Hmz?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:36 schreef reetveter het volgende:
1,2,3 VIER BIER OPENEUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
* Internet bierdrinker meldt
Gelukkig dat het bij de AH isquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:39 schreef reetveter het volgende:
* reetveter gaat bier halen bij de appie
Actief, in welke zin?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:38 schreef jordeeeh het volgende:
Wie van de SC'ers is vanavond actief?
hmzquote:
Gefelicikanker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:47 schreef TVE het volgende:
IK BEN JARIG!!! BIER!!
Wie de neuk ben jij dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:47 schreef TVE het volgende:
IK BEN JARIG!!! BIER!!
A ha..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie er vanavond zal zijnPosten enzo.
Je bent van het formaat Fascination?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wonen op de 4e verdieping, zonder een lift tot je beschikking
Is die dik dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:54 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je bent van het formaat Fascination?
Nok er nou eens mee. Het is niet leuk om Fascination zo te kijk te zetten, en behoorlijk ongewenst.quote:
quote:
Ik ben TVE, ik ben net terug van een ban en ik volg deze 389 delen met plezier.quote:
Kloon van wie?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:02 schreef TVE het volgende:
[..]
Ik ben TVE, ik ben net terug van een ban en ik volg deze 389 delen met plezier.
Tevens is dit een verzoek om in de volgende op te komen
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:02 schreef TVE het volgende:
[..]
Mag je nog wel 20 delen mee gaan lopen voordat je erin staatquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:02 schreef TVE het volgende:
[..]
In de volgende zal waarschijnlijk niet lukken aangezien dit democratisch besloten moet worden door Keizer-KLB en zijn onderdanenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:02 schreef TVE het volgende:
[..]
En dat dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mag je nog wel 20 delen mee gaan lopen voordat je erin staat
mwha oordeel zelfquote:
Goezzo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:07 schreef Juup© het volgende:
Vanaf NU stoppen met het posten/misbruiken etc. van de foto's van Fascination .
Dit is ongewenst.
Stoppen daarmee dus!!! En JA, dat geldt voor iedereen!.
Je wordt er vanzelf in toegevoegd als je aaaaaaaaaaaaaaarduuuggg bentquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:02 schreef TVE het volgende:
[..]
Oh juup© is te liefquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha en dan heb je nu je eerste ban te pakken
ik poste zonder dat ik je waarschuwing zagquote:
Dat zei je al ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:08 schreef TVE het volgende:
Maar ik ben vandaag 18 geworden!
[ afbeelding ]
hooi reetkeverquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:09 schreef reetveter het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist,Wie de neuk is fascination?
LEUGENS!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:08 schreef gers het volgende:
[..]
ik poste zonder dat ik je waarschuwing zag
sorryquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb jou al een PM gestuurd. Nokken met die foto's of anders opzouten!!!
we posten beide om 20:07quote:
Feli, niemand kan het een ziekte schelen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:08 schreef TVE het volgende:
Maar ik ben vandaag 18 geworden!
[ afbeelding ]
Dat heb je zeker ja, één foto is zeker te vaak voorbij gekomen en jij hebt hem altijd gemist..?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:09 schreef reetveter het volgende:
kuch kuch vorige deel zie OPquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:09 schreef reetveter het volgende:
Ohja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:09 schreef TVE het volgende:
[..]
onjuist, mijn leeftijd had ik niet vermeld.
welkom iigquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:09 schreef TVE het volgende:
[..]
onjuist, mijn leeftijd had ik niet vermeld.
Ik heb geen geheugen, die ligt in de glasbak met de whiskey flessen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat heb je zeker ja, één foto is zeker te vaak voorbij gekomen en jij hebt hem altijd gemist..?![]()
Bij jij nu een SC baas of niet?
![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Feli, niemand kan het een ziekte schelen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:12 schreef reetveter het volgende:
KUT, verkeerde account
Klopt, alleen iets te vaak gehoordquote:
quote:
wel een lekkere chick thoughquote:
Die moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Feli, niemand kan het een ziekte schelen.
moet je naar danny kijken die is real propa met rellenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:15 schreef reetveter het volgende:
WAAR BLIJVEN DIE RELLEN IN MOKUM ANANAS![]()
?
Ik heb liever niet dat hier pics van mijn vriendin worden gepostquote:
hayden penetreermequote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat hier pics van mijn vriendin worden gepost![]()
Juup, kun je hier wat aan doen? Dit is inbreuk op mijn privacy.
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat hier pics van mijn vriendin worden gepost![]()
Juup, kun je hier wat aan doen? Dit is inbreuk op mijn privacy.
Inderdaad.quote:
Die hangt nu met een pwopa furm in Skotlend ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:16 schreef gers het volgende:
[..]
moet je naar danny kijken die is real propa met rellen
Sorry, enkel groter.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:17 schreef KingOfPop het volgende:
Kan dat wat kleiner?
overdag familie gehad, en om 9 uur komen de vrienden en vage bierkennissen zich de kenker in zuipen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:12 schreef jordeeeh het volgende:
Maar wat doe je op je verjaardag, op een zaterdag, gezellig achter FOK!
ze kreunde ineens jordeeehquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar hoe weet jij dat?Ik dacht dat mijn relatie met haar geheim was
Dat is niet aardig zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef slindenau het volgende:
Whehehe, Fatscenation is gaan huilen bij Juup of een der andere blauwe ballenlikkers van Danny
Nee, Juup behoedde jullie voor mij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef slindenau het volgende:
Whehehe, Fatscenation is gaan huilen bij Juup of een der andere blauwe onderdanen der Danny
18 BAZENLEEFTIJDquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef TVE het volgende:
[..]
overdag familie gehad, en om 9 uur komen de vrienden en vage bierkennissen zich de kenker in zuipen.
Dat wordt gezellig volgend jaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef TVE het volgende:
[..]
overdag familie gehad, en om 9 uur komen de vrienden en vage bierkennissen zich de kenker in zuipen.
Nope. Wat dat betreft had zij het best mogen doen van mij, maar in tegenstelling tot jou aanname die niet klopt heeft zij dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef slindenau het volgende:
Whehehe, Fatscenation is gaan huilen bij Juup of een der andere blauwe onderdanen der Danny
Gezellig met opa/oma en ooms en tantes dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:18 schreef TVE het volgende:
[..]
Maar Juup, ik ben ook gephotoshopt, en dit raakte mij toch wel hardquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Wat dat betreft had zij het best mogen doen van mij, maar in tegenstelling tot jou aanname die niet klopt heeft zij dat niet gedaan.
Het is gewoon niet leuk om iemand zo in de zeik te zetten, en dus zeker niet gewenst.
Die heb je de hele tijd toch al?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:19 schreef TVE het volgende:
ik heb trouwens een nieuwe ava
True, maar met zo'n binnenkomst-post vroeg ze er ook wel een beetje omquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nope. Wat dat betreft had zij het best mogen doen van mij, maar in tegenstelling tot jou aanname die niet klopt heeft zij dat niet gedaan.
Het is gewoon niet leuk om iemand zo in de zeik te zetten, en dus zeker niet gewenst.
Waarom heb ik moeite om dat te geloven? En als jij dat echt vindt dan mag jij dat best aangeven, dat kun jij anders ook goedquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar Juup, ik ben ook gephotoshopt, en dit raakte mij toch wel hard
Kijk nou eensquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die heb je de hele tijd toch al?
ik zie het nietquote:
Als iemand ongewenst is hier volgens jullie, dan hebben jullie pechquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
True, maar met zo'n binnenkomst-post vroeg ze er ook wel een beetje om
die reclame is echt reteflauwquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:22 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik ben een medewerker van BOL.com.
kuch kuch en die bazentopic gast danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als iemand ongewenst is hier volgens jullie, dan hebben jullie pech
Iemand een keer op zijn/haar nummer zetten is tot daar aan toen maar diverse topics lang een foto gebruiken om die persoon te irriteren is niet leuk en dus ongewenst.
Dat is indirect.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:23 schreef gers het volgende:
[..]
kuch kuch en die bazentopic gast dan
Is dat een user van FOK!?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:23 schreef gers het volgende:
[..]
kuch kuch en die bazentopic gast dan
Daar heb ik geen kloon voor nodig hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:24 schreef TVE het volgende:
GF is een kloon van juup om het stiekem in de smiezen te houden hoe wij hier met newbs omgaan
Dan eerder van Herr Remlof.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:24 schreef TVE het volgende:
GF is een kloon van juup om het stiekem in de smiezen te houden hoe wij hier met newbs omgaan
Jaquote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga fijn niks doen want ga morgen wéér werken
Wat is dat..?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:26 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga fijn niks doen want ga morgen wéér werken
Geloof = kanker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij gelooft ook nog in sinterklaas zeker?
Ga oefenen dan, vreetschuur!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:29 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil ook meedoen aan zo'n wedstrijd!
HOAXX, voorbeeld:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
er is toch het nk frikandellen etenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:29 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil ook meedoen aan zo'n wedstrijd!
Nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:29 schreef gers het volgende:
ALS JE UIT KLB KOMT BEN JE VOOR KOBAYASHI KANKERLUL
MTVquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:31 schreef De_Ananas het volgende:
HAHA MTV ZEGT FRIETEN EN GEEN PATAT!!!!
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
HOAXX, voorbeeld:
*ding-dong
Hallo ik kom u mijn kanker brengenDan zet je die kankersteentjes toch in de achtertuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:33 schreef Sackboy het volgende:
Waarom geilen jullie allemaal op Kobajassie?
Is dat een asian chick?
Net zo een konijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:35 schreef De_Ananas het volgende:
Die homo gaat sla eten, wat een homo!
http://profile.ak.faceboo(...)/q520527388_8053.jpgquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:33 schreef Sackboy het volgende:
Waarom geilen jullie allemaal op Kobajassie?
Is dat een asian chick?
bij de eerste klb meet als hij er ooit komt eetwedstrijd en ik doe dan meequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:35 schreef De_Ananas het volgende:
12 minuten kippenvleugels eten, dat lijkt me best lekker
Ik zie alleen een witte hoedquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://profile.ak.faceboo(...)/q520527388_8053.jpg
Dat is z'n vriendin.
Had ik vanmiddag welquote:
Ook een paar rozijntjes?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag wel
Maar m'n zusje heeft m opgemaakt zie k net
quote:
Dat weet jij beter dan ik! Ontkennen heeft geen zinquote:
63.5 hotdogs in 12 minutenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:42 schreef De_Ananas het volgende:
Hij zegt daar dat ie 55 wil halen, hij heeft al 63.5 nu
?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:41 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan ik! Ontkennen heeft geen zin
Orly?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:43 schreef gers het volgende:
[..]
63.5 hotdogs in 12 minuten
das menus veel
Ongeluk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vertel nog eens van dat ongeluk dan.
Moet jij zeggen met je neusquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je zo geboren bent.
maar fok kampioenschap frikadellen eten is dat niksquote:
Lol, dikke typfout. Het is frikaNdel.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Lol, dikke typfout. Het is frikaNdel.
Nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
qftquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik duim, jij deelt met onsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:54 schreef slindenau het volgende:
Boh, ik heb zoeen harde schijf waar al mijn erotische getinte natuurfilms opstaan jeweets (nouja niet alles natuurlijk, echte bazen maken backups jwt), maar die is al een tijdje dood/aan het doodgaan.
Nu ben ik zoeen low level scan aan het doen om files te recoveren, maar die duurt gewoon meer dan 4 uur.
En er zitten kei veel bad sectors in enzulks.
Kunnen jullie mee duimen dat er nog wat files levend terugkomen ofzo, het is echt zoeen collectie waar je MAN O MAN tegen zegt![]()
.
Aziatisch cum.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:55 schreef De_Ananas het volgende:
Wat heeft die kerel op z'n gezicht zitten
Dat is een delicatesse in menig toprestaurant.quote:
Hoor m t naar binnen slurpen danquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:56 schreef De_Ananas het volgende:
The Deuce zijn maar een stel mietjes!!!
Maar hij doet het welquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:59 schreef De_Ananas het volgende:
Rode peper, ze halen een grap met hem uit
Lapo.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:05 schreef slindenau het volgende:
MTV is een pauperzender.
Dat is toch een watje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:05 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben jaloers op die kerel die hem een hand gaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |