abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61043449
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:24 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik ben ondertussen het huishouden aan t doen
Veel plezier dan maar voor zover het plezierig is om te doen

Ben niet constant bezig in de garage, af en toe tussendoor op mijn dooie gemak. Was de bedoeling om verder te gaan in de tuin maar het is alweer aan het regenen de hele dag. Hypnotiserende regen Echt zo'n dag om lekker te hangen.

Heb zin in kerstmis dat dan weer wel, ben niet echt gelovig maar kerst vind ik dan wel best okey als het niet in het teken staat van dooreten tot de maag barst. Liever kleinere porties en geen 3 soorten vlees. Vind dat overdreven met kerst om dan ineens jezelf stijf te wreten. Waarom met kerst stijf wreten als je de rest van het jaar dat niet doet?
Genieten is toegestaan!!!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:29:10 #27
34793 neo567
You know who
pi_61043472
Als je zo graag wil kijken hiero:

vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:30:31 #28
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61043529
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Wat vaag, iedereen ziet god en jij niet, dat moet wel haast een teken zijn. God openbaart zich niet langer aan je
Nee, daar zorgt Satan voor
pi_61043564
Rise up Rise up Rising up the sky
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:32:10 #30
34793 neo567
You know who
pi_61043594
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:30 schreef Windigo het volgende:

[..]

Nee, daar zorgt Satan voor
Of magere heijn
pi_61043597
Afbeelding is 66764 bytes groot. Haal de 7 en de 4 weg en je weet direct waarom Satan heeft zich op internet genesteld en wilt de kracht van God overnemen middels afbeeldingen om zodoende power te vergaren

Plaatje heb ik dus niet zelf geresized, zo stond die op google.

Heb vroeger een ICQ versie gehad met een execute file van 666 bytes, was toevallig aan het zoeken naar iets en toen kwam ik daarachter.

Post is dus meer onzinnig bedoeld dan serieus
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:37:12 #32
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61043779
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:28 schreef Topspin het volgende:

[..]

Veel plezier dan maar voor zover het plezierig is om te doen

Ben niet constant bezig in de garage, af en toe tussendoor op mijn dooie gemak. Was de bedoeling om verder te gaan in de tuin maar het is alweer aan het regenen de hele dag. Hypnotiserende regen Echt zo'n dag om lekker te hangen.

Heb zin in kerstmis dat dan weer wel, ben niet echt gelovig maar kerst vind ik dan wel best okey als het niet in het teken staat van dooreten tot de maag barst. Liever kleinere porties en geen 3 soorten vlees. Vind dat overdreven met kerst om dan ineens jezelf stijf te wreten. Waarom met kerst stijf wreten als je de rest van het jaar dat niet doet?
Het is leuk om te koken, de rest vind ik niet zo super

Ik at vorig jaar met kerst andijviestamppot en een gehaktbal. Het was HEERLIJK. Ik vind het een schande hoe mensen zich dan schaamteloos vol eten, zelfs aankomen in 2 dagen.
pi_61043860
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef ElizabethR het volgende:
Door dat beel kom ik op de wereldwonderen.

Piramide van Cheops
Kolossus van Rodos
Hangende tuinen van Babylon
Mausoleum van Halicarnassus in Anatolië
Pharos van Alexandrië
Beeld van Zeus te Olympia
Tempel van Artemis in Efeze in Anatolië

Bovenstaand de antieke wereldwonderen. Welke zijn er satanisch Ali?
Allemaal behalve het mausoleum. Er is er geen één aan de ware levende God gewijd.
quote:
En dit zijn de moderne, omdat er van de antieke nog maar een bewaard is gebleven

Chichén Itzá
Cristo Redentor
Colosseum
Chinese Muur
Machu Picchu
Rotswoningen in Petra
Taj Mahal

Welke zijn daar satanisch van?
Allemaal behalve de Cristo.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:40:36 #34
34793 neo567
You know who
pi_61043896
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik at vorig jaar met kerst andijviestamppot en een gehaktbal. Het was HEERLIJK. Ik vind het een schande hoe mensen zich dan schaamteloos vol eten, zelfs aankomen in 2 dagen.
Pak wat je pakken kan, het is al 5 voor twaalf (2008-2013), stamp lekker vol die accu (maag).
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:42:45 #35
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61043962
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Allemaal behalve het mausoleum. Er is er geen één aan de ware levende God gewijd.
[..]

Waarom zijn die twee niet Satanisch dan?
pi_61043975
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:40 schreef neo567 het volgende:

[..]

Pak wat je pakken kan, het is al 5 voor twaalf (2008-2013),

"Time Is Tickin' Away"

[Intro]
Ahaha ahaha
keep it on, keep it on
keep your head on
time is tickin', time is tickin'
tickin' away
uhhohuho

[Rap 1]
Let's talk about time
tickin' away every day
so wake on up before it's gone away
catch the 411 and stay up like the sun
remind yourself what's done is done
so let yesterday stay with the bygones
keep your body and soul and your mind on
the right track infact you gotta stay on the real black
don't turn around and don't look back
we tryin' to take the positive to another level
Red Dogg diggin' deep Mr. P got the shouvel
I'll level with you I played in a foul picture
but now I got my mental sewel up like a stitcher
I used to be a "P" try on to clock "G's" living wild blast
you before you blast me thats the lifestyle
and I could see it on the evening news
it's just another brutha shot
on either stretched doin time

[Hookline]
Time is tickin' away
you've gotta - live your life
day by day
happy or sad, good or bad,
life is to short
you've gotta - keep your head [2x]

[Rap 2]
Keep your head one more time and feel the rythm
I'm tellin' your life is to short you know the feelin'
you want to do more your selfesteem is in the way
you better take a kid and live it day by day
but anyway I'm going for mine I'm still broke it's no joke
they still got me hangin' from the rope's
take time and still do the right thing
and not the wrong so listen to the word's of the song
Tick Tock your seconds away from the judgement day
so get your mind ready take the Evil's but out way
bring back we cut no slack we kick fact's
the positive message on this tracks is exact the way we feel it
in the nineteen 90's chillin' with red in the mix your find me - rewind me
and turn back my mind thinkin' about the homies
is the pen doing time

[Hookline]

Prayer
Once again
CBK on da track
to wake up your mind
who know what tomorrow night bring
violence - destruction - who knows?
'cause time is slippin' away

[Bridge]
The world keeps spinning
around and round
we've gotta keep ourselves
from going down
in a world full of passion,
pleasure and pain
the pressure's get into my brain

[Hookline 2x]
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:44:38 #37
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61044021
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

[..]

Allemaal? Maar de piramide is toch geen afgodsbeeld, en de tuinen toch ook niet? De Pharos was een vuurtoren, niets te maken met afgoderij. En zelfs de tempel is maar een gebouw geweest, geen beeld. Dat je de kolossus een afgod vindt, oke.

Ook in de moderne wereldwonderen, slechts 1 beeld.

De bijbel spreekt toch over beeltenissen? Geen gebouwen?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_61044164
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:37 schreef Windigo het volgende:

[..]

Vorig jaar salade gehad met eenden-files erdoorheen, en nog garnalencoctail plus aardappelkroketten met kalkoen. Niet in grote porties maar net genoeg om voldaan te zijn. Bij veel eten waardeer ik het voedsel ook minder en dan daarna het overvolle gevoel waar ik de hele avond nog van moet bijkomen.

Andijviestampot met gehaktbal is overigens ook

Vandaag eet ik van de afhaalchinees, er is nog een chinees restaurant waar ik nog niet eerder besteld heb. Eens testen hoe het eten daar smaakt, zo is er altijd verschil in de chinese keuken al lijkt het vaak op elkaar.
pi_61044315
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Allemaal? Maar de piramide is toch geen afgodsbeeld, en de tuinen toch ook niet? De Pharos was een vuurtoren, niets te maken met afgoderij. En zelfs de tempel is maar een gebouw geweest, geen beeld. Dat je de kolossus een afgod vindt, oke.

Ook in de moderne wereldwonderen, slechts 1 beeld.

De bijbel spreekt toch over beeltenissen? Geen gebouwen?
Die vuurtoren ook niet, klopt. De grotten van Petra ook niet echt, al was dat wel een volk van afgoderij als ik het me goed herinner. Tempels, tombes, pyramides etc. die te maken hebben met de zonnegod of incarnaties daarvan zoals de pharaoh lijken me duidelijk satanisch.
pi_61044402
Hoe kun je van Satanisch spreken als die tombes van de Pharaoh al voor de tijd van de bijbel aanwezig waren. Toen bestond het verschijnsel Lucifer volgens mij nog helemaal niet of wel soms?

Werkt lucifer met terugwerkende kracht ofzo ?
pi_61044453
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:58 schreef Topspin het volgende:
Hoe kun je van Satanisch spreken als die tombes van de Pharaoh voor de tijd van de bijbel aanwezig waren. Toen bestond het verschijnsel Lucifer volgens mij nog helemaal niet of wel soms?
Natuurlijk wel. God en Satan bestonden niet vanaf het schrijven van de bijbel, maar al voor er uberhaupt een mens was.
pi_61044520
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. God en Satan bestonden niet vanaf het schrijven van de bijbel, maar al voor er uberhaupt een mens was.
Soms kom ik er geen wijs uit. Volgens de bijbel is het in het jaar 0 ontstaan van Christus en dan voor het jaar 0 had je ook allerlei stromingen van wat ik begrepen heb uit een dvd-rom die ik eens geleend had in de bieb.

Is het in het jaar 0 opnieuw gemaakt alsof het wiel voor de tweede keer uitgevonden is geworden?

Heb er dus niet echt verstand van, vroeger op school bij Godsdienstlessen wel iets gehoord van een onderwereld en bovenwereld maar ook dat allemaal vergeten.

In de bibliotheek rekken vol met leesvoer erover maar in de bibliotheek zie ik zoveel interessante boeken liggen dat ik soms niet weet wat mijn prioriteit heeft dus kom ik thuis met compleet andere boeken dan die ik me had voorgenomen om te lenen.
pi_61044650
Ik weet dan wel dat het al miljoenen jaren oud is allemaal, ook door opgravingen van botten en nog meer, dus het jaar 0 als uitgangspunt nemen kan ik niet echt plaatsen, komt over alsof de rest allemaal genegeerd wordt, net zoals ze dinosaurussen negeren en ook nooit over de oerknal spreken. Dan komt het over als een soort sprookje of volksmythe.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:09:44 #44
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61044680
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 16:50 schreef Topspin het volgende:

[..]

Vorig jaar salade gehad met eenden-files erdoorheen, en nog garnalencoctail plus aardappelkroketten met kalkoen. Niet in grote porties maar net genoeg om voldaan te zijn. Bij veel eten waardeer ik het voedsel ook minder en dan daarna het overvolle gevoel waar ik de hele avond nog van moet bijkomen.

Andijviestampot met gehaktbal is overigens ook

Vandaag eet ik van de afhaalchinees, er is nog een chinees restaurant waar ik nog niet eerder besteld heb. Eens testen hoe het eten daar smaakt, zo is er altijd verschil in de chinese keuken al lijkt het vaak op elkaar.
Ik maak zo lekker ovenaardappels met knoflook, rozemarijn en olijfolie Met een salade van komkommer, pijnboompitten,botersla, zwarte olijven en honingmosterdressing. Kabeljauwburger erbij
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:10:27 #45
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_61044699
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waarom kwam de Bijbel eigenlijk pas zo laat?
pi_61044753
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:09 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik maak zo lekker ovenaardappels met knoflook, rozemarijn en olijfolie Met een salade van komkommer, pijnboompitten,botersla, zwarte olijven en honingmosterdressing. Kabeljauwburger erbij
Klinkt lekker Kabeljauw burger nog nooit gehad, was vandaag van plan om naar de markt te gaan om een lekkerbekje te kopen maar had geen zin om door de regen te lopen. Kaas op de markt smaakt ook lekkerder dan welke kaas dan ook in de supermarkt.

Die google ads die laten soms de meest bizarre sites zien naast het topic in de verticale balk

http://www.bitefight.nl/?kid=a-00213-02213-0807-a07071ba&gclid=CLLB67fdoZUCFQuJ1QodNhfmkQ

Is dat spel niets voor jou Ali, kun je vechten als weerwolf of vampier en slachtoffers uitzoeken
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:20:07 #47
34793 neo567
You know who
pi_61044884
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:10 schreef Windigo het volgende:

[..]

Waarom kwam de Bijbel eigenlijk pas zo laat?
Omdat GOD een slome duikelaar is, redding is nabij als de nood...
Maar GOD straft wel onmiddelijk, daar is ie wel goed in die Kaffer !
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:23:47 #48
34793 neo567
You know who
pi_61044960
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:13 schreef Topspin het volgende:

[..]

Klinkt lekker Kabeljauw burger nog nooit gehad, was vandaag van plan om naar de markt te gaan om een lekkerbekje te kopen maar had geen zin om door de regen te lopen. Kaas op de markt smaakt ook lekkerder dan welke kaas dan ook in de supermarkt.

Die google ads die laten soms de meest bizarre sites zien naast het topic in de verticale balk

http://www.bitefight.nl/?kid=a-00213-02213-0807-a07071ba&gclid=CLLB67fdoZUCFQuJ1QodNhfmkQ

Is dat spel niets voor jou Ali, kun je vechten als weerwolf of vampier en slachtoffers uitzoeken
Ad sense he

https://www.google.com/ad(...)essionid=rdKh0Icbz1M

IK heb een film gezien waarin ze ook een "halfbreed" hebben gekweekt uit dna van de weerwolf en van de vampieren, deze kon ze allemaal aan!

Under world heet ie:

http://www.imdb.com/title/tt0320691/

Bloopers uit die film

[ Bericht 6% gewijzigd door neo567 op 22-08-2008 17:38:24 ]
pi_61045013
quote:
Een duivelse machine dat hele google

Stel je eens een kosmische google voor die gedachtes kan opzoeken over 6 miljard mensen Wie weet zijn ze daarmee bezig ook, zo nauw nemen ze het niet met privacy met google earth waar je kunt inzoomen op tuinen waar mensen liggen te zonnen.

Wederom onzinnig bedoeld een beetje, dit om verwarring te voorkomen natuurlijk want zo paranoia ben ik niet
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:26:35 #50
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61045021
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')