Dat hoeft gelukkig ook helemaal nietquote:
good point! Mijn bureau bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat hoeft gelukkig ook helemaal niet. Ik vind overal buiten de kastjes dvd's vooral niet mooi...
hey hoe is het eigenlijk met je schoonmoeder?quote:
Je leeft nog!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:35 schreef Pheno het volgende:
Pron!
Hoe was het in het ziekenhuis?quote:
Ze?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:42 schreef de_priester het volgende:hij was die onderzoeksslang beu.
Naar het schijnt.quote:
Druk, maar ik was als eerste. Moest ik mijn psp na een half uur weer uitzetten....quote:
Immer. Maar de aio was ook al welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:44 schreef Klonk het volgende:
en waren er nog fijne zusters ?
Hoi MPGquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:47 schreef de_priester het volgende:
961-970 added @ OP
wie past wiki aan, ben ik te lui voor
VOB dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:50 schreef de_priester het volgende:
MPG?
Vast wel...quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:50 schreef de_priester het volgende:
MPG?
Ok, 5 buisjes danquote:
klinkt iig allemaal niet heel lekker. ik vond die buis via de keel al naar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ok, 5 buisjes dan
Voor de rest ga ik niet vrolijk worden over een weekje. Woensdag reiniging, donderdag om fucking 16:00 pas dat onderzoek. En tussendoor het liefst niet eten....
1 voordeel, ik ben wel goedkoop uit met boodschappen volgende week
De gastroscopie vond ik niet vervelend, helemaal niet eigenlijk. Ik weet alleen dat roesjes bij de colo wel handig zijn, de vorige voel ik volgens mij nogquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:00 schreef de_priester het volgende:
[..]
klinkt iig allemaal niet heel lekker. ik vond die buis via de keel al naar.
laat staan via de kringspierportier, lijkt me niet vrolijkmakend.
Maar waar zijn de onderzoeken nu weer goed voor? Om jou tevreden te houden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
De gastroscopie vond ik niet vervelend, helemaal niet eigenlijk. Ik weet alleen dat roesjes bij de colo wel handig zijn, de vorige voel ik volgens mij nog
quote:
Nou ja, ik wil toch weten wat ik heb? Ik heb last sinds de operatie, dus 1+1....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef OA het volgende:
[..]
Maar waar zijn de onderzoeken nu weer goed voor? Om jou tevreden te houden?
Hoi heiligequote:
waar was je ookweer aan geopereerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil toch weten wat ik heb? Ik heb last sinds de operatie, dus 1+1....
Penisverkleining, ze hadden mijn maat onderbroek niet meer. Te lastig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:07 schreef de_priester het volgende:
[..]
waar was je ookweer aan geopereerd
Jawel, zeker. Maar vaak krijg ik de indruk dat men onderzoekt voor het onderzoeken. Het houdt de patient namelijk 'rustig'... Dit en dit levert niets op, dus nu proberen we onderzoek C...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil toch weten wat ik heb? Ik heb last sinds de operatie, dus 1+1....
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Penisverkleining, ze hadden mijn maat onderbroek niet meer. Te lastig.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Penisverkleining, ze hadden mijn maat onderbroek niet meer. Te lastig.
RHCPquote:
Ik heb zelf ook een grens gesteld hoor. Ik wil zeker weten dat er echt gezocht is. Zoveel onderzoeken heb ik niet gehad. Met dank aan de wachtlijsten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Jawel, zeker. Maar vaak krijg ik de indruk dat men onderzoekt voor het onderzoeken. Het houdt de patient namelijk 'rustig'... Dit en dit levert niets op, dus nu proberen we onderzoek C...![]()
Laten we hopen dat het wel zinnig is en dat het iets oplevert!
Alfaquote:
dndiekquote:
Zie PIquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dndiek![]()
oh wacht..
* LL wijst op ondertekst
wat was PI ook alweer?quote:
Dat ding wat jij nooit gebruikt.quote:
stofzuiger?quote:
Wat is er met je bureauquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef de_priester het volgende:
[..]
good point! Mijn bureau bijvoorbeeld.
Post icoonquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stofzuiger?
zeg nou gewoon wat het is.. ben toch geen nerdje![]()
Verrek.. waarom wist ik dat nou nietquote:
Nee, post icoon is wat andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Verrek.. waarom wist ik dat nou niet
nou voel ik me echt blond
Vroeg nog laatst of mn PI in de OP kon... damn ben echt niet bij de les vandaag
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Verrek.. waarom wist ik dat nou niet
nou voel ik me echt blond
Vroeg nog laatst of mn PI in de OP kon... damn ben echt niet bij de les vandaag
Ah, wie zat er op Grunsven?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:30 schreef OA het volgende:
Zo, het paard heeft weer goud gehaald.
Het blijft jammer datquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:30 schreef Pheno het volgende:
En nu een duim omhoog
ik kan echt beter naar huis, alles wat ik post is dommigheidquote:
Salinero geloof ik...quote:
de rekening volgt laterquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik kan echt beter naar huis, alles wat ik post is dommigheid
Maar ik snap je nu
Bedankt voor de moeite die je genomen hebt om dit meisje eens eindelijk dingen duidelijk te maken![]()
Mijn dank is groot
Mag ik in natura betalen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Calimero?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ik in natura betalen?Zolang het geen kipfilets bij de borstjes is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wanneer begint de uni weer?quote:
Met zo'n bek die Grunsven heeft zou ik de gevoelens van dat paard wel begrijpenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met zo'n bek die Grunsven heeft zou ik de gevoelens van dat paard wel begrijpen
Wehehe inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met zo'n bek die Grunsven heeft zou ik de gevoelens van dat paard wel begrijpen
Montag!quote:
quote:
Tof!quote:
Scheisse.... dan begint de ellende weer voor je...quote:
quote:
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook. Nog. 2 uur voordat ik weer weg moet
.
wel een van zijn vriendenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je MPG nog door de modder gerold na die ene wolkbreuk?
MPGquote:
Was het maar waarquote:
Goed geregeld jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ouderavond van groep 7 en 8 vanavond. Gister kwamen ze met briefjes thuis dat dat heugelijke feit vanavond was, lekker ruim op tijd dus wel
.
lekker inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ouderavond van groep 7 en 8 vanavond. Gister kwamen ze met briefjes thuis dat dat heugelijke feit vanavond was, lekker ruim op tijd dus wel
.
Natuurlijk niet, je denkt toch niet dat ik meer dan 40 jaar ga werken tot ik met pensioen gaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Scheisse.... dan begint de ellende weer voor je...![]()
Laatste jaar nu eindelijk? [ afbeelding ]
Muckquote:
Ze zijn gek gewordenquote:
Vast niet zoveel als ik, aangezien ik voor het eerst sinds het bestaan van KSC niet heb teruggelezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
wat heb ik gemist?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast niet zoveel als ik, aangezien ik voor het eerst sinds het bestaan van KSC niet heb teruggelezen.
nou ja... een koffietopic zonder seks.. daar moet toch wat aan voorafgegaan zijn lijkt mequote:
Mja dat is best eng inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou ja... een koffietopic zonder seks.. daar moet toch wat aan voorafgegaan zijn lijkt me
Een heleboelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
wat heb ik gemist?
Enlighten me!quote:
Boodschappen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
wat heb ik gemist?
quote:
voor wie? Ik heb geen pm hoorquote:
quote:
quote:[..]
Ze zijn gek geworden.
joquote:
je bent aan het afkickenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast niet zoveel als ik, aangezien ik voor het eerst sinds het bestaan van KSC niet heb teruggelezen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga naar huis, mijn zin is op.
quote:
Oh ja, er moet gegeten worden idd...quote:
Ook voor mij?quote:
ik heb zondag nog noodles opquote:
je hebt vast nog wel twix en bier over van lowlandsquote:
Ik heb thuis een hele doos noodle hapjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:48 schreef Fha het volgende:
Mja ik schaam me diep. Ik ben eigenlijk ook te lui voor noodles
Vet luxe noodlesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zondag nog noodles op
met varkenshaasreepjes en rode curry
succes/sterkte/smakelijkquote:
Zit je alweer bij je schoonouders?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:07 schreef Ladylike het volgende:
Zometeen mn laptop halen
Eerst eten
Ma is frietjes aant maken
GMTAquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit je alweer bij je schoonouders?
ja..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit je alweer bij je schoonouders?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt vast nog wel twix en bier over van lowlands
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb thuis een hele doos noodle hapjes
Ja maar LL.. hij claimde net de meest onbevooroordeelde persoon te zijn die hij kent.. Dus hij heeft echt wel gelijk hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:18 schreef Ladylike het volgende:
whahaha "het werkt niet op lange termijn"
Wat een BS...
Mn bazen zijn toch echt al 24 jaar getrouwd en swingen 20 jaar
das toch redelijk langdurig denk ik zo
5500 dollarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar LL.. hij claimde net de meest onbevooroordeelde persoon te zijn die hij kent.. Dus hij heeft echt wel gelijk hoor![]()
Wuahhaha ik lach me dood
Juist! Dat is dus echt dom redeneren van haarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Wat een wijf trouwens, zelf met andere vrouwen hobby'en, maar als de kerel na 9 jaar ook eens echt bezig gaat dan is het janken.
Mja best triest inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Wat een wijf trouwens, zelf met andere vrouwen hobby'en, maar als de kerel na 9 jaar ook eens echt bezig gaat dan is het janken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:30 schreef Fha het volgende:
Dat wijf is gewoon niet geschikt als swinger.
swingenquote:
Gij sexheidenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef OA het volgende:
Waar gáát het over?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die moet thuisdaten met een vrouw
Oh gets, that's not a pretty picture bij mijn burenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:14 schreef Fha het volgende:
"ohnoes! er kunnen swingers naast je wonen!!"
Dat is inmiddels wel opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt vast nog wel twix en bier over van lowlands
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zondag nog noodles op
met varkenshaasreepjes en rode curry
He, dit is een leuk onderwerp. man wilt swingen, maar vrouw wilt niet. Gangbangfightquote:
klinkt als kwaliteit jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, dit is een leuk onderwerp. man wilt swingen, maar vrouw wilt niet. Gangbangfight
Of ze doen het op z'n egeltjes...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:36 schreef Klonk het volgende:
ik weet zeker dat onze buren nooit sex hebben, onze huizen zijn van papier en ik heb nog nooit een geluid gehoord wat op sex zou kunnen duiden
Goed he? En dan die vrouw dramatisch er uit zien....quote:
egeltjes maken juist kei veel herrie als ze aan het batsen zijnquote:
En jij weet dit omdat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
egeltjes maken juist kei veel herrie als ze aan het batsen zijn
klinkt als?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed he? En dan die vrouw dramatisch er uit zien....
Het klinkt als verkrachting
Dat dus inderdaad. walgelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
klinkt als?
dit is gewoon manipulatie en verkrachting
Geen voorzichtigheid bij egeltjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
egeltjes maken juist kei veel herrie als ze aan het batsen zijn
niettus.. gaat over Dr Philquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:38 schreef MPG het volgende:
Ah. Het gaat weer ouderwets over sex. Alleen klopt de TT nu al niet meer.
quote:
Mja een vriend van mij zat ook al met een knuppel klaar zeg maar. Wat een.. *vloektierscheld*quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoop dat die vent een wake-up-call krijgt...
heb zin om hem een klap in zn gezicht te verkopen
Waarom denk je dan ook dat ze zoveel herrie makenquote:
AI, OEI, AUW, AI, IEH, AI ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom denk je dan ook dat ze zoveel herrie maken
Nooitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:51 schreef Ladylike het volgende:
Toch heeft ie af en toe gelijk, die gekke Phil
Nou net heul wel hoor!quote:
Dat nou ook weer nietquote:
Dat 2e mens moet gewoon niet toegeven.. heb je idd zelf in de hand..quote:
Geef ze een schaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef Klonk het volgende:
ik heb wel eens een slapeloze nacht gehad door batsende egeltjes
Heul welquote:
Hij heeft geen gelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef Ladylike het volgende:
Dat 2e mens moet gewoon niet toegeven.. heb je idd zelf in de hand..
Bang om alleen te zijn moet geen reden zijn om het te pikken dat je wordt vernederd, verkracht en gemanipuleerd
Dus heeft ie daarin gelijk (vind ik)
ik zat eerder te denken aan een goed geisoleerd egelbatskamertjequote:
Laatste jaar van je huidige studie dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je denkt toch niet dat ik meer dan 40 jaar ga werken tot ik met pensioen ga?
Ik ga wel beginnen aan de eerste vakken van de master.
Nietusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft geen gelijk
En ik kijk the A-team, dus heb gelijk
whehehequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:59 schreef OA het volgende:
Klotekatten![]()
Kwam ik net thuis, hebben ze weer een plant van de kast gepleurd... heel het huis vol met aarde en stukken plant...![]()
![]()
Smakelijk!quote:
Mja.. ik heb 300 euro kunnen lenen. Mag toch hopen dat het genoeg is haha.quote:
Het is weer opgeruimd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef Muck het volgende:
[..]
whehehe
dat deed mijn oppaskat ook een keer ja
alles tussen de verwarming enzo
quote:
lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. ik heb 300 euro kunnen lenen. Mag toch hopen dat het genoeg is haha.
Nu poes nog daar krijgenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef Klonk het volgende:
ik heb wel eens een slapeloze nacht gehad door batsende egeltjes
Die beesten kunnen serieus veel herrie maken....quote:
Aaahw maakt ze niet eens van te voren iets wat je in de magnetron kan gooien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:36 schreef OA het volgende:
Even wat te eten maken.
De vrouw is weer een de hort (let op: niet Jort) op, dus dan moet ik mezelf weer in leven zien te houden...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:36 schreef OA het volgende:
Even wat te eten maken.
De vrouw is weer een de Jort (let op: niet hort) op, dus dan moet ik mezelf weer in leven zien te houden...
Ook voor jou de vraag: hoe weet je dat in godsnaamquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:37 schreef OA het volgende:
[..]
Die beesten kunnen serieus veel herrie maken....
Te flauwquote:
Nee, ik denk me daar nog 3 jaar te amuseren, te hobby'en, te ouwehoeren en misschien ook nog wat op te stekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:57 schreef OA het volgende:
[..]
Laatste jaar van je huidige studie dan?
Doe een dansjequote:
quote:
Je gaat de drogisterij leegkopen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. ik heb 300 euro kunnen lenen. Mag toch hopen dat het genoeg is haha.
Dieren Arts.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Je gaat de drogisterij leegkopen?
Is je kat ziekquote:
Magnetronvoedselquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw maakt ze niet eens van te voren iets wat je in de magnetron kan gooien?
quote:
Omdat ik dat wel eens heb gehoord... Ja, zelfs hier midden in de (Rand)stad komen egels voor...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook voor jou de vraag: hoe weet je dat in godsnaam
Ook al is het een moeilijke studie, dan vind ik dat je er wel erg lang over wilt doen hoor...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik denk me daar nog 3 jaar te amuseren, te hobby'en, te ouwehoeren en misschien ook nog wat op te steken.
gewoon voedsel wat je opwarmt later.. das heul nietquote:
Juh ik denk het welquote:
Dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Juh ik denk het welNieren lijken er mee op te houden.
Achja.. ouwe poes.. hoort er een beetje bijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best.
succesbij de dierenarts.
Toch niet leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Achja.. ouwe poes.. hoort er een beetje bij. Maar dank
![]()
Ach als ze zich zometeen weer wat lekkerder voelt geeft het niet zo veel. We hebben toch al afgesproken dat ze nooit dood gaat dus het komt wel goedquote:
en dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik denk me daar nog 3 jaar te amuseren, te hobby'en, te ouwehoeren en misschien ook nog wat op te steken.
Hoop voor jou dat je kat nog lang in gezondheid verder kanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach als ze zich zometeen weer wat lekkerder voelt geeft het niet zo veel. We hebben toch al afgesproken dat ze nooit dood gaat dus het komt wel goed![]()
nee ik geef nog steeds niet toe dat ze ooit heus wel dood gaat haha dat kan ik heul niet aan![]()
![]()
Die kat wil niet dat je weggaat hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom denkt die kat zijn genegenheid te kunnen tonen door zijn klauwen in mijn arm te slaan en in mijn hand te bijtenIk snap best dat ie het lief bedoelt, maar ik vind het niet zo fijn als ik de vellen aan mijn arm heb hangen als ik langs geweest ben hoor
is niet mijn kat hč?quote:
Dat is logisch. Ik ben kei lief.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kat wil niet dat je weggaat he
Eensch.quote:
quote:[..]
![]()
In Blijdorp zeker?quote:[..]
Omdat ik dat wel eens heb gehoord... Ja, zelfs hier midden in de (Rand)stad komen egels voor...![]()
Valt best mee, lig keurig op het gemiddeldequote:[..]
Ook al is het een moeilijke studie, dan vind ik dat je er wel erg lang over wilt doen hoor...Hoe komt dat zo?
Is moeilijk hoor koken voor 1 persoon en als je het dan lekker vindt, dan moet het ook op ookquote:
Werkenquote:
Zo had ik laatst een hoeveelheid spaghetti op die volgens het pak goed was voor 3 personen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor koken voor 1 persoon en als je het dan lekker vindt, dan moet het ook op ook
Daar gaat Muck wat aan doen door allemaal 1 persoons recepten te makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor koken voor 1 persoon en als je het dan lekker vindt, dan moet het ook op ook
Dat doe ik eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo had ik laatst een hoeveelheid spaghetti op die volgens het pak goed was voor 3 personen.
Ze gaan ook uit van porties voor dwergen op die verpakkingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo had ik laatst een hoeveelheid spaghetti op die volgens het pak goed was voor 3 personen.
Ik doe niet aan recepten en al helemaal niet aan afmeten van hoeveelhedenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat Muck wat aan doen door allemaal 1 persoons recepten te maken
Ah, ik ben dus toch niet zo heel vreemdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze gaan ook uit van porties voor dwergen op die verpakkingen.
Wat dat betreft niet, neequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus toch niet zo heel vreemd.
Ah, dus jij gaat mee naar de sportschoolquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze gaan ook uit van porties voor dwergen op die verpakkingen.
Werken is zo erg niet.quote:
Alweer? Ik ben vanavond al geweest hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dus jij gaat mee naar de sportschool
Niet iedereen die "veel" eet is dik hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dus jij gaat mee naar de sportschool
Dat komt vanzelfquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet iedereen die "veel" eet is dik hoor
Nou nee dat hoeft niet. Een vriend van mij eet bizar veel en is graatmagerquote:
Precies, ik heb gewoon gewichtige spieren!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet iedereen die "veel" eet is dik hoor
Zit wat inquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Werken is zo erg niet.
De studietijd is een mooie tijd, dat is zeker waar!De tijd daarna is echter ook mooi. Je werkt, dus je verdient geld waar je meer leuke dingen mee kunt doen dan nu het geval is...
Daarnaast besteed je geen uren/dagen/weken aan het studeren meer
en.... je kunthuisje, boompje, beestje gaan opbouwen...
Je beschrijft mij nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee dat hoeft niet. Een vriend van mij eet bizar veel en is graatmagersnelle spijsvertering heet dat.
Dan heeft ie gelukquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee dat hoeft niet. Een vriend van mij eet bizar veel en is graatmagersnelle spijsvertering heet dat.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, ik heb gewoon gewichtige spieren!
Ja stiekem hou ik je super erg in de gatenquote:
Deed ik ook hoor. Ik zag nog het meeste op tegen uit huis gaan. Niet zozeer om het samenwonen, maar wel om alles wat daar bij komt kijken. Hypotheek, werkgeversverklaring, verzekeringen, etc, etc.... Achteraf gezien viel het best mee allemaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit wat in, absoluut. Maar toch zie ik er op een of andere manier tegenop. Plus dat Muck ook nog minstens 4 jaar studeert...
Mij iig nietquote:
quote:
heh?quote:
pff.. doet me denken aan die slachting toen op station.. weet ik veel waar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/denhaag/(...)squo_in_de_tram.html
In Bergen op Zoom? Die man die perse een militair wilde doden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
pff.. doet me denken aan die slachting toen op station.. weet ik veel waar.
Wel ontzettend irritant geschreven zeg.
gezellig...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/denhaag/(...)squo_in_de_tram.html
Die ene vent die met een bijl werd bewerkt.. ik weet niet meer waar het was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Bergen op Zoom? Die man die perse een militair wilde doden?
Neucken en dan mag jij kinderen baren.quote:
verslaggever heeft zijn roeping als schrijver gemist?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
pff.. doet me denken aan die slachting toen op station.. weet ik veel waar.
Wel ontzettend irritant geschreven zeg.
Aardige man ja. Iets met anti amerika, dus dan pak je maar een militair in nederlandquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Die ene vent die met een bijl werd bewerkt.. ik weet niet meer waar het was.
Ik geloof het wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:55 schreef OA het volgende:
De
[..]
verslaggever heeft zijn roeping als schrijver gemist?
WMz...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Die ene vent die met een bijl werd bewerkt.. ik weet niet meer waar het was.
Ja, want de Amerikanen waren te groot en/of niet in de buurt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aardige man ja. Iets met anti amerika, dus dan pak je maar een militair in nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |