Toch nog goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:10 schreef Frutsel het volgende:
Wat is een putsel?
Goud voor Marianne Vos
die ongecontroleerde oerkracht kan inderdaad stevig zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:04 schreef Klonk het volgende:
en dan nog, ik ben toe nu toe maar 1 keer geslagen, een boze man met het syndroom van down, en die kunnen best hard meppen
ziet eruit als Aso vs Asoquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Handig he
Dat heeft mijn vriend nou ook altijd
Laatst wilde een asociale weggebruiker met hem op de vuist..
Mn vriend stapt uit.. die vent ziet zn postuur (en tattoo's) en bedacht zich
Wist niet hoe snel hij weer in zn opeltje moest stappen en weg moest komenmannen die je kunnen beschermen
Dat was precies wat mijn vriend zei over mijn knijpen in zijn handen tijdens de bevalling van onze zoonquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die ongecontroleerde oerkracht kan inderdaad stevig zijn
Was het eigenlijk ookquote:
Sterkte!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:18 schreef JortK het volgende:
Vanmiddag maar vroeg naar huis, schoonmoeder is met spoed opgenomen
Het gaat z'n gangetje dus...quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goed is een groot woord, maar ik klaag niet
al vakantie gehad dan?
hmjah, geen ervaring meequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat was precies wat mijn vriend zei over mijn knijpen in zijn handen tijdens de bevalling van onze zoon
wees maar blijquote:
hoelang en waarheen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje dus...![]()
Eind september ga ik op vakantie.
11 dagen naar Spanje. Omgeving Barcelona.quote:
Praat me niet over slapen aub...quote:
Teveel gefeest begrijp ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Praat me niet over slapen aub...
afgelopen 60 uur maar 8 uur slaap gehad
Gewerktquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Teveel gefeest begrijp ik.
Werd om 11 uur wakker gemaakt, anders had ik denk ik nu nog in bed gelegen.
quote:
klopt.. heb het in mijn leven 1x bewust meegemaakt.. toen moesten vier klasgenoten me van en gastje af trekken omdat ik hem bij zijn strot vast hield... en ik ben beslist niet groot...quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wees maar blij
Maar oerkrachten zijn mega
Lukt je ook zelden om die op te roepen ...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewerkt
vanacht pas om half 3 thuis
vanmorgen om half 7 liep de wekker weer af
Marcquote:
da's kut.. sterkte!quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:18 schreef JortK het volgende:
Vanmiddag maar vroeg naar huis, schoonmoeder is met spoed opgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |