Goed geregeld jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ouderavond van groep 7 en 8 vanavond. Gister kwamen ze met briefjes thuis dat dat heugelijke feit vanavond was, lekker ruim op tijd dus wel
.
lekker inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ouderavond van groep 7 en 8 vanavond. Gister kwamen ze met briefjes thuis dat dat heugelijke feit vanavond was, lekker ruim op tijd dus wel
.
Natuurlijk niet, je denkt toch niet dat ik meer dan 40 jaar ga werken tot ik met pensioen gaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:47 schreef OA het volgende:
[..]
Scheisse.... dan begint de ellende weer voor je...![]()
Laatste jaar nu eindelijk? [ afbeelding ]
Muckquote:
Ze zijn gek gewordenquote:
Vast niet zoveel als ik, aangezien ik voor het eerst sinds het bestaan van KSC niet heb teruggelezenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
wat heb ik gemist?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast niet zoveel als ik, aangezien ik voor het eerst sinds het bestaan van KSC niet heb teruggelezen.
nou ja... een koffietopic zonder seks.. daar moet toch wat aan voorafgegaan zijn lijkt mequote:
Mja dat is best eng inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou ja... een koffietopic zonder seks.. daar moet toch wat aan voorafgegaan zijn lijkt me
Een heleboelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
wat heb ik gemist?
Enlighten me!quote:
Boodschappen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:14 schreef DR34M3R het volgende:
wat heb ik gemist?
quote:
voor wie? Ik heb geen pm hoorquote:
quote:
quote:[..]
Ze zijn gek geworden.
joquote:
je bent aan het afkickenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Vast niet zoveel als ik, aangezien ik voor het eerst sinds het bestaan van KSC niet heb teruggelezen.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:28 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga naar huis, mijn zin is op.
quote:
Oh ja, er moet gegeten worden idd...quote:
Ook voor mij?quote:
ik heb zondag nog noodles opquote:
je hebt vast nog wel twix en bier over van lowlandsquote:
Ik heb thuis een hele doos noodle hapjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:48 schreef Fha het volgende:
Mja ik schaam me diep. Ik ben eigenlijk ook te lui voor noodles
Vet luxe noodlesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zondag nog noodles op
met varkenshaasreepjes en rode curry
succes/sterkte/smakelijkquote:
Zit je alweer bij je schoonouders?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:07 schreef Ladylike het volgende:
Zometeen mn laptop halen
Eerst eten
Ma is frietjes aant maken
GMTAquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit je alweer bij je schoonouders?
ja..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zit je alweer bij je schoonouders?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt vast nog wel twix en bier over van lowlands
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb thuis een hele doos noodle hapjes
Ja maar LL.. hij claimde net de meest onbevooroordeelde persoon te zijn die hij kent.. Dus hij heeft echt wel gelijk hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:18 schreef Ladylike het volgende:
whahaha "het werkt niet op lange termijn"
Wat een BS...
Mn bazen zijn toch echt al 24 jaar getrouwd en swingen 20 jaar
das toch redelijk langdurig denk ik zo
5500 dollarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar LL.. hij claimde net de meest onbevooroordeelde persoon te zijn die hij kent.. Dus hij heeft echt wel gelijk hoor![]()
Wuahhaha ik lach me dood
Juist! Dat is dus echt dom redeneren van haarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Wat een wijf trouwens, zelf met andere vrouwen hobby'en, maar als de kerel na 9 jaar ook eens echt bezig gaat dan is het janken.
Mja best triest inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Wat een wijf trouwens, zelf met andere vrouwen hobby'en, maar als de kerel na 9 jaar ook eens echt bezig gaat dan is het janken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:30 schreef Fha het volgende:
Dat wijf is gewoon niet geschikt als swinger.
swingenquote:
Gij sexheidenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef OA het volgende:
Waar gáát het over?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die moet thuisdaten met een vrouw
Oh gets, that's not a pretty picture bij mijn burenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:14 schreef Fha het volgende:
"ohnoes! er kunnen swingers naast je wonen!!"
Dat is inmiddels wel opquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
je hebt vast nog wel twix en bier over van lowlands
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb zondag nog noodles op
met varkenshaasreepjes en rode curry
He, dit is een leuk onderwerp. man wilt swingen, maar vrouw wilt niet. Gangbangfightquote:
klinkt als kwaliteit jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, dit is een leuk onderwerp. man wilt swingen, maar vrouw wilt niet. Gangbangfight
Of ze doen het op z'n egeltjes...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:36 schreef Klonk het volgende:
ik weet zeker dat onze buren nooit sex hebben, onze huizen zijn van papier en ik heb nog nooit een geluid gehoord wat op sex zou kunnen duiden
Goed he? En dan die vrouw dramatisch er uit zien....quote:
egeltjes maken juist kei veel herrie als ze aan het batsen zijnquote:
En jij weet dit omdat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
egeltjes maken juist kei veel herrie als ze aan het batsen zijn
klinkt als?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed he? En dan die vrouw dramatisch er uit zien....
Het klinkt als verkrachting
Dat dus inderdaad. walgelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
klinkt als?
dit is gewoon manipulatie en verkrachting
Geen voorzichtigheid bij egeltjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
egeltjes maken juist kei veel herrie als ze aan het batsen zijn
niettus.. gaat over Dr Philquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:38 schreef MPG het volgende:
Ah. Het gaat weer ouderwets over sex. Alleen klopt de TT nu al niet meer.
quote:
Mja een vriend van mij zat ook al met een knuppel klaar zeg maar. Wat een.. *vloektierscheld*quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoop dat die vent een wake-up-call krijgt...
heb zin om hem een klap in zn gezicht te verkopen
Waarom denk je dan ook dat ze zoveel herrie makenquote:
AI, OEI, AUW, AI, IEH, AI ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom denk je dan ook dat ze zoveel herrie maken
Nooitquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:51 schreef Ladylike het volgende:
Toch heeft ie af en toe gelijk, die gekke Phil
Nou net heul wel hoor!quote:
Dat nou ook weer nietquote:
Dat 2e mens moet gewoon niet toegeven.. heb je idd zelf in de hand..quote:
Geef ze een schaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:53 schreef Klonk het volgende:
ik heb wel eens een slapeloze nacht gehad door batsende egeltjes
Heul welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |