quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waterpolosters naar olympische finale
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:13 schreef staticdata het volgende:
Ik schaam me gelijk mocht vrijdag nog doorgaan
Ben zelf met de autoquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef staticdata het volgende:
Ik heb de agenda thuis ff gecheckt en heb niets staan voor vrijdag. Dus vrijdag kunnen we ps3'en
Kan je eventueel bij de Greenery ophalen.
donequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben zelf met de autoPM je adres maar
De Greeneryquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef staticdata het volgende:
Ik heb de agenda thuis ff gecheckt en heb niets staan voor vrijdag. Dus vrijdag kunnen we ps3'en
Kan je eventueel bij de Greenery ophalen.
Mario..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:10 schreef Sickert het volgende:
jezus
al dat gezeik weer over die klote speakers
kut fietsen en ps3's!
Wii [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo dat is wel een van dik hout zaagt men planken reactie!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:10 schreef Sickert het volgende:
jezus
al dat gezeik weer over die klote speakers
kut fietsen en ps3's!
Wii [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hij heb wel gelijk..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo dat is wel een van dik hout zaagt men planken reactie!
Ja, maar niet vandaag..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:47 schreef FJD het volgende:
Nee joh mafkees! De hockeyers Taeke Taekema gaat nog goud pakken
Die Taeke schiet zo hard dat ie terug in de tijd gaatquote:
Die rolt in z'n eentje duitsland zometeen op..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Die Taeke schiet zo hard dat ie terug in de tijd gaat
Hij is vast een keer naar een Greenery meet geweest om ter plekke tot de conclusie te komen dat we met Hollandse groenten toch iets heel anders bedoelenquote:
oh vandaarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is vast een keer naar een Greenery meet geweest om ter plekke tot de conclusie te komen dat we met Hollandse groenten toch iets heel anders bedoelen
Die vraag stelde je vast in je PM, ik zit overdag op Fok!mobi en daar is PM uitgeschakeld :pquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:39 schreef staticdata het volgende:
maaruh, was je nou van plan om mee te eten, of ga je je tegoed doen aan komkommers & bloemkolen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |