Die kat wil niet dat je weggaat hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom denkt die kat zijn genegenheid te kunnen tonen door zijn klauwen in mijn arm te slaan en in mijn hand te bijtenIk snap best dat ie het lief bedoelt, maar ik vind het niet zo fijn als ik de vellen aan mijn arm heb hangen als ik langs geweest ben hoor
is niet mijn kat hč?quote:
Dat is logisch. Ik ben kei lief.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kat wil niet dat je weggaat he
Eensch.quote:
quote:[..]
![]()
In Blijdorp zeker?quote:[..]
Omdat ik dat wel eens heb gehoord... Ja, zelfs hier midden in de (Rand)stad komen egels voor...![]()
Valt best mee, lig keurig op het gemiddeldequote:[..]
Ook al is het een moeilijke studie, dan vind ik dat je er wel erg lang over wilt doen hoor...Hoe komt dat zo?
Is moeilijk hoor koken voor 1 persoon en als je het dan lekker vindt, dan moet het ook op ookquote:
Werkenquote:
Zo had ik laatst een hoeveelheid spaghetti op die volgens het pak goed was voor 3 personen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor koken voor 1 persoon en als je het dan lekker vindt, dan moet het ook op ook
Daar gaat Muck wat aan doen door allemaal 1 persoons recepten te makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor koken voor 1 persoon en als je het dan lekker vindt, dan moet het ook op ook
Dat doe ik eigenlijk altijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo had ik laatst een hoeveelheid spaghetti op die volgens het pak goed was voor 3 personen.
Ze gaan ook uit van porties voor dwergen op die verpakkingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo had ik laatst een hoeveelheid spaghetti op die volgens het pak goed was voor 3 personen.
Ik doe niet aan recepten en al helemaal niet aan afmeten van hoeveelhedenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat Muck wat aan doen door allemaal 1 persoons recepten te maken
Ah, ik ben dus toch niet zo heel vreemdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze gaan ook uit van porties voor dwergen op die verpakkingen.
Wat dat betreft niet, neequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus toch niet zo heel vreemd.
Ah, dus jij gaat mee naar de sportschoolquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze gaan ook uit van porties voor dwergen op die verpakkingen.
Werken is zo erg niet.quote:
Alweer? Ik ben vanavond al geweest hoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dus jij gaat mee naar de sportschool
Niet iedereen die "veel" eet is dik hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dus jij gaat mee naar de sportschool
Dat komt vanzelfquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet iedereen die "veel" eet is dik hoor
Nou nee dat hoeft niet. Een vriend van mij eet bizar veel en is graatmagerquote:
Precies, ik heb gewoon gewichtige spieren!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet iedereen die "veel" eet is dik hoor
Zit wat inquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Werken is zo erg niet.
De studietijd is een mooie tijd, dat is zeker waar!De tijd daarna is echter ook mooi. Je werkt, dus je verdient geld waar je meer leuke dingen mee kunt doen dan nu het geval is...
Daarnaast besteed je geen uren/dagen/weken aan het studeren meer
en.... je kunthuisje, boompje, beestje gaan opbouwen...
Je beschrijft mij nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee dat hoeft niet. Een vriend van mij eet bizar veel en is graatmagersnelle spijsvertering heet dat.
Dan heeft ie gelukquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee dat hoeft niet. Een vriend van mij eet bizar veel en is graatmagersnelle spijsvertering heet dat.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, ik heb gewoon gewichtige spieren!
Ja stiekem hou ik je super erg in de gatenquote:
Deed ik ook hoor. Ik zag nog het meeste op tegen uit huis gaan. Niet zozeer om het samenwonen, maar wel om alles wat daar bij komt kijken. Hypotheek, werkgeversverklaring, verzekeringen, etc, etc.... Achteraf gezien viel het best mee allemaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Zit wat in, absoluut. Maar toch zie ik er op een of andere manier tegenop. Plus dat Muck ook nog minstens 4 jaar studeert...
Mij iig nietquote:
quote:
heh?quote:
pff.. doet me denken aan die slachting toen op station.. weet ik veel waar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/denhaag/(...)squo_in_de_tram.html
In Bergen op Zoom? Die man die perse een militair wilde doden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
pff.. doet me denken aan die slachting toen op station.. weet ik veel waar.
Wel ontzettend irritant geschreven zeg.
gezellig...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/denhaag/(...)squo_in_de_tram.html
Die ene vent die met een bijl werd bewerkt.. ik weet niet meer waar het was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Bergen op Zoom? Die man die perse een militair wilde doden?
Neucken en dan mag jij kinderen baren.quote:
verslaggever heeft zijn roeping als schrijver gemist?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:53 schreef Fha het volgende:
[..]
pff.. doet me denken aan die slachting toen op station.. weet ik veel waar.
Wel ontzettend irritant geschreven zeg.
Aardige man ja. Iets met anti amerika, dus dan pak je maar een militair in nederlandquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Die ene vent die met een bijl werd bewerkt.. ik weet niet meer waar het was.
Ik geloof het wel jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:55 schreef OA het volgende:
De
[..]
verslaggever heeft zijn roeping als schrijver gemist?
WMz...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Die ene vent die met een bijl werd bewerkt.. ik weet niet meer waar het was.
Ja, want de Amerikanen waren te groot en/of niet in de buurt...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aardige man ja. Iets met anti amerika, dus dan pak je maar een militair in nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |