Dat hoeft gelukkig ook helemaal nietquote:
good point! Mijn bureau bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat hoeft gelukkig ook helemaal niet. Ik vind overal buiten de kastjes dvd's vooral niet mooi...
hey hoe is het eigenlijk met je schoonmoeder?quote:
Je leeft nog!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:35 schreef Pheno het volgende:
Pron!
Hoe was het in het ziekenhuis?quote:
Ze?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:42 schreef de_priester het volgende:hij was die onderzoeksslang beu.
Naar het schijnt.quote:
Druk, maar ik was als eerste. Moest ik mijn psp na een half uur weer uitzetten....quote:
Immer. Maar de aio was ook al welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:44 schreef Klonk het volgende:
en waren er nog fijne zusters ?
Hoi MPGquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:47 schreef de_priester het volgende:
961-970 added @ OP
wie past wiki aan, ben ik te lui voor
VOB dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:50 schreef de_priester het volgende:
MPG?
Vast wel...quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:50 schreef de_priester het volgende:
MPG?
Ok, 5 buisjes danquote:
klinkt iig allemaal niet heel lekker. ik vond die buis via de keel al naar.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ok, 5 buisjes dan
Voor de rest ga ik niet vrolijk worden over een weekje. Woensdag reiniging, donderdag om fucking 16:00 pas dat onderzoek. En tussendoor het liefst niet eten....
1 voordeel, ik ben wel goedkoop uit met boodschappen volgende week
De gastroscopie vond ik niet vervelend, helemaal niet eigenlijk. Ik weet alleen dat roesjes bij de colo wel handig zijn, de vorige voel ik volgens mij nogquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:00 schreef de_priester het volgende:
[..]
klinkt iig allemaal niet heel lekker. ik vond die buis via de keel al naar.
laat staan via de kringspierportier, lijkt me niet vrolijkmakend.
Maar waar zijn de onderzoeken nu weer goed voor? Om jou tevreden te houden?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
De gastroscopie vond ik niet vervelend, helemaal niet eigenlijk. Ik weet alleen dat roesjes bij de colo wel handig zijn, de vorige voel ik volgens mij nog
quote:
Nou ja, ik wil toch weten wat ik heb? Ik heb last sinds de operatie, dus 1+1....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef OA het volgende:
[..]
Maar waar zijn de onderzoeken nu weer goed voor? Om jou tevreden te houden?
Hoi heiligequote:
waar was je ookweer aan geopereerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil toch weten wat ik heb? Ik heb last sinds de operatie, dus 1+1....
Penisverkleining, ze hadden mijn maat onderbroek niet meer. Te lastig.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:07 schreef de_priester het volgende:
[..]
waar was je ookweer aan geopereerd
Jawel, zeker. Maar vaak krijg ik de indruk dat men onderzoekt voor het onderzoeken. Het houdt de patient namelijk 'rustig'... Dit en dit levert niets op, dus nu proberen we onderzoek C...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik wil toch weten wat ik heb? Ik heb last sinds de operatie, dus 1+1....
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Penisverkleining, ze hadden mijn maat onderbroek niet meer. Te lastig.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Penisverkleining, ze hadden mijn maat onderbroek niet meer. Te lastig.
RHCPquote:
Ik heb zelf ook een grens gesteld hoor. Ik wil zeker weten dat er echt gezocht is. Zoveel onderzoeken heb ik niet gehad. Met dank aan de wachtlijsten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Jawel, zeker. Maar vaak krijg ik de indruk dat men onderzoekt voor het onderzoeken. Het houdt de patient namelijk 'rustig'... Dit en dit levert niets op, dus nu proberen we onderzoek C...![]()
Laten we hopen dat het wel zinnig is en dat het iets oplevert!
Alfaquote:
dndiekquote:
Zie PIquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dndiek![]()
oh wacht..
* LL wijst op ondertekst
wat was PI ook alweer?quote:
Dat ding wat jij nooit gebruikt.quote:
stofzuiger?quote:
Wat is er met je bureauquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:34 schreef de_priester het volgende:
[..]
good point! Mijn bureau bijvoorbeeld.
Post icoonquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
stofzuiger?
zeg nou gewoon wat het is.. ben toch geen nerdje![]()
Verrek.. waarom wist ik dat nou nietquote:
Nee, post icoon is wat andersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Verrek.. waarom wist ik dat nou niet
nou voel ik me echt blond
Vroeg nog laatst of mn PI in de OP kon... damn ben echt niet bij de les vandaag
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Verrek.. waarom wist ik dat nou niet
nou voel ik me echt blond
Vroeg nog laatst of mn PI in de OP kon... damn ben echt niet bij de les vandaag
Ah, wie zat er op Grunsven?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:30 schreef OA het volgende:
Zo, het paard heeft weer goud gehaald.
Het blijft jammer datquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:30 schreef Pheno het volgende:
En nu een duim omhoog
ik kan echt beter naar huis, alles wat ik post is dommigheidquote:
Salinero geloof ik...quote:
de rekening volgt laterquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik kan echt beter naar huis, alles wat ik post is dommigheid
Maar ik snap je nu
Bedankt voor de moeite die je genomen hebt om dit meisje eens eindelijk dingen duidelijk te maken![]()
Mijn dank is groot
Mag ik in natura betalen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Calimero?quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag ik in natura betalen?Zolang het geen kipfilets bij de borstjes is....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wanneer begint de uni weer?quote:
Met zo'n bek die Grunsven heeft zou ik de gevoelens van dat paard wel begrijpenquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met zo'n bek die Grunsven heeft zou ik de gevoelens van dat paard wel begrijpen
Wehehe inderdaadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met zo'n bek die Grunsven heeft zou ik de gevoelens van dat paard wel begrijpen
Montag!quote:
quote:
Tof!quote:
Scheisse.... dan begint de ellende weer voor je...quote:
quote:
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook. Nog. 2 uur voordat ik weer weg moet
.
wel een van zijn vriendenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je MPG nog door de modder gerold na die ene wolkbreuk?
MPGquote:
Was het maar waarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |