nee gelukkig nietquote:
met extra zuigkrachtquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:44 schreef JortK het volgende:
Ach LL ik voel me ook als een vaatdoek vandaag
* LL Sleurt JortK in hoekje, trekt deken dichterbij en valt op JortK in slaapquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:44 schreef JortK het volgende:
Ach LL ik voel me ook als een vaatdoek vandaag
gewoon zeggen dat je goed kunt pijpenquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:44 schreef Ladylike het volgende:
Nee, werk er 2 weken nu..
Maar de baas is terug van vakantie
Dus maak nu eerste indruk bij hem.. Ge-wel-dig!
Stiefdochter/secretaresse/collega advocate kent mn maandag-morgen gezicht al
Dat gaat nooit goedkomenquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Sleurt JortK in hoekje, trekt deken dichterbij en valt op JortK in slaap
Whehehehe denk niet dattie daar interesse voor heeftquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je goed kunt pijpen
Moet dat dan?quote:
Je zit vandaag vol goede ideeën, hoor ik alquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:53 schreef Klonk het volgende:
snel naar binnen rennen en zeggen dat het pand in de hens staat, stopt ie vanzelf met dicteren
Waaromquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:00 schreef Ladylike het volgende:
Marc![]()
pff zometeen maar kopje koffie halen
Klinkt relaxed voor je vrouw, hoop dat ze het krijgtquote:
dan ben je niet de enige, zit ook een leuke salarisverhoging aan vast, en de mensen die er al zijn geweest noemen het een week vakantie in een mooie stad, goed hotel, mooie omgeving, aardige mensen, lekker eten en alles op kosten van de baasquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt relaxed voor je vrouw, hoop dat ze het krijgt
Ben brak van veel zuipen en weinig slaap.. dan is koffie mn beste maatjequote:Op maandag 18 augustus 2008 09:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
WaaromJe voelt je al niet lekker en dan ga je aan de koffie
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan ben je niet de enige, zit ook een leuke salarisverhoging aan vast, en de mensen die er al zijn geweest noemen het een week vakantie in een mooie stad, goed hotel, mooie omgeving, aardige mensen, lekker eten en alles op kosten van de baas
Why?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:07 schreef JortK het volgende:
Volgens mij moet ik zo de dokter bellen
Klo-onkquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Klo-onk
LL
![]()
![]()
Marc uit 1974
Jo-ortK
quote:
En nou heeft diegene ook een tand minder?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:16 schreef Frutsel het volgende:
heey allemaal![]()
* Frutsel zag net iemand die een konijntje doodschopte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |