Homer doet wel alles wat God verboden heeft, dus was ook een goede geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef Topspin het volgende:
Hier maar weer verder
Was ff aan het twijfelen of ik Homer Simpson erin ging zetten als duivel verkleedt maar heb gekozen voor een andere afbeelding.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:15 schreef Windigo het volgende:
[..]
Homer doet wel alles wat God verboden heeft, dus was ook een goede geweest
Ja, t is toch het Jezus beeld van Buenos Aires?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Is het tweede plaatje een verwijzing naar Jezus?
Ben ondertussen bezig met opruimen her en der, orde scheppen in chaos. Garage nog wat spullen verplaatsen en rechtzetten zodat het huis rustiger wordt door de ordequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat wij hier allemaal niet zo druk zijn inderdaad
Nee, dat is Bassie, van Adriaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Is het tweede plaatje een verwijzing naar Jezus?
Rio de Janeiroquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, t is toch het Jezus beeld van Buenos Aires?
Daar hoort ie aan te hangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik zie alleen een kruisje
Geef eens een harde refresh dan?quote:
Ik ben ondertussen het huishouden aan t doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ben ondertussen bezig met opruimen her en der, orde scheppen in chaos. Garage nog wat spullen verplaatsen en rechtzetten zodat het huis rustiger wordt door de orde
Wat vaag, iedereen ziet god en jij niet, dat moet wel haast een teken zijn. God openbaart zich niet langer aan jequote:
Veel plezier dan maar voor zover het plezierig is om te doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen het huishouden aan t doen
Nee, daar zorgt Satan voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat vaag, iedereen ziet god en jij niet, dat moet wel haast een teken zijn. God openbaart zich niet langer aan je
Het is leuk om te koken, de rest vind ik niet zo superquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:28 schreef Topspin het volgende:
[..]
Veel plezier dan maar voor zover het plezierig is om te doen
Ben niet constant bezig in de garage, af en toe tussendoor op mijn dooie gemak. Was de bedoeling om verder te gaan in de tuin maar het is alweer aan het regenen de hele dag. Hypnotiserende regenEcht zo'n dag om lekker te hangen.
Heb zin in kerstmis dat dan weer wel, ben niet echt gelovig maar kerst vind ik dan wel best okey als het niet in het teken staat van dooreten tot de maag barst. Liever kleinere porties en geen 3 soorten vlees. Vind dat overdreven met kerst om dan ineens jezelf stijf te wreten. Waarom met kerst stijf wreten als je de rest van het jaar dat niet doet?
Allemaal behalve het mausoleum. Er is er geen één aan de ware levende God gewijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef ElizabethR het volgende:
Door dat beel kom ik op de wereldwonderen.
Piramide van Cheops
Kolossus van Rodos
Hangende tuinen van Babylon
Mausoleum van Halicarnassus in Anatolië
Pharos van Alexandrië
Beeld van Zeus te Olympia
Tempel van Artemis in Efeze in Anatolië
Bovenstaand de antieke wereldwonderen. Welke zijn er satanisch Ali?
Allemaal behalve de Cristo.quote:En dit zijn de moderne, omdat er van de antieke nog maar een bewaard is gebleven
Chichén Itzá
Cristo Redentor
Colosseum
Chinese Muur
Machu Picchu
Rotswoningen in Petra
Taj Mahal
Welke zijn daar satanisch van?
Pak wat je pakken kan, het is al 5 voor twaalf (2008-2013), stamp lekker vol die accu (maag).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Het is leuk om te koken, de rest vind ik niet zo super
Ik at vorig jaar met kerst andijviestamppot en een gehaktbal. Het was HEERLIJK. Ik vind het een schande hoe mensen zich dan schaamteloos vol eten, zelfs aankomen in 2 dagen.
Waarom zijn die twee niet Satanisch dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Allemaal behalve het mausoleum. Er is er geen één aan de ware levende God gewijd.
[..]
Allemaal behalve de Cristo.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:40 schreef neo567 het volgende:
[..]
Pak wat je pakken kan, het is al 5 voor twaalf (2008-2013),
Allemaal? Maar de piramide is toch geen afgodsbeeld, en de tuinen toch ook niet? De Pharos was een vuurtoren, niets te maken met afgoderij. En zelfs de tempel is maar een gebouw geweest, geen beeld. Dat je de kolossus een afgod vindt, oke.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Allemaal behalve het mausoleum. Er is er geen één aan de ware levende God gewijd.
[..]
Allemaal behalve de Cristo.
Vorig jaar salade gehad met eenden-files erdoorheen, en nog garnalencoctail plus aardappelkroketten met kalkoen. Niet in grote porties maar net genoeg om voldaan te zijn. Bij veel eten waardeer ik het voedsel ook minder en dan daarna het overvolle gevoel waar ik de hele avond nog van moet bijkomen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Het is leuk om te koken, de rest vind ik niet zo super
Ik at vorig jaar met kerst andijviestamppot en een gehaktbal. Het was HEERLIJK. Ik vind het een schande hoe mensen zich dan schaamteloos vol eten, zelfs aankomen in 2 dagen.
Die vuurtoren ook niet, klopt. De grotten van Petra ook niet echt, al was dat wel een volk van afgoderij als ik het me goed herinner. Tempels, tombes, pyramides etc. die te maken hebben met de zonnegod of incarnaties daarvan zoals de pharaoh lijken me duidelijk satanisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Allemaal? Maar de piramide is toch geen afgodsbeeld, en de tuinen toch ook niet? De Pharos was een vuurtoren, niets te maken met afgoderij. En zelfs de tempel is maar een gebouw geweest, geen beeld. Dat je de kolossus een afgod vindt, oke.
Ook in de moderne wereldwonderen, slechts 1 beeld.
De bijbel spreekt toch over beeltenissen? Geen gebouwen?
Natuurlijk wel. God en Satan bestonden niet vanaf het schrijven van de bijbel, maar al voor er uberhaupt een mens was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:58 schreef Topspin het volgende:
Hoe kun je van Satanisch spreken als die tombes van de Pharaoh voor de tijd van de bijbel aanwezig waren. Toen bestond het verschijnsel Lucifer volgens mij nog helemaal niet of wel soms?
Soms kom ik er geen wijs uit. Volgens de bijbel is het in het jaar 0 ontstaan van Christus en dan voor het jaar 0 had je ook allerlei stromingen van wat ik begrepen heb uit een dvd-rom die ik eens geleend had in de bieb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. God en Satan bestonden niet vanaf het schrijven van de bijbel, maar al voor er uberhaupt een mens was.
Ik maak zo lekker ovenaardappels met knoflook, rozemarijn en olijfoliequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef Topspin het volgende:
[..]
Vorig jaar salade gehad met eenden-files erdoorheen, en nog garnalencoctail plus aardappelkroketten met kalkoen. Niet in grote porties maar net genoeg om voldaan te zijn. Bij veel eten waardeer ik het voedsel ook minder en dan daarna het overvolle gevoel waar ik de hele avond nog van moet bijkomen.
Andijviestampot met gehaktbal is overigens ook
Vandaag eet ik van de afhaalchinees, er is nog een chinees restaurant waar ik nog niet eerder besteld heb. Eens testen hoe het eten daar smaakt, zo is er altijd verschil in de chinese keuken al lijkt het vaak op elkaar.
Waarom kwam de Bijbel eigenlijk pas zo laat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. God en Satan bestonden niet vanaf het schrijven van de bijbel, maar al voor er uberhaupt een mens was.
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik maak zo lekker ovenaardappels met knoflook, rozemarijn en olijfolieMet een salade van komkommer, pijnboompitten,botersla, zwarte olijven en honingmosterdressing. Kabeljauwburger erbij
Omdat GOD een slome duikelaar is, redding is nabij als de nood...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Waarom kwam de Bijbel eigenlijk pas zo laat?
Ad sense hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Topspin het volgende:
[..]
Klinkt lekkerKabeljauw burger nog nooit gehad, was vandaag van plan om naar de markt te gaan om een lekkerbekje te kopen maar had geen zin om door de regen te lopen. Kaas op de markt smaakt ook lekkerder dan welke kaas dan ook in de supermarkt.
Die google ads die laten soms de meest bizarre sites zien naast het topic in de verticale balk
http://www.bitefight.nl/?kid=a-00213-02213-0807-a07071ba&gclid=CLLB67fdoZUCFQuJ1QodNhfmkQ
Is dat spel niets voor jou Ali, kun je vechten als weerwolf of vampier en slachtoffers uitzoeken![]()
Een duivelse machine dat hele googlequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ad sense he![]()
https://www.google.com/ad(...)essionid=rdKh0Icbz1M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |