Maar 389 en 390 bestaan al...dat gaat weer heulemaal mis straksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja ik volg gewoon de voorgaande op hoor
Ja niet mijn foutquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:53 schreef slindenau het volgende:
[..]
Maar 389 en 390 bestaan al...dat gaat weer heulemaal mis straks
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:59 schreef reetveter het volgende:
Ah, nu ik zoeen boekje heb doorgelezen ben ik al een stuk wijzer geworden
die winkelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:00 schreef reetveter het volgende:
Monday 1 sept. 2008 at the Apple in groningen
aawwwhquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow, ik heb buikspieren, ik voel ze.. auw.
quote:
een gebouw apple noemenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
het is een gebouw op het zernike, maar enige gebouw waarin ik geweest ben op het Zernike is de universiteit om een potje te kloten. Mooi verneukt dus
vraagt het aan 4ever die weet wel hoe je tosti's moet makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef reetveter het volgende:
VEDOMMEUHHH ZIN IN TOSTIIIEEJJJ
Psst, ieder mens heeft buikspieren...anders zouden je darmen etc. er zegmaar uitvallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wow, ik heb buikspieren, ik voel ze.. auw.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:10 schreef gers het volgende:
[..]
vraagt het aan 4ever die weet wel hoe je tosti's moet maken
Dat moeten we niet hebben...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Psst, ieder mens heeft buikspieren...anders zouden je darmen etc. er zegmaar uitvallen.
thuis bier drinkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:23 schreef reetveter het volgende:
Heb zin in bierr maar het regent dus kan ik niet naar het dorp en en en en tja..
Mooi, stuur dan eens tieten naar mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:23 schreef Dynd het volgende:
Jos en Jordy, weet niet meer wie maar iemand denkt dat ik jullie ben.
Hockey? Korfbal? Curling?quote:
Kut, m'n tv loopt nu al achterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:43 schreef Sackboy het volgende:
3-0
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef reetveter het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/167286
Die foto's
wat een mooiboiquote:
Tering hé, wie heeft dat woord bedacht hé, mooiboiquote:
He, ben jij niet die ene zonder neus?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tering hé, wie heeft dat woord bedacht hé, mooiboi
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
He, ben jij niet die ene zonder neus?
Wie is datquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef reetveter het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/167286
Die foto's
Hé ben jij niet die ene playboyquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
He, ben jij niet die ene zonder neus?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hé ben jij niet die ene playboy
He ben jij niet die gozer zonder OV?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hé ben jij niet die kindervriend?
Jah, ik lig hier met een snotneus in bedquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hé ben jij niet die kindervriend?
Hé ben jij niet die ene reetkever met een nazi UIquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hé ben jij niet die ene playboy
Garudaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hé ben jij niet die ene reetkever met een nazi UI
Ja zo heette de hond van Hitler.quote:
Stiekem ben je het zelf, niet waarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:04 schreef reetveter het volgende:
OMG al die push ups filmpjes die mensen op youtube zetten
Alleen jammer van het eindequote:
Zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Stiekem ben je het zelf, niet waar?
quote:
Wat is daar meequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:00 schreef Cypress_Hill het volgende:
LoL @ mijn UI in OP
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Je hebt toch verdomme geen kankerpolioquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die leukevideo's?
Gast, dat hoeft niet iedereen te weten, dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt toch verdomme geen kankerpolio![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt toch verdomme geen kankerpolio![]()
![]()
Meer patat eten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:19 schreef Sackboy het volgende:
Ik heb wel polio, maar (nog) geen kanker.
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:
gothicquote:
Waarom staat dat van die 15-jarige breezerslet eigenlijk nog niet in de OP?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef Sackboy het volgende:
EN ALS JE UIT OSS KOMT, DAN LAAT JE EEN VIJFTIENJARIG BREEZERSLETJE AAN JE KANKERLUL ZUIGEN TERWIJL JE NOOBS OWNT IN COD4, KANKERLUL!
Top Oss.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:55 schreef Dynd het volgende:
Welk land is dat?
Je tieten.quote:
En bedankt voor die MJ ad onderin.quote:
Just try, you gonna like itquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:59 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
En bedankt voor die MJ ad onderin.
Brabantiaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:52 schreef Dynd het volgende:
Wie heeft de OS gewonnen?
TOP Ossquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:55 schreef Dynd het volgende:
Welk land is dat?
Fail. Het is Teigetje.quote:
FORTUNA HOOLIGANquote:
ROAR die wie ik wel even pakkenquote:
Ik eerstquote:
Ik ben even vijftienjarige breezersletjes aan het ownen op hyves terwijl er een n00b aan mijn penis zuigt.
Ik word als een n00b ge-owned op CoD4 terwijl ik aan mijn penis trek op de foto van een vijftienjarig breezersletje.
Het is vrij simpel. Ik ga n00bs ownen op CoD4 terwijl jij in de tussentijd aan mijn penis zuigt.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Ik ga n00bs ownen op CoD4 terwijl jij in de tussentijd aan mijn penis zuigt.
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl Dynd aan Sackboy zijn penis zuigt.
shitquote:
HOCKEYSLETJESquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Doe normaal man viespeuk, daar schop ik mijn baardagamen nog vanaf
Ik zit ook idd al 3 maanden in een winterdepressiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef slindenau het volgende:
Boh, wat is het toch ook een klote weer...de hele week al.
Heb je m kunnen vinden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:54 schreef KingOfPop het volgende:
I'm back.
De volledige is geen zak aan, tijger springt, grijpt mis, land weer en gaat er weer vandoor.quote:
Kloonquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:39 schreef Dynd het volgende:
cool
Kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon, kloon,quote:
Omdat het kan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:45 schreef afcajos het volgende:
Ben ik weer mannen, net ff 3 pilseners in de kroeg gedronkenmaar ben er weer
![]()
Ik blader vorige topic door en zie mijn pic voorbij komen? [KLB Bagger SC 380] Waar 4EBE Na de shop gaat
waarom jordy
Populair...moet jij toch weten, of ben je het alleen op internet..?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:45 schreef afcajos het volgende:
![]()
Ik blader vorige topic door en zie mijn pic voorbij komen? [KLB Bagger SC 380] Waar 4EBE Na de shop gaat
waarom jordy
IRL ook razend populair jweetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:46 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Populair...moet jij toch weten, of ben je het alleen op internet..?
Daarom was je ook zolang afwezigquote:
Jawel!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Daarom was je ook zolang afwezig, maar uiteindelijk kom je altijd weer hier
terug
En dan de volgende dag als ik je confronteer met de teksten "Wtf ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Jawel!Maar helaasch rond 8 uur weer andere plannen
Maar als ik vannacht thuis kom is er altijd nog wel ff tijd om te fokken
Tot die tijd nog een topic of 2 volbaggerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wanneer nou tanken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:52 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:52 schreef De_Ananas het volgende:
Tyfus hoerige kutzooi
Omdat je expres als een achterlijke reageert.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:55 schreef Dynd het volgende:
wrm denk je dat? iemand zei eerst ook dat ik een kloon van jou was...
quote:
En een piem0l.quote:
Als ik niet beter wist zou ik em er zo in hangenquote:
QUOTE-KNOP IS GOOD.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:55 schreef Dynd het volgende:
wrm denk je dat? iemand zei eerst ook dat ik een kloon van jou was...
Duidelijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
QUOTE-KNOP IS GOOD.
KANKERKLOONREACTIES IS BAD.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:04 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
QUOTE-KNOP IS GOOD.
KANKERKLOONREACTIES IS BAD.
Nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:07 schreef Dynd het volgende:
Waarom moet elke post een quote hebben? veel mooier zo
Stoere man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:45 schreef afcajos het volgende:
![]()
waarom jordy
Leuk, ff wat verzinnen om die foto te verklotenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:45 schreef afcajos het volgende:
![]()
waarom jordy
En dan? Moet Jos aan je penis komen zuigen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:10 schreef Sackboy het volgende:
Ik start CoD4 alvast op oké?
Is de 15 jarige slet er al?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:10 schreef Sackboy het volgende:
Ik start CoD4 alvast op oké?
Hoezo ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan? Moet Jos aan je penis komen zuigen?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan? Moet Jos aan je penis komen zuigen?
Verder verkloten kan amper meerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Leuk, ff wat verzinnen om die foto te verkloten
Heb je je humorklier nou al gevonden?quote:
Hé, rustig laat je niet zo kennen, alles komt goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:19 schreef Dynd het volgende:
En alleen maar omdat ik niet altijd alles weet? dan hoef ik toch niet meteen een 'kloon' te zijn.
quote:
Jongens, kap eens met Dynd pesten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:19 schreef Dynd het volgende:
En alleen maar omdat ik niet altijd alles weet? dan hoef ik toch niet meteen een 'kloon' te zijn.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hé, rustig laat je niet zo kennen, alles komt goed![]()
Maar.. Maaar.. ze heeft nog iets niet gepostquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jongens, kap eens met Dynd pesten.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:26 schreef Dynd het volgende:
Breng die twee hierboven even voor me om please.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:33 schreef Dynd het volgende:
gadver, serieus.... snel naar de volgende pagina please.
Oke genoeg gesoept bobbyquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:32 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Dynd, dat ik je foto heb misbruikt. Maar kon het niet laten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:31 schreef Dynd het volgende:
heb die postmortum trouwens ook nog nooit gezien.
NEE!!!quote:
volgend topic hequote:
hoi josquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:31 schreef Dynd het volgende:
heb die postmortum trouwens ook nog nooit gezien.
Hoezo noem je dynd "jos"quote:
de klb verkiezingenquote:
dat ben je ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:43 schreef Dynd het volgende:
Ze denken dat ik een kloon van jou ben :/
Baas Josquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoezo noem je dynd "jos"
Ik ben hier de enige echte JOS!
Nee, want er mist nog eentjequote:
HAHAHAquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want er mist nog eentje
[ afbeelding ]
Nu ga je te verquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, want er mist nog eentje
[ afbeelding ]
quote:
Ik vroeg t niet aan jouquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:52 schreef Dynd het volgende:
nee, niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |