Thee!quote:
Mja.. heel irritant is dat. Wat wil je weten dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef es70 het volgende:
Soms zorgt je ergens in verdiepen voor meer vragen dan dat het antwoorden geeft.
Dat lag inderdaad niet aan mijquote:
ik weet het, ik weet hetquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. heel irritant is dat. Wat wil je weten dan?
Koffie is okayquote:
Koffie isquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Koffie is okay. Maar niet na 9 uur 's avonds
.
Ik ben me aan 't inlezen over ADD en wil vooral weten wat de meerwaarde is van een 'officiele' diagnose... Kom er niet echt uitquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja.. heel irritant is dat. Wat wil je weten dan?
Vrouwenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het
het woord begint met v en eindigt op rouwen
Zucht... Daar gaan we weer...quote:
Misschien wilde je wat prangende levensvragen beantwoorden? Wie je bent bijvoorbeeld en waarom je de dingen doet die je doet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Vrouwen. Waarom zou ik daar iets over willen weten
.
In het geval van iemand die nog in de leeftijd zit dat dat speelt... met een officiele diagnose heb je recht op een extra jaar studie financiering en kun je wajong aanvragen.. dat soort dingen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben me aan 't inlezen over ADD en wil vooral weten wat de meerwaarde is van een 'officiele' diagnose... Kom er niet echt uit.
Ik ben Es(ther) en ik doe de meeste dingen die ik doe gewoon omdat dat nou eenmaal moet of hoortquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wilde je wat prangende levensvragen beantwoorden? Wie je bent bijvoorbeeld en waarom je de dingen doet die je doet?.
Hmz...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
In het geval van iemand die nog in de leeftijd zit dat dat speelt... met een officiele diagnose heb je recht op een extra jaar studie financiering en kun je wajong aanvragen.. dat soort dingen.
Wat ik zelf een voordeel vind is dat je gerichter bezig kunt met therapie (en/of medicijnen) als dat aan de orde is.
Fijne dromenquote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
welterusten allemaal
Ook voor de mods, wanneer ze zover zijn dat het vorige topic werkelijk 'vol' is
Het schijnt bij ADD ook te helpen om symptomen te onderdrukken.. Maar van medicatie heb ik dusdanig weinig verstand dat ik je eigenlijk geen antwoord durf te gevenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz...
Ik ken het effect van bijv. Ritalin op ADHD, wat is het effect op ADD.
Helpt Ritalin ook bij rare modsquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Het schijnt bij ADD ook te helpen om symptomen te onderdrukken.. Maar van medicatie heb ik dusdanig weinig verstand dat ik je eigenlijk geen antwoord durf te geven
Moet je lang zoeken?quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:25 schreef DaMart het volgende:
Ik zoek ook mijn bed maar op. Morgen weer werken![]()
.
Thanks anywayquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Het schijnt bij ADD ook te helpen om symptomen te onderdrukken.. Maar van medicatie heb ik dusdanig weinig verstand dat ik je eigenlijk geen antwoord durf te geven
And again...quote:
Iedereen met psv kan al niet serieus genomen wordenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:27 schreef dndiek het volgende:
waar zijn rare mods dan?
Hoiquote:
Anytimequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |