quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alter Bridge niet nee maar "The Used" bijv. wel
[ afbeelding ]
Zegt wel genoeg he?
hmm 40km tegen 30 km iper uur. Stond iets meer wind dan ik dacht :p Morgen maar weer een langer stukjequote:Op zondag 17 augustus 2008 14:33 schreef FJD het volgende:
Queen
Nu weer even uitbrakken85km tegen bijna 32 in t uur
Dat ken ik. Hier kan je gps route's downloaden staat ook bij de route of hij geschikt is voor racefietsen. Al gaan deze soms ook nog door dorpjes.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:41 schreef FJD het volgende:
Had ik ook jaen ik probeerde een route te volgen maar die ANWB routes zijn duidelijk niet gemaakt op wielrenners
Zit je opeens weer in het centrum van een of ander kut dorpje. Heerlijk!
of maak ze zelf en zet ze in je Garminquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:46 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Dat ken ik. Hier kan je gps route's downloaden staat ook bij de route of hij geschikt is voor racefietsen. Al gaan deze soms ook nog door dorpjes.
http://gpstracks.nl/
Roeien goudquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:20 schreef ursel het volgende:
Roeien zilver was ook geweldig vanochtendzeg.. Nog ff op het end aanzetten en zilver halen..
Ik zag alleen intervieuw van ze..quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Roeien goudViel met m'n neus in de boter
Transformers was echt een goede film ja. Was ook een erg gezellige avond. Eerst met vier man wezen eten bij een Indonesisch restaurant en vervolgens naar de film geweest bij Pathe. Ja dat had onze Frank echt goed geregeldquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:18 schreef Sickert het volgende:
Overigens was jij niet degene die Transformers een geweldige film vond?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Transformers was echt een goede film ja. Was ook een erg gezellige avond. Eerst met vier man wezen eten bij een Indonesisch restaurant en vervolgens naar de film geweest bij Pathe. Ja dat had onze Frank echt goed geregeld
had ik toch bijna een inkoppertje laten liggen
een 2f4y of Gotland server graagquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:46 schreef FJD het volgende:
Uurtje of 20:00 een server zoeken?
Heeft dan eerder te maken met je fietstocht van afgelopen week. De keren na een echte heftige inspanning sport je echt als een mietje, heb je echt het idee dat je geen meter vooruit komt. Trekt vanzelf wel weer wegquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De benen voelen nu best goed nog, maar de energie is ver te zoeken.
waarschijnlijk moet je weer een punkbuster update doen:Yquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:21 schreef -Raffie- het volgende:
Wat een kut spel is het ook. Loopt eerst vast daarna elke keer eraf gekocktvolgende keer beter.:P
Mijn punkbuster was al up-to-date.quote:Op maandag 18 augustus 2008 07:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet je weer een punkbuster update doen:Y
goedemorgen trouwens
De tijd die ik heb gespeeld had ik 0 problemen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:49 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]
Mijn punkbuster was al up-to-date.
Had vorige week met Fer moeiteloos kunnen gamen..![]()
Mja.. Nog potentiele medaillewinnaars vandaag??
Dan hebben we toch zilver gewonnen?quote:
Ja, wel zilver, niet het zeilen..quote:
gisteren nog heel even gespeeld. was vrij saaiquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:49 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]
Mijn punkbuster was al up-to-date.
Had vorige week met Fer moeiteloos kunnen gamen..![]()
Mja.. Nog potentiele medaillewinnaars vandaag??
Vos goud op puntenkoersquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:00 schreef ursel het volgende:
OS: Zilver voor zeilduo in 470-klasse:-Zilver-voor-zeilduo-in-470-klasse.html
Nog een zilveren zeilert..
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Fietsen was vandaag echt kut!
Elke oversteek waar ik geen voorrang had, kwam er wel een auto aan. Ik moest 2x een spoorlijn oversteken en beide keren kwam er net een trein aan
De benen wilde niet echt meewerken, heb me route met 10km ingekort, maar moest vervolgens puur op gevoel naar Nunspeet rijden. Op zich ging dat goed, alleen jammer dat ik ineens een hele strook (1km) zandpad tegen kwam.
Had ook na 20km de eerste steken in de zij al te pakken...
Uiteindelijk
77km in 2:48.
Gemiddeld 27,5 km/uur.
Conclusie voorbereiding is belangrijk
Op 2 krentenbollen en 1 banaan kun je geen 80 km fietsen
De benen voelen nu best goed nog, maar de energie is ver te zoeken.
Ben je je wachtwoord kwijtquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:37 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
en twee minuutjes later ook al weer weg
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ben je je wachtwoord kwijt
@FJD, moet ff kieken, u hoort het nog
dan lig je er woensdag avond weer opquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond naar Get Smart en woensdag is m'n vriendin weer terug van vakantie!
Mogguh trouwens
Of eruit, ze is tenslotte naar Spanje geweest..quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan lig je er woensdag avond weer op
Dat is goed mogelijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Of eruit, ze is tenslotte naar Spanje geweest..![]()
en donderdagochtend gigantische jeuk hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Goud op t onderdeel NSBenquote:
Daar hebben ze ook douches hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
en donderdagochtend gigantische jeuk hebben
of hij heeft de week er op beesjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Of eruit, ze is tenslotte naar Spanje geweest..![]()
zie mijn reactiequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
of hij heeft de week er op beesjes
Allemaal kevers over je eikel en dat je dan donderdag de vakantiefotos van IJs krijgt thuisgestuurdquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:45 schreef staticdata het volgende:
en donderdagochtend gigantische jeuk hebben
Is die ook naar Spanje toe dan??quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Allemaal kevers over je eikel en dat je dan donderdag de vakantiefotos van IJs krijgt thuisgestuurd
Maakt dat wat uit dan? De neger heeft t toch altijd gedaan?quote:
quote:
Alleen geen waterquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook douches hoor
Volgend mij heeft Niels daar nog wel een paar filmpjes van!quote:
Da's waarquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? De neger heeft t toch altijd gedaan?
Da's waarquote:
Volgende keer moeten we gewoon INF Only doen, zodat we weer een beetje kunnen warm draaien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:05 schreef cardinalagain het volgende:
Maar het was gisteravond wat stille boel met jullie op de TS tijdens BF2
het wachten is op een getekend koopcontract van de verkopende partij dan kunnen we naar de bank en de notarisquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Kevin, wat is de status omtrent je huis? is er al een overeenstemming?
ja dat had ik ook met de mic, erg irriquote:Op maandag 18 augustus 2008 07:40 schreef FJD het volgende:
Heb nog wel even geinig gespeeld maar de rest was snel weg![]()
Was ook jammer dat het zo unbalanced was. Tis stukken leuker als er iets is om voor te vechten. Ach ja, volgende keer beter, zal ik meteen ook eens mn mic instellingen controleren, met ingame geluid op 3% kon ik pas TS boven BF2 uit horen
Vrijdag hapje eten en PS3en puni?
TV2 Wake servers! blijf je lang genoeg in levenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgende keer moeten we gewoon INF Only doen, zodat we weer een beetje kunnen warm draaien.
Ik vind voertuigen leuk, maar als je ze niet hebt is het zeer frustrerend als je na een half jaar spelen weer eens speelt en om de paar seconden dood bent (ongeacht het spawnpoint).
Alleen eerste keer dragon Valley was wel aardig, omdat ik daar nog een beetje in leven wist te blijven en vlaggen kon pakken, maar verder was het maar frustrerend
Iedereen had TS al uitgelult en toen kwam einstein nog langs..quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Viro het volgende:
Xbox ROD
Gewoon effe de TS eruit gelult gaat ie de spellings politie uit hangen
Ik zal de volgende keer jou laten genieten van je "5 minutes of fame"quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Iedereen had TS al uitgelult en toen kwam einstein nog langs..![]()
Hij daagt je uit...vechten vechten vechtenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:58 schreef FJD het volgende:
Alleen de lollystockje gaat door voor het keurmerk van kwaliteits-pwn. De rest is maar van matige scheld kwaliteit
Anyway, net weer even de beentjes los getrapt met een tijdritje19km tegen 36,2 gemiddeld, helemaal dood gegaan
Maare Anne Hathaway is best welquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Get Smart, tijdverspilling, niet heengaan.
Kon ik je ook wel vertellen voordat je zou gaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Get Smart, tijdverspilling, niet heengaan.
voor zijn mp3'tjes, je weetz!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ehm je wil een goede HiFi set en dan heb je het over X-Fi geluidskaarten in je PC.... waarom wil je het surround geluid van je PC naar je receiver brengen
Om HD films te kijken die ik heb "gekocht". Streamen via XBox is kansloos. Uit de Xfi komen vier kabels die op de een of andere manier surround op moeten gaan leveren op een receiver. Wat is dan de beste/meest gebruikte oplossing?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ehm je wil een goede HiFi set en dan heb je het over X-Fi geluidskaarten in je PC.... waarom wil je het surround geluid van je PC naar je receiver brengen
plaats anders is ff een linkje van die xfiquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Om HD films te kijken die ik heb "gekocht". Streamen via XBox is kansloos. Uit de Xfi komen vier kabels die op de een of andere manier surround op moeten gaan leveren op een receiver. Wat is dan de beste/meest gebruikte oplossing?
Beste wat ik nu kan vinden is digital I/O module.
nou daar zeg je het al. DD 5,1 met hd wil je toch ook wel dolby true HD hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het mogelijk is om een "echt" DD 5,1 signaal met deze geluidskaart te krijgen, je kan het hoogstens simuleren...
Uiteraard maar dan heb je wel een receiver van rond de ¤ 1500,- nodig en een blu-ray speler van een eurotje of 2000quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou daar zeg je het al. DD 5,1 met hd wil je toch ook wel dolby true HD hebben.
Oeh goed plaatjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het mogelijk is om een "echt" DD 5,1 signaal met deze geluidskaart te krijgen, je kan het hoogstens simuleren...
Koop gewoon een PS3.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uiteraard maar dan heb je wel een receiver van rond de ¤ 1500,- nodig en een blu-ray speler van een eurotje of 2000
met een onkyo receiver & een ps3 lukt het anders prima hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Uiteraard maar dan heb je wel een receiver van rond de ¤ 1500,- nodig en een blu-ray speler van een eurotje of 2000
Jezus wat moeilijk doen weer allemaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Oeh goed plaatje![]()
Spdif zou via de flexjack moeten werken dus dat is positief. Ach we kunnen nog wel even wachten, onfertussen eens snuffelen naar een mooie set als kerstcadeautje oid
Prijs-kwaliteit-mogelijkheden, zul je niks beters vinden dan de PS3.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:57 schreef FJD het volgende:
De PS3 is van erg goede kwaliteit en gezien de vele ontwikkelingen die er nog plaats vinden zou ik toch nog wel een paar jaar wachten voor je zo veel geld uitgeeft aan een speler. Dan maar iets lagere kwaliteit met upgrade mogelijkheid
Sorry als ik het verkeerd zeg hoor maar voldoet een degelijke receiver met HDMI poort niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal. Je sluit inderdaad je Blu-ray speler via HDMI op je receiver aan, en vanaf de receiver gaat er weer een HDMI kabel naar je Full HD TV, Je speakers sluit je uiteraard op je receiver aan. Bedoelde je dat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sorry als ik het verkeerd zeg hoor maar voldoet een degelijke receiver met HDMI poort niet?
Blue Ray speler via HDMI op de receiver en daar het 5.1 set op?
Dan hoef je die bedragen niet uit te geven?
En wat is in jouw ogen het voordeel daarvan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:03 schreef ursel het volgende:
Kan je niet gewoon 2 extra boxen erop aansluiten..
Heb je gelijk 7.1
Ja, dan hoef je toch helemaal niet moeilijk te doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal. Je sluit inderdaad je Blu-ray speler via HDMI op je receiver aan, en vanaf de receiver gaat er weer een HDMI kabel naar je Full HD TV, Je speakers sluit je uiteraard op je receiver aan. Bedoelde je dat?
Maar dan heb je dus nog altijd een receiver en blu-ray speler nodig + 5 speakers.
Netjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je toch helemaal niet moeilijk te doen?
Maar dan hoef je toch heel geen 1500-2000 piek uit te geven voor een reciever-speler?
Heb een Onkyo (euhm.. Spelling) receiver van een fractie van dat geld in combinatie met een blue-ray speler van Sharp (Aquos) en 2 goede speakers (kon geen 5.1 kwijt).
TV -> +/- 1300 (Sharp Aquos. 42''. Full HD)
BR -> +/- 400 (Sharp Aquos)
Receiver -> +/- 400 (Onkyo)
Speakers -> +/- 800 (Elec meen ik?. 400 per stuk meen ik)
En qua geluid doet'ie niet onder voor een 2.1 (5.1 natuurlijk wel, maar kan de rearspeakers niet kwijt).
Heb de subwoofer niet nodig door de woofers in de zuilen.
BR gaat met HD naar de receiver, Receiver met HD naar de TV. (X360 trouwens ook via HD naar de receiver).
Oude foto:
[ afbeelding ]
Okey kijk eens naar de Denon AVR-1708 of 1908. Voor speakers zou ik naar de Correct aan de Bergweg gaan en vragen naar Kef Q7 speakers. Geweldige speakers die daar laatst nog voor ongeveer ¤ 200,- p.s. over de toonbank gingen. M'n pa heeft voor die speakers een paar jaar geleden nog ¤ 700,- p.s. betaald.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:07 schreef FJD het volgende:
Ergens rond de 750,- voor receiver & boxen is voorlopig meer dan voldoende. Audiofielenland staat niet in Rozenburg
Zijn niet heel veel opties dan maar ach ik vind wel wat moois en tegenover een logitech setje zal alles geniaal klinken
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Netjes
Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf ook een Receiver van ¤ 400,- (Denon AVR-1708) met Kef Q5 speakers en dat klinkt allemaal best prima. Alleen als ik dat dan vergelijk naar het spul van m'n vader (Denon AVR-2808 a ¤ 1500,-) met Kef Q7 speakers is dat best groot. Die receiver van m'n pa heeft zoveel meer power waardoor vooral de muziek veel zuiverder klinkt.
Ik schaam me gelijk mocht vrijdag nog doorgaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:41 schreef FJD het volgende:
Tis maar net wat je er aan uit wil geven, ieder z'n ding. Voor een receiver+boxen moet ik slikken bij 1000,- maar voor een fiets leg ik dat makkelijk neer.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waterpolosters naar olympische finale
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:13 schreef staticdata het volgende:
Ik schaam me gelijk mocht vrijdag nog doorgaan
Ben zelf met de autoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef staticdata het volgende:
Ik heb de agenda thuis ff gecheckt en heb niets staan voor vrijdag. Dus vrijdag kunnen we ps3'en
Kan je eventueel bij de Greenery ophalen.
donequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben zelf met de autoPM je adres maar
De Greeneryquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef staticdata het volgende:
Ik heb de agenda thuis ff gecheckt en heb niets staan voor vrijdag. Dus vrijdag kunnen we ps3'en
Kan je eventueel bij de Greenery ophalen.
Mario..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:10 schreef Sickert het volgende:
jezus
al dat gezeik weer over die klote speakers
kut fietsen en ps3's!
Wii [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo dat is wel een van dik hout zaagt men planken reactie!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:10 schreef Sickert het volgende:
jezus
al dat gezeik weer over die klote speakers
kut fietsen en ps3's!
Wii [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hij heb wel gelijk..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo dat is wel een van dik hout zaagt men planken reactie!
Ja, maar niet vandaag..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:47 schreef FJD het volgende:
Nee joh mafkees! De hockeyers Taeke Taekema gaat nog goud pakken
Die Taeke schiet zo hard dat ie terug in de tijd gaatquote:
Die rolt in z'n eentje duitsland zometeen op..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Die Taeke schiet zo hard dat ie terug in de tijd gaat
Hij is vast een keer naar een Greenery meet geweest om ter plekke tot de conclusie te komen dat we met Hollandse groenten toch iets heel anders bedoelenquote:
oh vandaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is vast een keer naar een Greenery meet geweest om ter plekke tot de conclusie te komen dat we met Hollandse groenten toch iets heel anders bedoelen
Die vraag stelde je vast in je PM, ik zit overdag op Fok!mobi en daar is PM uitgeschakeld :pquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:39 schreef staticdata het volgende:
maaruh, was je nou van plan om mee te eten, of ga je je tegoed doen aan komkommers & bloemkolen?
verkapt kijk-mij-eens-een-iphone-hebben-postquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Die vraag stelde je vast in je PM, ik zit overdag op Fok!mobi en daar is PM uitgeschakeld :p
Maar ik eet graag een hapje mee ja
Het gebruik van betere onderdelen zorgt juist WEL voor betere beeld en geluidskwaliteit. Daarnaast is bijv. die Denon ook nog eens een fantastische CD & DVD speler met de beste onderdelen. Kun je van de PS3 zeker niet zeggen. Kwaliteit kost gewoon geld en die Denon is in alle opzichten beter dan de blu-ray speler in de PS3. Dat durf ik zonder de Denon te hebben zien spelen wel te zeggen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:38 schreef jpjedi het volgende:
UK is ook lekker bezig zeg..die knallen best aardig op het fietsje. Binnen 2 jaar een Pro-tour team.Ze zitten al op 30 medailles.
Dat heb je als je voor een brits bedrijf werkt. Ik weet niets van NL op de spelen maar wordt elke dag op de hoogte gehouden met de medaille stand van Engeland.![]()
Aangezien BR digitaal is maakt het geen kont uit hoe goed je speler is. hij doet het of hij doet het niet. (deja-vu met de befaamde hdmi kabel.) Het verschil zit hem in de mechanische delen of in de afspeel mogelijkheden. Als het draait zie je het verschil niet op het scherm tussen verschillende spelers. De enige ellende met de PS3 is dat hij niet regio-vrij is.
Verder draait het heerlijk met mijn Onkyo 7.1 en de Samsung 46" FHD.
Ok tell me...Wat zie ik op de tv beter met een denon speler dan met een ps3?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het gebruik van betere onderdelen zorgt juist WEL voor betere beeld en geluidskwaliteit. Daarnaast is bijv. die Denon ook nog eens een fantastische CD & DVD speler met de beste onderdelen. Kun je van de PS3 zeker niet zeggen. Kwaliteit kost gewoon geld en die Denon is in alle opzichten beter dan de blu-ray speler in de PS3. Dat durf ik zonder de Denon te hebben zien spelen wel te zeggen.
Ik ken dat ik leg overal (te) veel geld voor neerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:41 schreef FJD het volgende:
Tis maar net wat je er aan uit wil geven, ieder z'n ding. Voor een receiver+boxen moet ik slikken bij 1000,- maar voor een fiets leg ik dat makkelijk neer.
Leuk, maar natuurlijk gewoon te duur. Hij heeft een budget van 750 euro en wil 5.1. De enige oplossing is een setje te kopen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Okey kijk eens naar de Denon AVR-1708 of 1908. Voor speakers zou ik naar de Correct aan de Bergweg gaan en vragen naar Kef Q7 speakers. Geweldige speakers die daar laatst nog voor ongeveer ¤ 200,- p.s. over de toonbank gingen. M'n pa heeft voor die speakers een paar jaar geleden nog ¤ 700,- p.s. betaald.
Mijn vraag was: wat ga ik anders zien op hetzelfde scherm in dezelfde resolutie bij verschillende spelers? Dit vraag ik je omdat je spreekt over beter beeld.. Daar volg ik je namelijk niet zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom maken ze anders uberhaupt high-end blu-ray speler? Toch echt niet alleen om de consument te naaien...
Die tests zijn niet te vergelijken aangezien daar geen high-end blu-ray spelers in voorkomen.
nail on the headquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:18 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mijn vraag was: wat ga ik anders zien op hetzelfde scherm in dezelfde resolutie bij verschillende spelers? Dit vraag ik je omdat je spreekt over beter beeld.. Daar volg ik je namelijk niet zo.
Ik kan niet oordelen of de Denon waarde naar geld is. Misschien is de prijs gerechtvaardigd vanwege sublieme gebruiksvriendelijkheid, exclusieve bouwkwaliteit, aansluitmogelijkheden, etc. Maar gezien het businessmodel dat Denon hanteert moeten ze ook een grotere marge hebben dan een Sony. De merknaam moet ook nog wat opbrengen natuurlijk. Ik vermoed dat men ook met hogere kosten kampt omdat hun aantallen veel lager liggen. Zo ook voor patentrechten op BR waar men met minder spelers eenzelfde investering moet terugboeken. Kortweg hun kosten zijn hoger.
Je koopt exclusieve kwaliteit voor veel geld maar je kan dan niet automatisch een lineaire verhouding zien tussen prijs-kwaliteit.
nou het schijnt dat er een omgebouwde patch ergens is van de Auzentech kaart, die er voor zorgt dat DD ook wordt ingeschakeld op X-Fi kaartjes. heb er iets over gelezen maar het werd heel snel weer offline gezet na klachten van Creativequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
440,-/460,- voor of de Onkyo of de Denon.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk, maar natuurlijk gewoon te duur. Hij heeft een budget van 750 euro en wil 5.1. De enige oplossing is een setje te kopen.
Losse receiver met 5.1 boxen erbij lukt niet voor 750.
2 knaak 50 voor jouquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:46 schreef FJD het volgende:
Ik zie een gouden aansluiting en ze lijken ook erg goed geisoleerdHoe duur zijn ze?
Das wel handig! Ik hoorde dat ze in bepaalde kringen ook gebruikt werden als tepelklemmen maar of dat weer in combinatie met de accu was dat weet ik niet precies.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:49 schreef Sickert het volgende:
je kan er ook je auto mee starten heb ik horen zeggen![]()
daar heeft Frankie vast Bluray filmpjes van met 7.1 geluidquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Das wel handig! Ik hoorde dat ze in bepaalde kringen ook gebruikt werden als tepelklemmen maar of dat weer in combinatie met de accu was dat weet ik niet precies.
Das wel gaafquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:55 schreef Sickert het volgende:
daar heeft Frankie vast Bluray filmpjes van met 7.1 geluid
wel afluisteren op Kef zn speakertjes!!
uh zoiets jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Das wel gaafDan hoor je dus die tepelklemmen in surround dicht klappen. Dan kun je dus een soort zakdoekje leggen gaan spelen met accukabel-tepelklemmen en in je eentje
Dan hoeft de buurt ook niet te weten van je fetish, wel zo goed voor de onderlinge verhoudingen.
Gevonden!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:55 schreef Sickert het volgende:
daar heeft Frankie vast Bluray filmpjes van met 7.1 geluid
wel afluisteren op Kef zn speakertjes!!
dat heb je dus met High def dan kijk je alleen kleine stukjes!!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:16 schreef FJD het volgende:
Band of BrothersAltijd alleen maar kleine stukjes gezien, nu toch even de wmvhd versie gekocht. Gave serie
Morgen weer verder kijken
Tsssss... RCA CT-100quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat heb je dus met High def dan kijk je alleen kleine stukjes!!
geef mij maar Betamax met 1.0 mono sound
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
all the way films kijken tot de aftitelingen dan terug spoelen oh yeah!!
![]()
[ afbeelding ]
niet teveel knopjes met al die functies niet nodig! gewoon op play drukken op je VCR en GAAN!!
titel kandiaatquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:53 schreef Sickert het volgende:
Gaat goed komen met Feyenoord dit seizoen
Voorbereidingquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:53 schreef Sickert het volgende:
Gaat goed komen met Feyenoord dit seizoen
normaal winnen ze van Barendrecht met 10 tegen 0quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voorbereiding
Zaterdag de laatste oefenmatch, zondag over een week Heracles
Maakt niet uit. 2de helft begon de score pas en toen stond zo'n beetje het hele elftal vol met jeugd/ beloftes.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
normaal winnen ze van Barendrecht met 10 tegen 0
Dus wat je zegt is dat de toekomst van Feyenoord in de hoofdklasse ligtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:34 schreef Keltie het volgende:
Maakt niet uit. 2de helft begon de score pas en toen stond zo'n beetje het hele elftal vol met jeugd/ beloftes.
Conclusies trekken zit niet echt bij je sterkste kanten of wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat de toekomst van Feyenoord in de hoofdklasse ligt
beloftes maken schuld, dus hadden ze moeten winnenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Maakt niet uit. 2de helft begon de score pas en toen stond zo'n beetje het hele elftal vol met jeugd/ beloftes.
Dames en heren! Kom tot zien, kom tot zien! We hebben hierboven een partij slechte humor van de bovenste plank! Zoiets is nog nooit in deze wereld vertoont! Nu en eenmalig, hierna is het hopelijk nooit meer te zien!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef staticdata het volgende:
[..]
beloftes maken schuld, dus hadden ze moeten winnen
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dames en heren! Kom tot zien, kom tot zien! We hebben hierboven een partij slechte humor van de bovenste plank! Zoiets is nog nooit in deze wereld vertoont! Nu en eenmalig, hierna is het hopelijk nooit meer te zien!
Dank je en nee zij was het niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:16 schreef FJD het volgende:
Gefeliciteerd Jorritzij was niet het vrouwelijk gezelschap van pas geleden toch?
Dopingquote:Goedemorgen! Het wachten is op koffie
Ik heb een autoquote:Urs, ging je vrouwtje helemaal niet meer mee of wel in dat weekend?Hoe zit jij met auto's?
Heeft er verder trouwens al iemand nagedacht over of hij een auto kan regelen of stel ik nou moeilijke vragen op de vroege ochtend?
Nu schat je ze toch echt te hoog inquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus wat je zegt is dat de toekomst van Feyenoord in de hoofdklasse ligt
Anders probeer ik nog wel wat dagen vrij te krijgen, zodat we er naartoe kunnen fietsenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:17 schreef FJD het volgende:
Van jouw auto wist ik t al JorritBelangrijkste probleem is denk ik hoe de fietsen meegaan, dat lijkt me wel een belangrijke factor.
900km dat kan in 5 dagenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Anders probeer ik nog wel wat dagen vrij te krijgen, zodat we er naartoe kunnen fietsen
quote:˙˙˙sʇuǝɯɯoɔ ʇıɥsllnq plo ɹɐǝʎ 51 / ɹǝpɐǝɹ ƃolslɹ lɐnsn ǝɥʇ ʇnoɥʇıʍ sʞuıl ʇǝƃ noʎ puɐ suoıʇdıɹɔsǝp ʎʇılɐnb ɹǝʇʇǝq ɥʇıʍ ‘ɹǝʇsɐɟ ʇsod sʎɐʍlɐ sǝʇıs ǝsɐǝlǝɹ ɹǝɥʇo ǝɥʇ ɥɔıɥʍ ’sǝsɐǝlǝɹ ƃuıʞɔüɟ ʇnoqɐ ǝɹɐɔ ʎllɐnʇɔɐ ʎǝɥʇ uɐɥʇ ǝɹoɯ ʎɐʍ sʇsod ǝɥʇ ɹǝpun sʇuǝɯɯoɔ ʇuɐpunpǝɹ ǝɥʇ llɐ ƃuıpɐǝɹ ʎoɾuǝ ʎǝɥʇ ǝsnɐɔǝq sı ǝɹǝɥ ǝɯoɔ llıʇs oʇ ɹǝɥʇoq ǝldoǝd uosɐǝɹ ʎluo ǝɥʇ ‘ǝloɥ ɐ ʇsnɾ sı ƃolslɹ
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voorbereiding
Zaterdag de laatste oefenmatch, zondag over een week Heracles
of op je kop gaan staan...quote:
geniaal altijdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:39 schreef Sickert het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_heeft_gevonden.html
We zullen zienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 03:44 schreef jpjedi het volgende:
he Fred, Moet je weer wachten met een PS3 kopen: http://tweakers.net/nieuw(...)0-en-keypad-aan.html
Dat is niet gezond. Misschien moet je een iets constanter ritme gaan zoeken en zorgen dat je iedere nacht een normale nachtrust krijgtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:23 schreef Viro het volgende:
omg dit is de 2de keer dat het is gebeurd. Dinsdag avond me nest ingedoken, wordt ik wakker is het donderdag :s
volgens mij wordt dat al meer dan 2 jaar tegen hem gezegdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is niet gezond. Misschien moet je een iets constanter ritme gaan zoeken en zorgen dat je iedere nacht een normale nachtrust krijgt
ik weet dat ik een onregelmatig slaappatroon heb. Maar vanaf begin juli (dus sinds begin van de zomervakantie) heb ik een vaste slaappatroon. Iedere dag rond een uur of 12 me nest in en volgende ochtend werd/wordt ik om 7 of 8 uur wakker. Ik vind het ook raar dat dit gebeurd. Straks maar eens langs de huisarts gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is niet gezond. Misschien moet je een iets constanter ritme gaan zoeken en zorgen dat je iedere nacht een normale nachtrust krijgt
ja Ik weet dat ik,sinds me moeder is overleden, de weg even kwijt was. PLs don't remind me the time I did some stupid things.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij wordt dat al meer dan 2 jaar tegen hem gezegd
Je hoefde toevallig niet te werken?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:23 schreef Viro het volgende:
omg dit is de 2de keer dat het is gebeurd. Dinsdag avond me nest ingedoken, wordt ik wakker is het donderdag :s
Zal ik dan ook direct zo'n gouden hdmi kabel kopen of kan ik nog wel even zonder?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@Ferdi: Voor het geld wat jij te besteden hebt maakt het niet gek veel uit. Die boxenset die je had gezien ziet er prima uit. Kijk hoeveel geld je over hebt en loop een audio zaak in. Vertel je budget en welke aansluitingen je wilt en klaar.
eerste is niet meer dan logisch, dat je de weg kwijt was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:43 schreef Viro het volgende:
[..]
ja Ik weet dat ik,sinds me moeder is overleden, de weg even kwijt was. PLs don't remind me the time I did some stupid things.
je wilt gewoon een reactie uitlokken hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal ik dan ook direct zo'n gouden hdmi kabel kopen of kan ik nog wel even zonder?
Tis ook erg rustig hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:15 schreef staticdata het volgende:
je wilt gewoon een reactie uitlokken he
dat is wel erg overdreven voor een telefoon...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:34 schreef jpjedi het volgende:
geniaal zeg..
Iphone launchparty met goodies om 12:00en mijn provider stuurt een auto om me op te halen.
FLIKKER OP MAN.. GEEF ME DIE FUCKING GSM.![]()
En dan mij beschuldigen van het willen uitlokken van een reactiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:53 schreef staticdata het volgende:
dat is wel erg overdreven voor een telefoon...
Nee je moet een platina kabel kopen, je hoort en ziet het verschil echt! Goud is voor n00bs...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal ik dan ook direct zo'n gouden hdmi kabel kopen of kan ik nog wel even zonder?
Erg ongezond. 6 a 8 uur nachtrust per nacht is goed. Meer dan of minder dan dit is niet goed voor je lichaam. Hoe lang jij geslapen hebt kan niet gezond zijn...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:23 schreef Viro het volgende:
quote:De PC bezitters hebben er even op moeten wachten, maar vandaag zijn de eerste details en screesnhots vrijgegeven van Grand Theft Auto IV. Lucky bastards (like me) die zowel een console als een PC hebben kunnen zich opmaken voor een licht aangepaste versie.
Zo zal er een replay editor inzitten die de speler de mogelijkheid geeft om de laatste dertig seconden op te slaan. Vervolgens kan er met wat regisseurs-werk een erg intense clip van gemaakt worden. Online werd er ook het een en ander aangepast. Wat zeker nodig was. Het aantal spelers zal verhoogd worden en er zullen meer server filters beschikbaar zijn.
Ten slotte zal de grafische engine een flinke opknapbeurt krijgen. De resolutie zal bijvoorbeeld verhoogd worden naar 2560x1600. Er komen meer realistische licht effecten en een hogere graad van karakter- en omgeving details. Op 21 oktober wordt Liberty City weer wat gamers rijker!
mwoah van mij is eerder een feit. beetje met een auto worden opgehaald voor een telefoon....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:57 schreef FJD het volgende:
[..]
En dan mij beschuldigen van het willen uitlokken van een reactie
http://www.livingcinema.n(...)80p-cable-p-286.htmlquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
tering wist niet dat die bestonden zeg.. 25 meter met repeaterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
http://www.livingcinema.n(...)80p-cable-p-286.html
Kost wat, maar dan ben je tenminste niet beperkt in de plek waar je je spullen neerzet en heb je de beste kwaliteit
Doe dat icm deze set
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12572B9004F2411.htm
En je bent helemaal klaar
Dat wordt spinazie etenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:11 schreef Viro het volgende:
Net terug van huisarts. Gezien mijn medisch verleden denkt zij dat ik ijzer te kort heb. Maar voor de zekerheid moest ik even bloed laten prikken. Binnen 2 weken weet ze meer.
Ja en dat voor nog geen 450 euroquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:04 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tering wist niet dat die bestonden zeg.. 25 meter met repeaterIk moet er namelijk eentje naar de eerste verdieping fietsen maar zat vast aan 3 kabels en losse repeater boxen.
Heb zelf een oelbach van 15 meter (zou ook 10mtr kunnen zijn) geloof ik. Signaal op 720P komt prima overquote:Standaard specificaties voor HDMi gaan maar tot 7 meter.
Het liefst uit blik en dan het blik ook direct opetenquote:
We hebben t er wel overquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:59 schreef staticdata het volgende:
Hmmm kan zelfs nog vragen voor korting. maar een harman kardon ofzo is dat buiten budget?
Ik giung daar dus de mist mee in. Mijn Onkyo switched wel hdmi maar filtert de audio niet waardoor ik alsnog een optische kabel heb van ps3 naar de Onkyo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja en dat voor nog geen 450 euro![]()
[..]
Heb zelf een oelbach van 15 meter (zou ook 10mtr kunnen zijn) geloof ik. Signaal op 720P komt prima over
Eerste uitbreidingen voor mij komen pas als ik een nieuw huis heb gevonden. Tot die tijd blijf ik bij wat ik heb. Wellicht als ik een PS3 ooit koop (voor die tijd) dat ik een losse HDMI switch koop.
Als ik een nieuw huis heb, koop ik een nieuwe receiver (met HDMI switching) en een Full HD beamer.
Kan vast wel mee in de hypotheek
Mij stangen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:19 schreef FJD het volgende:
[..]
We hebben t er wel overDe HK receiver zou de kosten op 1000,- brengen via internet, dat is al een flink bedrag. Ach, t zal nog wel twee maanden duren voor t budgetair past dus voor nu vermaak ik me met het stangen van Frankie & JP
een receiver met hdmi switchingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja en dat voor nog geen 450 euro![]()
[..]
Heb zelf een oelbach van 15 meter (zou ook 10mtr kunnen zijn) geloof ik. Signaal op 720P komt prima over
Eerste uitbreidingen voor mij komen pas als ik een nieuw huis heb gevonden. Tot die tijd blijf ik bij wat ik heb. Wellicht als ik een PS3 ooit koop (voor die tijd) dat ik een losse HDMI switch koop.
Als ik een nieuw huis heb, koop ik een nieuwe receiver (met HDMI switching) en een Full HD beamer.
Kan vast wel mee in de hypotheek
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik giung daar dus de mist mee in. Mijn Onkyo switched wel hdmi maar filtert de audio niet waardoor ik alsnog een optische kabel heb van ps3 naar de Onkyo.
Kwaliteit hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:24 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik giung daar dus de mist mee in. Mijn Onkyo switched wel hdmi maar filtert de audio niet waardoor ik alsnog een optische kabel heb van ps3 naar de Onkyo.
yep, heb hier de Onkyo 905 staan en wij switchen tussen tv en beamer zonder kabels te verwisselen, 4 x in en 2 x outquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
een receiver met hdmi switching
oh tuurtlijk je hebt dan 2x out nodig. even over het hoofd gezienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:18 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
yep, heb hier de Onkyo 905 staan en wij switchen tussen tv en beamer zonder kabels te verwisselen, 4 x in en 2 x out
Even googlen op "booth with last working configuration", weet nl niet zeker of dit ook driverproblemen opleverd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:20 schreef Viro het volgende:
volgende probleem dient zich aan. Ik wou mijn drivers van mijn videokaart updaten,dus eerst oude drivers eraf gegooid. Na rebooten krijg ik alleen maar zwart beeld. Opstarten in veilige modus en met enable VGA modus levert niks op. Ben nu radeloos. Voor het eerst betreft pc problemen. Ik mag de data die op m'n hdd staat niet kwijt raken aangezien ik sommige progs en bestanden heb staan die ik nog niet heb kunnen back-uppen.
Btw Ik post vanaf mijn iPod.
Das raar! Kun je dit wel lezen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kan dat komen doordat ik een ipod blocker heb geinstalleerd?
Nee ook nietquote:
Zeker een beta die blocker, dit zijn gewoon posts vanaf m'n PCquote:
alleen zit die in indiaquote:
Ik voel me genaaidquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:36 schreef Sickert het volgende:
Zo de keuken + inbouw aparatuur is geregeld op mn werk
voor een hele mooie prijs
1000,- voor een koelkast, combi magnetron, Oven. kookplaat, afzuiging en spoelbak en wat kastjes
is een show model maar dat ga ik toch aanpassen
waarde van de oven en combi micro is al 1000,-
flee tibet?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:18 schreef Viro het volgende:
boycot os bejing 2008. Free tibet. Wordt er gek van. Hoor het overal.
lol die van ons word niet eens de helft van die van jouquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik voel me genaaid
Mijn koelkast was al bijna 1000 euro
De gewone veilige modus al geprobeerd?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:50 schreef Viro het volgende:
[..]
alleen zit die in india
Ik denk dat ik me hdd moet splisten in twee partities en op de tweede een tijdelijk windows instal moet plempen. Zodra ik het beeld in windows goed werkend heb gekregen moet ik beiden partities weer samen voegen. Mss veel werk maar ik mag absoluut de data niet verliezen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kwaliteit hoorIn welke aansluiting heb je je HDMI kabel gestopt op je versterker en heb je em ook toegewezen in het menu van je versterker?
pauperquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Het klopt allemaal Frankie.. Ik heb me rotgezocht en uiteindelijk heeft Onkyo Japan een mailtje beantwoord.. Zit alleen een switch in maar hij doet niets met het geluid signaal.![]()
Het is de 605 maar ik had achteraf de 805 moeten kopen natuurlijk. Echter die was toen niet te koop in India en vandaar maar een alternatief gekocht.
Houd een beetje op als'ie daar niet te koop is/ was eyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
pauper
de 805 is vele malen beter dat weet iedereen
dan importeer je em toch gewoon?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Houd een beetje op als'ie daar niet te koop is/ was ey
Houd een beetje op als sarcasme niet meer begrepen word eyquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Houd een beetje op als'ie daar niet te koop is/ was ey
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Houd een beetje op als sarcasme niet meer begrepen word ey
ey
Inderdaad, daar viel het niet onderquote:sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)
1 bittere, bijtende spot
zuchtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, daar viel het niet onder
Never mind problem is fixed. En met een goeie partionmanager heb je niks te vrezen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:18 schreef FJD het volgende:
Je mag absoluut geen data verliezen en om die reden ga je met partitiea lopen kloten op diezelfde HDHaal morgen gewoon een externe behuizing en loop even naar een vriend oid.
Altijd leuk andere weggebruikers. Zo reed ik laatst bijne met 30km/u tegen een los lopende hondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
kon gaan. Het wordt nu alweer iets vroeger donker en zonder licht door het bos is geen pretje
Rij ik vrolijk terug, had nog genoeg over dus reed eenvoudig 30+ km/u steekt er een voetganger over die naar de grond kijkt ipv opzijDoor een noodkreet van mijn kant kon hij nog net opzij springen en ging ik vlak langs hem. Dat scheelde niet voor of ik had een leuke klapper gemaakt.
Heb nu 640 trainingskilometers gemaakt en die 1000 moet wel lukken, mits me projectleider geen roet in het eten gaat gooien. Hij had het laatst alweer over in de avonden en weekenden werken![]()
![]()
Zo en nu eerst ff lekker schijten
Tot het een keertje fout gaat. Altijd eerst je data veilig stellen en dan pas kutten met zulke tools.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Never mind problem is fixed. En met een goeie partionmanager heb je niks te vrezen.
Uhm, welke postbank wil je graagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Altijd leuk andere weggebruikers. Zo reed ik laatst bijne met 30km/u tegen een los lopende hond![]()
Maar ander vraagje. Heb jij mischien nog een gps track van een leuk rondje waarin de postbank is opgenomen ?
gezien de tijd valt het wel mee eigenlijk, had al veel en veel eerder plaats kunnen vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:41 schreef FJD het volgende:
Zo en dat was Band of Brothers. Aflevering 9 is toch echt wel het absolute dieptepunt v/d serie, wat een geweldig indrukwekkende aflevering was dat. Als je je dan vervolgens ook nog eens bedenkt dat het gewoon mensen waren die dit elkaar aandeden dan rest er niets anders dan diep respect voor de mensen die hier ooit tegen in opstand kwamen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:17 schreef Keltie het volgende:
gezien de tijd valt het wel mee eigenlijk, had al veel en veel eerder plaats kunnen vinden.
Klopt, maar dat geld ook voor de Spaanse Inquisitiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:39 schreef FJD het volgende:
[..]
True, jodenhaat was natuurlijk al wijdverspreid maar ongeacht de tijd blijft het toch bizar dat mensen elkaar zoiets aan kunnen doen terwijl ze geloven dat t voor de goede zaak is
Maar goed, goedemorgen!
Wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
gezien de tijd valt het wel mee eigenlijk, had al veel en veel eerder plaats kunnen vinden.
Jodenhaat/ Antisemitisme is niet iets wat in de jaren '30 is ontstaan, maar wat al vanaf de middeleeuwen aanwezig was, dus het valt mij inderdaad mee dat er vanaf de jaren '30 pas acties tegen de joden genomen werden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
dat het nog een wonder is dat het zolang heeft geduurd?
laat maar ff weten of je dat boek op gaat halen. maar ben van plan om het ook niet heel laat op me werk te. wat mij betreft kan je om 17:00 komen hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:23 schreef FJD het volgende:
Aan welke tijd zit je zelf te denken Puni? Om 17:00 is t hier echt uitgestorven dus overwerk doen we niet aan. Misschien moet ik nog even een boek oppikken in Rdam maar om die man nu al te bellen is ook weer zoiets.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
de jeu is de achternaamquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:52 schreef RudyCarell het volgende:
Vannacht voor het eerst oom geworden van Abel de Jeu!
Feli met Abeltje..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:52 schreef RudyCarell het volgende:
Vannacht voor het eerst oom geworden van Abel de Jeu!
Joehoequote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:56 schreef FJD het volgende:
[..]
JoehoeGelukkig maar anders was Jorrit alsnog laatste geworden op Alpe d'Huez
Gefeliciteerd Rudy
Ja dat is de achternaamquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
de jeu is de achternaam
gefeliciteerd i.i.g
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |