Die vraag is nu te laat.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
Mag je hier ook kwartetten?
Parenclubquote:
Ah neequote:
Ligt er een beetje aan wat natuurlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef Klonk het volgende:
is ook de beste instelling, eerst doen dan vragen
zolang je niet aan het moorden slaat (of andere foei dingen doet) is het volgens mij wel redelijk van toepassing op het levennquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat natuurlijk
Nouja, dat geldt niet voor alles he Klonk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef Klonk het volgende:
Nouja, dat geldt niet voor alles he Klonk.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:10 schreef Klonk het volgende:
Jammerquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:16 schreef Pheno het volgende:
Konnichiwa. Ik kan weer niet ingelogd blijven. KUTDEVVERS
Ach, moorden kan best nuttig zijn soms hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang je niet aan het moorden slaat (of andere foei dingen doet) is het volgens mij wel redelijk van toepassing op het levenn
het gaat bij mij wel hoor, ligt dus niet aan fokquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
Wat godgruwelijk irritant. Waarom kan het op GoT wel goed gaan, op d2jsp, of het fotoforum? of het modelspoor forum? Waarom kan er ook nooit wat goed gaan op dat tyfusforum dat fok heet?
Niet mijn soort clubs zeg maarquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jammer
Ik heb er iig voor gezorgd dat er een vrijgezelle man terug komt
Hij zei letterlijk: voor u (was belg) kom ik wel terug volgende week..ik ben toch zo geliefd..
![]()
Dat dacht ik ook altijdquote:
Nou, het is al een bekende bug hoor. Er loopt al een draadje over. Alleen daar krijg je te horen "we kijken er naar". maar met kijken alleen los je geen problemen opquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het gaat bij mij wel hoor, ligt dus niet aan fok
We kijken ernaarquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, het is al een bekende bug hoor. Er loopt al een draadje over. Alleen daar krijg je te horen "we kijken er naar". maar met kijken alleen los je geen problemen op
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:26 schreef Pheno het volgende:
Wow, na 12x inloggen mag ik blijven van Danny en co
Ik zal Bubba de grootgeschapen gayneger eens bellen om er wat druk op te zetten vanuit de devvers kant.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We kijken ernaar
De standaard zin voor: het heeft geen prioriteit dus we hebben het ergens op een memotje geschreven en als we er aan denken dan doen we er iets mee
In geleen gaan fietsenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:28 schreef Klonk het volgende:
heb ik weer, straks weg op de fiets, word ik volgens buienrader nat...
gatverquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:30 schreef Klonk het volgende:
een opblaaspop is pas vol als de ogen wit zijn
Het is toch de waarheid.quote:
Sommigen rekken mee totdat ze ploffenquote:
Ze slikt tot ze op ploffen staat. Puick.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:55 schreef Klonk het volgende:
en toch ga ik je vragen hoe je dat weet
Heb gepoetst bij mensen en een jongen had een paar poppen..quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:55 schreef Klonk het volgende:
en toch ga ik je vragen hoe je dat weet
wat lief dat je me poppetje noemtquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze slikt tot ze op ploffen staat. Puick.
Slikpoppetjequote:Op maandag 18 augustus 2008 13:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat lief dat je me poppetje noemt
Je bent gewoon een lastige pinguin.quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
Wat godgruwelijk irritant. Waarom kan het op GoT wel goed gaan, op d2jsp, of het fotoforum? of het modelspoor forum? Waarom kan er ook nooit wat goed gaan op dat tyfusforum dat fok heet?
En wat is ijsmeis dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lastige pinguin.
Van mij mag je.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik heb echt geen zin meer
Mag ik al naar huis?
quote:
Nee, pas als je heel lief bent.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:08 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik heb echt geen zin meer
Mag ik al naar huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |