In IV? Nee, daar zit geen verhaal meer inquote:
Tot 23.00uurquote:
En heb je nou wat te doen des avonds?quote:
Soms meer, soms minder.quote:
ooooiquote:
bleeeeedquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Soms meer, soms minder.
[..]
ooooi![]()
Idemquote:
Zo, opgestaan uit de modder?quote:
Werk zequote:
The Bank Job is toch niet zo heel recentquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef ScarFace- het volgende:
The Bank Job best toffe film trouwens![]()
Welke recente film is nog meer een aanrader?
Nog even.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:14 schreef Ladylike het volgende:
Ik wil naar huis [lees: mediamarkt]
Is het al 17.00u?
Vanaf 25 september in de bioscoopquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
The Bank Job is toch niet zo heel recent. Overigens ben ik daarbij in slaap gevallen
.
Ik ga peuk roken.. dat die andere secretaresse de foon maar opneemtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog even.
En maandag gelukkig pas
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:35 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Vanaf 25 september in de bioscoop
ja maar dat kan helemaal niet joh!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij staat hier al heel lang in de kast, heb 'm in april al 'gezien' geloof ik
.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar dat kan helemaal niet joh!!![]()
Illigaal films kijken mag toch niet
wij hebben hem ook in de kast staan zag ik
'T is niet mijn computer die downloadquote:
Dat geloof ik weer wel danquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:48 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is niet mijn computer die download.
quote:
Dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:06 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
En nu moet de eigenaar van de pjoeter die dus wel stoute dingen doet nieuwe dvd-kastjes gaan maken, ze zijn meer dan vol. En daar heeft 'ie vast geen zin in, dus dat is zijn straf
.
Hij kan het alquote:
De onderste 2 ''ingebouwde kastjes'' zitten maar halfvol?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij kan het al.
[ afbeelding ]
Meer dan vol, PS-spelletjes zijn al verbannen en er staat ook een rij dvd's bovenop het bovenste kastje...
Slechte foto trouwens.
Lekker.. ik wil ook een badquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:08 schreef de_priester het volgende:
gebadderd!
heeft er iemand verstand van binnenhuisdecoratie?
Je ging voor 12 uur al in bad...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:08 schreef de_priester het volgende:
gebadderd!
heeft er iemand verstand van binnenhuisdecoratie?
Heb je MPG nog door de modder gerold na die ene wolkbreuk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:55 schreef Muck het volgende:
Liefjens
Lowlands was geweldigwe hebben ook verschrikkelijk veel mazzel gehad met het weer!
Kopen? Ik zit er toch nooit in...quote:
Sloop er maar uit en bouw maar bij mij erinquote:
Updatefoto dan van nuquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:19 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
De onderste 2 ''ingebouwde kastjes'' zitten maar halfvol?![]()
Zijn aardig wat dvds inderdaad.
ik vind et niet mooiquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Updatefoto dan van nu.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |