Homer doet wel alles wat God verboden heeft, dus was ook een goede geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef Topspin het volgende:
Hier maar weer verder
Was ff aan het twijfelen of ik Homer Simpson erin ging zetten als duivel verkleedt maar heb gekozen voor een andere afbeelding.
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:15 schreef Windigo het volgende:
[..]
Homer doet wel alles wat God verboden heeft, dus was ook een goede geweest
Ja, t is toch het Jezus beeld van Buenos Aires?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Is het tweede plaatje een verwijzing naar Jezus?
Ben ondertussen bezig met opruimen her en der, orde scheppen in chaos. Garage nog wat spullen verplaatsen en rechtzetten zodat het huis rustiger wordt door de ordequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat wij hier allemaal niet zo druk zijn inderdaad
Nee, dat is Bassie, van Adriaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Is het tweede plaatje een verwijzing naar Jezus?
Rio de Janeiroquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, t is toch het Jezus beeld van Buenos Aires?
Daar hoort ie aan te hangenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik zie alleen een kruisje
Geef eens een harde refresh dan?quote:
Ik ben ondertussen het huishouden aan t doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:21 schreef Topspin het volgende:
[..]
Ben ondertussen bezig met opruimen her en der, orde scheppen in chaos. Garage nog wat spullen verplaatsen en rechtzetten zodat het huis rustiger wordt door de orde
Wat vaag, iedereen ziet god en jij niet, dat moet wel haast een teken zijn. God openbaart zich niet langer aan jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |