Heul welquote:
Hij heeft geen gelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:55 schreef Ladylike het volgende:
Dat 2e mens moet gewoon niet toegeven.. heb je idd zelf in de hand..
Bang om alleen te zijn moet geen reden zijn om het te pikken dat je wordt vernederd, verkracht en gemanipuleerd
Dus heeft ie daarin gelijk (vind ik)
ik zat eerder te denken aan een goed geisoleerd egelbatskamertjequote:
Laatste jaar van je huidige studie dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, je denkt toch niet dat ik meer dan 40 jaar ga werken tot ik met pensioen ga?
Ik ga wel beginnen aan de eerste vakken van de master.
Nietusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft geen gelijk
En ik kijk the A-team, dus heb gelijk
whehehequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:59 schreef OA het volgende:
Klotekatten![]()
Kwam ik net thuis, hebben ze weer een plant van de kast gepleurd... heel het huis vol met aarde en stukken plant...![]()
![]()
Smakelijk!quote:
Mja.. ik heb 300 euro kunnen lenen. Mag toch hopen dat het genoeg is haha.quote:
Het is weer opgeruimd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:03 schreef Muck het volgende:
[..]
whehehe
dat deed mijn oppaskat ook een keer ja
alles tussen de verwarming enzo
quote:
lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. ik heb 300 euro kunnen lenen. Mag toch hopen dat het genoeg is haha.
Nu poes nog daar krijgenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef Klonk het volgende:
ik heb wel eens een slapeloze nacht gehad door batsende egeltjes
Die beesten kunnen serieus veel herrie maken....quote:
Aaahw maakt ze niet eens van te voren iets wat je in de magnetron kan gooien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:36 schreef OA het volgende:
Even wat te eten maken.
De vrouw is weer een de hort (let op: niet Jort) op, dus dan moet ik mezelf weer in leven zien te houden...
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:36 schreef OA het volgende:
Even wat te eten maken.
De vrouw is weer een de Jort (let op: niet hort) op, dus dan moet ik mezelf weer in leven zien te houden...
Ook voor jou de vraag: hoe weet je dat in godsnaamquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:37 schreef OA het volgende:
[..]
Die beesten kunnen serieus veel herrie maken....
Te flauwquote:
Nee, ik denk me daar nog 3 jaar te amuseren, te hobby'en, te ouwehoeren en misschien ook nog wat op te stekenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:57 schreef OA het volgende:
[..]
Laatste jaar van je huidige studie dan?
Doe een dansjequote:
quote:
Je gaat de drogisterij leegkopen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. ik heb 300 euro kunnen lenen. Mag toch hopen dat het genoeg is haha.
Dieren Arts.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Je gaat de drogisterij leegkopen?
Is je kat ziekquote:
Magnetronvoedselquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaahw maakt ze niet eens van te voren iets wat je in de magnetron kan gooien?
quote:
Omdat ik dat wel eens heb gehoord... Ja, zelfs hier midden in de (Rand)stad komen egels voor...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook voor jou de vraag: hoe weet je dat in godsnaam
Ook al is het een moeilijke studie, dan vind ik dat je er wel erg lang over wilt doen hoor...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik denk me daar nog 3 jaar te amuseren, te hobby'en, te ouwehoeren en misschien ook nog wat op te steken.
gewoon voedsel wat je opwarmt later.. das heul nietquote:
Juh ik denk het welquote:
Dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Juh ik denk het welNieren lijken er mee op te houden.
Achja.. ouwe poes.. hoort er een beetje bijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best.
succesbij de dierenarts.
Toch niet leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Achja.. ouwe poes.. hoort er een beetje bij. Maar dank
![]()
Ach als ze zich zometeen weer wat lekkerder voelt geeft het niet zo veel. We hebben toch al afgesproken dat ze nooit dood gaat dus het komt wel goedquote:
en dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik denk me daar nog 3 jaar te amuseren, te hobby'en, te ouwehoeren en misschien ook nog wat op te steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |