nee gelukkig nietquote:
met extra zuigkrachtquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:44 schreef JortK het volgende:
Ach LL ik voel me ook als een vaatdoek vandaag
* LL Sleurt JortK in hoekje, trekt deken dichterbij en valt op JortK in slaapquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:44 schreef JortK het volgende:
Ach LL ik voel me ook als een vaatdoek vandaag
gewoon zeggen dat je goed kunt pijpenquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:44 schreef Ladylike het volgende:
Nee, werk er 2 weken nu..
Maar de baas is terug van vakantie
Dus maak nu eerste indruk bij hem.. Ge-wel-dig!
Stiefdochter/secretaresse/collega advocate kent mn maandag-morgen gezicht al
Dat gaat nooit goedkomenquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Sleurt JortK in hoekje, trekt deken dichterbij en valt op JortK in slaap
Whehehehe denk niet dattie daar interesse voor heeftquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je goed kunt pijpen
Moet dat dan?quote:
Je zit vandaag vol goede ideeën, hoor ik alquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef Klonk het volgende:
snel naar binnen rennen en zeggen dat het pand in de hens staat, stopt ie vanzelf met dicteren
Waaromquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:00 schreef Ladylike het volgende:
Marc![]()
pff zometeen maar kopje koffie halen
Klinkt relaxed voor je vrouw, hoop dat ze het krijgtquote:
dan ben je niet de enige, zit ook een leuke salarisverhoging aan vast, en de mensen die er al zijn geweest noemen het een week vakantie in een mooie stad, goed hotel, mooie omgeving, aardige mensen, lekker eten en alles op kosten van de baasquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt relaxed voor je vrouw, hoop dat ze het krijgt
Ben brak van veel zuipen en weinig slaap.. dan is koffie mn beste maatjequote:Op maandag 18 augustus 2008 09:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
WaaromJe voelt je al niet lekker en dan ga je aan de koffie
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ben je niet de enige, zit ook een leuke salarisverhoging aan vast, en de mensen die er al zijn geweest noemen het een week vakantie in een mooie stad, goed hotel, mooie omgeving, aardige mensen, lekker eten en alles op kosten van de baas
Why?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:07 schreef JortK het volgende:
Volgens mij moet ik zo de dokter bellen
Klo-onkquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klo-onk
LL
![]()
![]()
Marc uit 1974
Jo-ortK
quote:
En nou heeft diegene ook een tand minder?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:16 schreef Frutsel het volgende:
heey allemaal![]()
* Frutsel zag net iemand die een konijntje doodschopte
quote:
Mjah, in dit geval weet ik wel dat het vermoedelijk beter was, maar tochquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En nou heeft diegene ook een tand minder?
Zoiets moet ik niet zien.. dan loopt de dader toch moeilijker na ons gesprek
Niet leuk om te zien nee, maar waarschijnlijk wel nodig.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, in dit geval weet ik wel dat het vermoedelijk beter was, maar toch
Konijntje was vanochtend aangereden, hoofdje en poot waren al ernstig toegetakeld enzo
Dus hij was beter af denk ik... maar ja, ik kan dat nie hoor... helaas keek ik net op toen ik zag dat iemand hem wel uit zijn lijden verloste...Werd er ff misselijk van
Heb al vakantie gehad, naja, eigenlijk ook weer niet voor mijn gevoelquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:36 schreef OA het volgende:
Hoi Fruts!![]()
Hoe istie nou? Druk met het werk? Vakantieplannen? Etc....
Okay dat is een ander verhaalquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, in dit geval weet ik wel dat het vermoedelijk beter was, maar toch
Konijntje was vanochtend aangereden, hoofdje en poot waren al ernstig toegetakeld enzo
Dus hij was beter af denk ik... maar ja, ik kan dat nie hoor... helaas keek ik net op toen ik zag dat iemand hem wel uit zijn lijden verloste...Werd er ff misselijk van
Tja... Soms moet je wel..quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:40 schreef Klonk het volgende:
doet me denken aan een docu die ik ooit heb gezien over Amerikaanse commando's, op de eerste dag kregen ze allemaal een konijn die ze moesten verzorgen en vertroetelen, een paar weken later gingen ze op hun eerste oefening en moesten ze konijntje meenemen, ik hoef jullie denk ik niet vertellen wat die soldaten die avond aten
zelfs die hond of kat vrees ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:49 schreef marcb1974 het volgende:
Als je echt honger hebt en geen andere keuzes zal je op de duur alles gaan eten denk ik
Moet je die bakken of stoven of grillen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:49 schreef Frutsel het volgende:
een hapje ladylike gaat er altijd wel in
quote:
rauw toch hoop ik?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:49 schreef Frutsel het volgende:
een hapje ladylike gaat er altijd wel in
Gewoon 'nemen' zoals ze isquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je die bakken of stoven of grillen?
quote:
Alles gaat goed dus!quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb al vakantie gehad, naja, eigenlijk ook weer niet voor mijn gevoel
Maar ben niet echt ver weggeweest. In nederland, wel met de 2 warme weken, dus dat scheelde![]()
Verder gaat het wel zijn gangetje, best druk op het werk ja, eist wel beetje zijn tol
maar goed, doe je nix an
Goed is een groot woord, maar ik klaag nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Alles gaat goed dus!![]()
En ja, werk... het is hier net 3 weken hectisch geweest. Als het goed is gaat het vanaf vandaag weer rustiger worden!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:17 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike is weer druk aan het werk
Toch wel fijn, weer doen waar je goed in bent
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alweer
Ut was jouw 'beurt' deze keer toch?
Neeeeequote:
En waar ben je dan goed in?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:17 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike is weer druk aan het werk
Toch wel fijn, weer doen waar je goed in bent
Secretaresse spelenquote:
Heb je zoiets een tijd terug ook niet in de lounge verteld?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Secretaresse spelen
Typen, aktes opstellen, telefoon.. gewoon mn dagelijkse dingen
Heb een tijdje ander divers administratief werk gedaan.. is niets voor mij
Denk het niet, omdat ik zelden tot nooit in de Lounge zitquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je zoiets een tijd terug ook niet in de lounge verteld?
Jo heeft vrij vandaagquote:
Al die vrije dagen van Jo, ik onthoud het allemaal niet meer.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk het niet, omdat ik zelden tot nooit in de Lounge zit
maar het zou wel weer kunnen omdat ik spam als ik me verveel
[..]
Jo heeft vrij vandaag
Haai![]()
Het lijkt wel of die altijd vrij heeftquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al die vrije dagen van Jo, ik onthoud het allemaal niet meer.
Niet alleen klaarzettenquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hmm toch maar eens mn koffertje klaarzetten dan...
[..]
Neeeeedat niet
Zeker ook nog in de auto gooien en naar jou komen?quote:
associaal persoon dat het isquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het lijkt wel of die altijd vrij heeft
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeker ook nog in de auto gooien en naar jou komen?
Vind ik nou ook.. mja wat doe je ertegen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
associaal persoon dat het is
You know I would....quote:
Boxbeugel meenemen dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:00 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag even een medevrijwilliger vervangen, enige nadeel ik ken de cliente niet, behalve dat een moeder is met losse handjes....
Handig hequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:03 schreef Klonk het volgende:
neuh, het schijnt al een stuk beter met haar te gaan en met mijn postuur gaan ze over het algemeen niet zo snel meppen
gewoon terugbutsenquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:00 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag even een medevrijwilliger vervangen, enige nadeel ik ken de cliente niet, behalve dat een moeder is met losse handjes....
Zoals ik al eens heb verteld, is mn vriend zn tante ook gehandicapt, maar dat mens is sterker dan ik benquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:04 schreef Klonk het volgende:
en dan nog, ik ben toe nu toe maar 1 keer geslagen, een boze man met het syndroom van down, en die kunnen best hard meppen
1 keer nog maar, dat valt meequote:Op maandag 18 augustus 2008 11:04 schreef Klonk het volgende:
en dan nog, ik ben toe nu toe maar 1 keer geslagen, een boze man met het syndroom van down, en die kunnen best hard meppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |