Thee!quote:
Mja.. heel irritant is dat. Wat wil je weten dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef es70 het volgende:
Soms zorgt je ergens in verdiepen voor meer vragen dan dat het antwoorden geeft.
Dat lag inderdaad niet aan mijquote:
ik weet het, ik weet hetquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. heel irritant is dat. Wat wil je weten dan?
Koffie is okayquote:
Koffie isquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Koffie is okay. Maar niet na 9 uur 's avonds
.
Ik ben me aan 't inlezen over ADD en wil vooral weten wat de meerwaarde is van een 'officiele' diagnose... Kom er niet echt uitquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. heel irritant is dat. Wat wil je weten dan?
Vrouwenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het
het woord begint met v en eindigt op rouwen
Zucht... Daar gaan we weer...quote:
Misschien wilde je wat prangende levensvragen beantwoorden? Wie je bent bijvoorbeeld en waarom je de dingen doet die je doet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Vrouwen. Waarom zou ik daar iets over willen weten
.
In het geval van iemand die nog in de leeftijd zit dat dat speelt... met een officiele diagnose heb je recht op een extra jaar studie financiering en kun je wajong aanvragen.. dat soort dingen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben me aan 't inlezen over ADD en wil vooral weten wat de meerwaarde is van een 'officiele' diagnose... Kom er niet echt uit.
Ik ben Es(ther) en ik doe de meeste dingen die ik doe gewoon omdat dat nou eenmaal moet of hoortquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wilde je wat prangende levensvragen beantwoorden? Wie je bent bijvoorbeeld en waarom je de dingen doet die je doet?.
Hmz...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
In het geval van iemand die nog in de leeftijd zit dat dat speelt... met een officiele diagnose heb je recht op een extra jaar studie financiering en kun je wajong aanvragen.. dat soort dingen.
Wat ik zelf een voordeel vind is dat je gerichter bezig kunt met therapie (en/of medicijnen) als dat aan de orde is.
Fijne dromenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
welterusten allemaal
Ook voor de mods, wanneer ze zover zijn dat het vorige topic werkelijk 'vol' is
Het schijnt bij ADD ook te helpen om symptomen te onderdrukken.. Maar van medicatie heb ik dusdanig weinig verstand dat ik je eigenlijk geen antwoord durf te gevenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz...
Ik ken het effect van bijv. Ritalin op ADHD, wat is het effect op ADD.
Helpt Ritalin ook bij rare modsquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Het schijnt bij ADD ook te helpen om symptomen te onderdrukken.. Maar van medicatie heb ik dusdanig weinig verstand dat ik je eigenlijk geen antwoord durf te geven
Moet je lang zoeken?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:25 schreef DaMart het volgende:
Ik zoek ook mijn bed maar op. Morgen weer werken![]()
.
Thanks anywayquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Het schijnt bij ADD ook te helpen om symptomen te onderdrukken.. Maar van medicatie heb ik dusdanig weinig verstand dat ik je eigenlijk geen antwoord durf te geven
And again...quote:
Iedereen met psv kan al niet serieus genomen wordenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:27 schreef dndiek het volgende:
waar zijn rare mods dan?
Hoiquote:
Anytimequote:
webwatquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:34 schreef dndiek het volgende:
Heeft iemand hier verstand van FOK! en web'n'walk?
FOK! en dewattesquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:34 schreef dndiek het volgende:
Vragen als Bengeltje er is, die weet er misschien wel wat vanafquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:34 schreef dndiek het volgende:
Ik ben morgen nog vrijquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het weekend altijd zo kort?
Leef jij je even uit jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben morgen nog vrij. En vrijdag heb ik een vrije dag
. Fijn weekje
.
Ik moet morgen werken van 11:00 - 17:30 en dinsdag ben ik weer vrij. Maarja, daarna begint het bij mij pas een nieuwe weekquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben morgen nog vrij. En vrijdag heb ik een vrije dag
. Fijn weekje
.
quote:
Even een dipjequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:40 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Gutenabend, nog hier wat te beleven?
Ja, eigenlijk welquote:
Ah ok, dat kan ook eens gebeuren toch?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
Dipje in de postsnelheid van het topic
Al iets op het oog?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik wil meer uren gaan werken (kan hier niet) en ik loop sinds vorig jaar oktober niet lekker meer...
En ik wil niet meer aan het dorp gebonden zijn zodat ik kan verhuizen.
Wat voor werk zoek je dan? En wat doe je op dit moment als ik dat mag vragen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik wil meer uren gaan werken (kan hier niet) en ik loop sinds vorig jaar oktober niet lekker meer...
En ik wil niet meer aan het dorp gebonden zijn zodat ik kan verhuizen.
Dat weet ik, ik heb nl. wel plezier in mijn werk gehadquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:43 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Werken kán leuk zijn Es.
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik heb nl. wel plezier in mijn werk gehad.
Ik weet vooral wat ik niét wilquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:47 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je dan? En wat doe je op dit moment als ik dat mag vragen?
Proberen niet te doen, daarmee gaat het niet makkelijker (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan).quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:48 schreef es70 het volgende:
[..]Ik zie er namelijk vreselijk tegenop
.
Ok. Das raar dat je daar dan geen full-time kan draaien. Want ik hoor maar her-en-der dat er genoeg werk is...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat ik niét wil. Ik werk bij de TNT.
quote:
Tja... Is een beetje lastig...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Proberen niet te doen, daarmee gaat het niet makkelijker (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan).
Er is inderdaad genoeg werk, maar dit werk is gewoon fysiek zwaar. Ik wil best zwaar werk doen, maar mijn lijf heeft al eens redelijk in de vernieling gelegen, dat ga ik niet moedwillig nog 's doenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:50 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Ok. Das raar dat je daar dan geen full-time kan draaien. Want ik hoor maar her-en-der dat er genoeg werk is...
Trustequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:51 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Maar als jullie het niet erg vinden...
... ik ga mijn bed opzoeken. Ben nogal moe en moet morgen weer aan de arbeid.
Weltrusten iedereen en Es, succes met het zoeken naar een andere baan!!
Succes iig. Hoop dat je iets leuks vindtquote:
Daar ga ik iig voorquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Succes iig. Hoop dat je iets leuks vindt
nee gelukkig nietquote:
met extra zuigkrachtquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:44 schreef JortK het volgende:
Ach LL ik voel me ook als een vaatdoek vandaag
* LL Sleurt JortK in hoekje, trekt deken dichterbij en valt op JortK in slaapquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:44 schreef JortK het volgende:
Ach LL ik voel me ook als een vaatdoek vandaag
gewoon zeggen dat je goed kunt pijpenquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:44 schreef Ladylike het volgende:
Nee, werk er 2 weken nu..
Maar de baas is terug van vakantie
Dus maak nu eerste indruk bij hem.. Ge-wel-dig!
Stiefdochter/secretaresse/collega advocate kent mn maandag-morgen gezicht al
Dat gaat nooit goedkomenquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Sleurt JortK in hoekje, trekt deken dichterbij en valt op JortK in slaap
Whehehehe denk niet dattie daar interesse voor heeftquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je goed kunt pijpen
Moet dat dan?quote:
Je zit vandaag vol goede ideeën, hoor ik alquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef Klonk het volgende:
snel naar binnen rennen en zeggen dat het pand in de hens staat, stopt ie vanzelf met dicteren
Waaromquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:00 schreef Ladylike het volgende:
Marc![]()
pff zometeen maar kopje koffie halen
Klinkt relaxed voor je vrouw, hoop dat ze het krijgtquote:
dan ben je niet de enige, zit ook een leuke salarisverhoging aan vast, en de mensen die er al zijn geweest noemen het een week vakantie in een mooie stad, goed hotel, mooie omgeving, aardige mensen, lekker eten en alles op kosten van de baasquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt relaxed voor je vrouw, hoop dat ze het krijgt
Ben brak van veel zuipen en weinig slaap.. dan is koffie mn beste maatjequote:Op maandag 18 augustus 2008 09:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
WaaromJe voelt je al niet lekker en dan ga je aan de koffie
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ben je niet de enige, zit ook een leuke salarisverhoging aan vast, en de mensen die er al zijn geweest noemen het een week vakantie in een mooie stad, goed hotel, mooie omgeving, aardige mensen, lekker eten en alles op kosten van de baas
Why?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:07 schreef JortK het volgende:
Volgens mij moet ik zo de dokter bellen
Klo-onkquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klo-onk
LL
![]()
![]()
Marc uit 1974
Jo-ortK
quote:
En nou heeft diegene ook een tand minder?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:16 schreef Frutsel het volgende:
heey allemaal![]()
* Frutsel zag net iemand die een konijntje doodschopte
quote:
Mjah, in dit geval weet ik wel dat het vermoedelijk beter was, maar tochquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En nou heeft diegene ook een tand minder?
Zoiets moet ik niet zien.. dan loopt de dader toch moeilijker na ons gesprek
Niet leuk om te zien nee, maar waarschijnlijk wel nodig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, in dit geval weet ik wel dat het vermoedelijk beter was, maar toch
Konijntje was vanochtend aangereden, hoofdje en poot waren al ernstig toegetakeld enzo
Dus hij was beter af denk ik... maar ja, ik kan dat nie hoor... helaas keek ik net op toen ik zag dat iemand hem wel uit zijn lijden verloste...Werd er ff misselijk van
Heb al vakantie gehad, naja, eigenlijk ook weer niet voor mijn gevoelquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:36 schreef OA het volgende:
Hoi Fruts!![]()
Hoe istie nou? Druk met het werk? Vakantieplannen? Etc....
Okay dat is een ander verhaalquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, in dit geval weet ik wel dat het vermoedelijk beter was, maar toch
Konijntje was vanochtend aangereden, hoofdje en poot waren al ernstig toegetakeld enzo
Dus hij was beter af denk ik... maar ja, ik kan dat nie hoor... helaas keek ik net op toen ik zag dat iemand hem wel uit zijn lijden verloste...Werd er ff misselijk van
Tja... Soms moet je wel..quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:40 schreef Klonk het volgende:
doet me denken aan een docu die ik ooit heb gezien over Amerikaanse commando's, op de eerste dag kregen ze allemaal een konijn die ze moesten verzorgen en vertroetelen, een paar weken later gingen ze op hun eerste oefening en moesten ze konijntje meenemen, ik hoef jullie denk ik niet vertellen wat die soldaten die avond aten
zelfs die hond of kat vrees ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:49 schreef marcb1974 het volgende:
Als je echt honger hebt en geen andere keuzes zal je op de duur alles gaan eten denk ik
Moet je die bakken of stoven of grillen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:49 schreef Frutsel het volgende:
een hapje ladylike gaat er altijd wel in
quote:
rauw toch hoop ik?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:49 schreef Frutsel het volgende:
een hapje ladylike gaat er altijd wel in
Gewoon 'nemen' zoals ze isquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je die bakken of stoven of grillen?
quote:
Alles gaat goed dus!quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb al vakantie gehad, naja, eigenlijk ook weer niet voor mijn gevoel
Maar ben niet echt ver weggeweest. In nederland, wel met de 2 warme weken, dus dat scheelde![]()
Verder gaat het wel zijn gangetje, best druk op het werk ja, eist wel beetje zijn tol
maar goed, doe je nix an
Goed is een groot woord, maar ik klaag nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Alles gaat goed dus!![]()
En ja, werk... het is hier net 3 weken hectisch geweest. Als het goed is gaat het vanaf vandaag weer rustiger worden!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:17 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike is weer druk aan het werk
Toch wel fijn, weer doen waar je goed in bent
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alweer
Ut was jouw 'beurt' deze keer toch?
Neeeeequote:
En waar ben je dan goed in?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:17 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike is weer druk aan het werk
Toch wel fijn, weer doen waar je goed in bent
Secretaresse spelenquote:
Heb je zoiets een tijd terug ook niet in de lounge verteld?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Secretaresse spelen
Typen, aktes opstellen, telefoon.. gewoon mn dagelijkse dingen
Heb een tijdje ander divers administratief werk gedaan.. is niets voor mij
Denk het niet, omdat ik zelden tot nooit in de Lounge zitquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je zoiets een tijd terug ook niet in de lounge verteld?
Jo heeft vrij vandaagquote:
Al die vrije dagen van Jo, ik onthoud het allemaal niet meer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk het niet, omdat ik zelden tot nooit in de Lounge zit
maar het zou wel weer kunnen omdat ik spam als ik me verveel
[..]
Jo heeft vrij vandaag
Haai![]()
Het lijkt wel of die altijd vrij heeftquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al die vrije dagen van Jo, ik onthoud het allemaal niet meer.
Niet alleen klaarzettenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hmm toch maar eens mn koffertje klaarzetten dan...
[..]
Neeeeedat niet
Zeker ook nog in de auto gooien en naar jou komen?quote:
associaal persoon dat het isquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het lijkt wel of die altijd vrij heeft
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeker ook nog in de auto gooien en naar jou komen?
Vind ik nou ook.. mja wat doe je ertegen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
associaal persoon dat het is
You know I would....quote:
Boxbeugel meenemen dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:00 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag even een medevrijwilliger vervangen, enige nadeel ik ken de cliente niet, behalve dat een moeder is met losse handjes....
Handig hequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:03 schreef Klonk het volgende:
neuh, het schijnt al een stuk beter met haar te gaan en met mijn postuur gaan ze over het algemeen niet zo snel meppen
gewoon terugbutsenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:00 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag even een medevrijwilliger vervangen, enige nadeel ik ken de cliente niet, behalve dat een moeder is met losse handjes....
Zoals ik al eens heb verteld, is mn vriend zn tante ook gehandicapt, maar dat mens is sterker dan ik benquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:04 schreef Klonk het volgende:
en dan nog, ik ben toe nu toe maar 1 keer geslagen, een boze man met het syndroom van down, en die kunnen best hard meppen
1 keer nog maar, dat valt meequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:04 schreef Klonk het volgende:
en dan nog, ik ben toe nu toe maar 1 keer geslagen, een boze man met het syndroom van down, en die kunnen best hard meppen
Toch nog goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef Frutsel het volgende:
Wat is een putsel?
Goud voor Marianne Vos
die ongecontroleerde oerkracht kan inderdaad stevig zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:04 schreef Klonk het volgende:
ziet eruit als Aso vs Asoquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Handig he
Dat heeft mijn vriend nou ook altijd
Laatst wilde een asociale weggebruiker met hem op de vuist..
Mn vriend stapt uit.. die vent ziet zn postuur (en tattoo's) en bedacht zich
Wist niet hoe snel hij weer in zn opeltje moest stappen en weg moest komenmannen die je kunnen beschermen
Dat was precies wat mijn vriend zei over mijn knijpen in zijn handen tijdens de bevalling van onze zoonquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die ongecontroleerde oerkracht kan inderdaad stevig zijn
Was het eigenlijk ookquote:
Sterkte!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:18 schreef JortK het volgende:
Vanmiddag maar vroeg naar huis, schoonmoeder is met spoed opgenomen
Het gaat z'n gangetje dus...quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goed is een groot woord, maar ik klaag niet
al vakantie gehad dan?
hmjah, geen ervaring meequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was precies wat mijn vriend zei over mijn knijpen in zijn handen tijdens de bevalling van onze zoon
wees maar blijquote:
hoelang en waarheen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje dus...![]()
Eind september ga ik op vakantie.
11 dagen naar Spanje. Omgeving Barcelona.quote:
Praat me niet over slapen aub...quote:
Teveel gefeest begrijp ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Praat me niet over slapen aub...
afgelopen 60 uur maar 8 uur slaap gehad
Gewerktquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Teveel gefeest begrijp ik.
Werd om 11 uur wakker gemaakt, anders had ik denk ik nu nog in bed gelegen.
quote:
klopt.. heb het in mijn leven 1x bewust meegemaakt.. toen moesten vier klasgenoten me van en gastje af trekken omdat ik hem bij zijn strot vast hield... en ik ben beslist niet groot...quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wees maar blij
Maar oerkrachten zijn mega
Lukt je ook zelden om die op te roepen ...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewerkt
vanacht pas om half 3 thuis
vanmorgen om half 7 liep de wekker weer af
Marcquote:
da's kut.. sterkte!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:18 schreef JortK het volgende:
Wiz. Hoop dat het een beetje meevalt...quote:
El-ooh dOktoR Chan-Draaquote:
Binnenkort driequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt 2 banen
. Niet raar dan dat je op de wenkbrauwen de nieuwe week begint
.
[..]
Marc![]()
.
Oeh, sterkte.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:18 schreef JortK het volgende:
uitslapenquote:
PWNDquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Praat me niet over slapen aub...
afgelopen 60 uur maar 8 uur slaap gehad
Joe toequote:
Ik dacht dat wij iets speciaals haddenquote:
OMG...quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Binnenkort drie
werk ik van ma-vrijdag van 8.30-17.00, op vrijdag nog eens erbij van 20.00-03.00, zaterdag van 20.30-05.30 en zondag van 17.30-02.30
Eigenlijk zou ik echt mega rijk moeten zijn
ben ik ook wel, maar geef te veel uit
Wat doe je dan? Behalve secretaresse spelen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Binnenkort drie
werk ik van ma-vrijdag van 8.30-17.00, op vrijdag nog eens erbij van 20.00-03.00, zaterdag van 20.30-05.30 en zondag van 17.30-02.30
Eigenlijk zou ik echt mega rijk moeten zijn
ben ik ook wel, maar geef te veel uit
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij iets speciaals hadden
Barmeid en mn 3e baan houd ik ff voor mezelfquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Behalve secretaresse spelen?
Oh dan is het okayquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
als je uitgeslapen bent
quote:
Oeh, spannendquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Barmeid en mn 3e baan houd ik ff voor mezelf
Is nog niet rond dus niet zeker (das die vrijdagavond/nacht dus)
Vooruit dan, dat is wel een legitieme redenquote:
Gaat het mooi weer worden?quote:
Tis iig leuk werk (dat bargedoe)quote:
Het systeem is hier echt langzaamquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja die heb ik beantwoord. uhmm 12.32uur.
Wat voor bar sta je?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis iig leuk werk (dat bargedoe)
Jammer dat het zo weinig verdient, anders deed ik dat 40 uur per week
Lunch is weer voorbij..
* LL zet antwoordapparaat uit en gaat weer aan het werk
maar eerst ff gmail controleren
Die vraag is nu te laat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
Mag je hier ook kwartetten?
Parenclubquote:
Ah neequote:
Ligt er een beetje aan wat natuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef Klonk het volgende:
is ook de beste instelling, eerst doen dan vragen
zolang je niet aan het moorden slaat (of andere foei dingen doet) is het volgens mij wel redelijk van toepassing op het levennquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat natuurlijk
Nouja, dat geldt niet voor alles he Klonk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef Klonk het volgende:
Nouja, dat geldt niet voor alles he Klonk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef Klonk het volgende:
Jammerquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:16 schreef Pheno het volgende:
Konnichiwa. Ik kan weer niet ingelogd blijven. KUTDEVVERS
Ach, moorden kan best nuttig zijn soms hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je niet aan het moorden slaat (of andere foei dingen doet) is het volgens mij wel redelijk van toepassing op het levenn
het gaat bij mij wel hoor, ligt dus niet aan fokquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
Wat godgruwelijk irritant. Waarom kan het op GoT wel goed gaan, op d2jsp, of het fotoforum? of het modelspoor forum? Waarom kan er ook nooit wat goed gaan op dat tyfusforum dat fok heet?
Niet mijn soort clubs zeg maarquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb er iig voor gezorgd dat er een vrijgezelle man terug komt
Hij zei letterlijk: voor u (was belg) kom ik wel terug volgende week..ik ben toch zo geliefd..
![]()
Dat dacht ik ook altijdquote:
Nou, het is al een bekende bug hoor. Er loopt al een draadje over. Alleen daar krijg je te horen "we kijken er naar". maar met kijken alleen los je geen problemen opquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het gaat bij mij wel hoor, ligt dus niet aan fok
We kijken ernaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, het is al een bekende bug hoor. Er loopt al een draadje over. Alleen daar krijg je te horen "we kijken er naar". maar met kijken alleen los je geen problemen op
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:26 schreef Pheno het volgende:
Wow, na 12x inloggen mag ik blijven van Danny en co
Ik zal Bubba de grootgeschapen gayneger eens bellen om er wat druk op te zetten vanuit de devvers kant.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We kijken ernaar
De standaard zin voor: het heeft geen prioriteit dus we hebben het ergens op een memotje geschreven en als we er aan denken dan doen we er iets mee
In geleen gaan fietsenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:28 schreef Klonk het volgende:
heb ik weer, straks weg op de fiets, word ik volgens buienrader nat...
gatverquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:30 schreef Klonk het volgende:
een opblaaspop is pas vol als de ogen wit zijn
Het is toch de waarheid.quote:
Sommigen rekken mee totdat ze ploffenquote:
Ze slikt tot ze op ploffen staat. Puick.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:55 schreef Klonk het volgende:
en toch ga ik je vragen hoe je dat weet
Heb gepoetst bij mensen en een jongen had een paar poppen..quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:55 schreef Klonk het volgende:
en toch ga ik je vragen hoe je dat weet
wat lief dat je me poppetje noemtquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze slikt tot ze op ploffen staat. Puick.
Slikpoppetjequote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat lief dat je me poppetje noemt
Je bent gewoon een lastige pinguin.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
Wat godgruwelijk irritant. Waarom kan het op GoT wel goed gaan, op d2jsp, of het fotoforum? of het modelspoor forum? Waarom kan er ook nooit wat goed gaan op dat tyfusforum dat fok heet?
En wat is ijsmeis dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lastige pinguin.
Van mij mag je.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik heb echt geen zin meer
Mag ik al naar huis?
quote:
Nee, pas als je heel lief bent.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik heb echt geen zin meer
Mag ik al naar huis?
Kansloosquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, pas als je heel lief bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |