nou daar zeg je het al. DD 5,1 met hd wil je toch ook wel dolby true HD hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het mogelijk is om een "echt" DD 5,1 signaal met deze geluidskaart te krijgen, je kan het hoogstens simuleren...
Uiteraard maar dan heb je wel een receiver van rond de ¤ 1500,- nodig en een blu-ray speler van een eurotje of 2000quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
nou daar zeg je het al. DD 5,1 met hd wil je toch ook wel dolby true HD hebben.
Oeh goed plaatjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat het mogelijk is om een "echt" DD 5,1 signaal met deze geluidskaart te krijgen, je kan het hoogstens simuleren...
Koop gewoon een PS3.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Uiteraard maar dan heb je wel een receiver van rond de ¤ 1500,- nodig en een blu-ray speler van een eurotje of 2000
met een onkyo receiver & een ps3 lukt het anders prima hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Uiteraard maar dan heb je wel een receiver van rond de ¤ 1500,- nodig en een blu-ray speler van een eurotje of 2000
Jezus wat moeilijk doen weer allemaal.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Oeh goed plaatje![]()
Spdif zou via de flexjack moeten werken dus dat is positief. Ach we kunnen nog wel even wachten, onfertussen eens snuffelen naar een mooie set als kerstcadeautje oid
Prijs-kwaliteit-mogelijkheden, zul je niks beters vinden dan de PS3.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:57 schreef FJD het volgende:
De PS3 is van erg goede kwaliteit en gezien de vele ontwikkelingen die er nog plaats vinden zou ik toch nog wel een paar jaar wachten voor je zo veel geld uitgeeft aan een speler. Dan maar iets lagere kwaliteit met upgrade mogelijkheid
Sorry als ik het verkeerd zeg hoor maar voldoet een degelijke receiver met HDMI poort niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal. Je sluit inderdaad je Blu-ray speler via HDMI op je receiver aan, en vanaf de receiver gaat er weer een HDMI kabel naar je Full HD TV, Je speakers sluit je uiteraard op je receiver aan. Bedoelde je dat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:59 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sorry als ik het verkeerd zeg hoor maar voldoet een degelijke receiver met HDMI poort niet?
Blue Ray speler via HDMI op de receiver en daar het 5.1 set op?
Dan hoef je die bedragen niet uit te geven?
En wat is in jouw ogen het voordeel daarvan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:03 schreef ursel het volgende:
Kan je niet gewoon 2 extra boxen erop aansluiten..
Heb je gelijk 7.1
Ja, dan hoef je toch helemaal niet moeilijk te doen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal. Je sluit inderdaad je Blu-ray speler via HDMI op je receiver aan, en vanaf de receiver gaat er weer een HDMI kabel naar je Full HD TV, Je speakers sluit je uiteraard op je receiver aan. Bedoelde je dat?
Maar dan heb je dus nog altijd een receiver en blu-ray speler nodig + 5 speakers.
Netjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja, dan hoef je toch helemaal niet moeilijk te doen?
Maar dan hoef je toch heel geen 1500-2000 piek uit te geven voor een reciever-speler?
Heb een Onkyo (euhm.. Spelling) receiver van een fractie van dat geld in combinatie met een blue-ray speler van Sharp (Aquos) en 2 goede speakers (kon geen 5.1 kwijt).
TV -> +/- 1300 (Sharp Aquos. 42''. Full HD)
BR -> +/- 400 (Sharp Aquos)
Receiver -> +/- 400 (Onkyo)
Speakers -> +/- 800 (Elec meen ik?. 400 per stuk meen ik)
En qua geluid doet'ie niet onder voor een 2.1 (5.1 natuurlijk wel, maar kan de rearspeakers niet kwijt).
Heb de subwoofer niet nodig door de woofers in de zuilen.
BR gaat met HD naar de receiver, Receiver met HD naar de TV. (X360 trouwens ook via HD naar de receiver).
Oude foto:
[ afbeelding ]
Okey kijk eens naar de Denon AVR-1708 of 1908. Voor speakers zou ik naar de Correct aan de Bergweg gaan en vragen naar Kef Q7 speakers. Geweldige speakers die daar laatst nog voor ongeveer ¤ 200,- p.s. over de toonbank gingen. M'n pa heeft voor die speakers een paar jaar geleden nog ¤ 700,- p.s. betaald.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:07 schreef FJD het volgende:
Ergens rond de 750,- voor receiver & boxen is voorlopig meer dan voldoende. Audiofielenland staat niet in Rozenburg
Zijn niet heel veel opties dan maar ach ik vind wel wat moois en tegenover een logitech setje zal alles geniaal klinken
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Netjes
Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf ook een Receiver van ¤ 400,- (Denon AVR-1708) met Kef Q5 speakers en dat klinkt allemaal best prima. Alleen als ik dat dan vergelijk naar het spul van m'n vader (Denon AVR-2808 a ¤ 1500,-) met Kef Q7 speakers is dat best groot. Die receiver van m'n pa heeft zoveel meer power waardoor vooral de muziek veel zuiverder klinkt.
Ik schaam me gelijk mocht vrijdag nog doorgaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:41 schreef FJD het volgende:
Tis maar net wat je er aan uit wil geven, ieder z'n ding. Voor een receiver+boxen moet ik slikken bij 1000,- maar voor een fiets leg ik dat makkelijk neer.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waterpolosters naar olympische finale
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:13 schreef staticdata het volgende:
Ik schaam me gelijk mocht vrijdag nog doorgaan
Ben zelf met de autoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef staticdata het volgende:
Ik heb de agenda thuis ff gecheckt en heb niets staan voor vrijdag. Dus vrijdag kunnen we ps3'en
Kan je eventueel bij de Greenery ophalen.
donequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben zelf met de autoPM je adres maar
De Greeneryquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef staticdata het volgende:
Ik heb de agenda thuis ff gecheckt en heb niets staan voor vrijdag. Dus vrijdag kunnen we ps3'en
Kan je eventueel bij de Greenery ophalen.
Mario..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:10 schreef Sickert het volgende:
jezus
al dat gezeik weer over die klote speakers
kut fietsen en ps3's!
Wii [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo dat is wel een van dik hout zaagt men planken reactie!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:10 schreef Sickert het volgende:
jezus
al dat gezeik weer over die klote speakers
kut fietsen en ps3's!
Wii [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hij heb wel gelijk..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo dat is wel een van dik hout zaagt men planken reactie!
Ja, maar niet vandaag..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:47 schreef FJD het volgende:
Nee joh mafkees! De hockeyers Taeke Taekema gaat nog goud pakken
Die Taeke schiet zo hard dat ie terug in de tijd gaatquote:
Die rolt in z'n eentje duitsland zometeen op..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Die Taeke schiet zo hard dat ie terug in de tijd gaat
Hij is vast een keer naar een Greenery meet geweest om ter plekke tot de conclusie te komen dat we met Hollandse groenten toch iets heel anders bedoelenquote:
oh vandaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is vast een keer naar een Greenery meet geweest om ter plekke tot de conclusie te komen dat we met Hollandse groenten toch iets heel anders bedoelen
Die vraag stelde je vast in je PM, ik zit overdag op Fok!mobi en daar is PM uitgeschakeld :pquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:39 schreef staticdata het volgende:
maaruh, was je nou van plan om mee te eten, of ga je je tegoed doen aan komkommers & bloemkolen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |