quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alter Bridge niet nee maar "The Used" bijv. wel
[ afbeelding ]
Zegt wel genoeg he?
hmm 40km tegen 30 km iper uur. Stond iets meer wind dan ik dacht :p Morgen maar weer een langer stukjequote:Op zondag 17 augustus 2008 14:33 schreef FJD het volgende:
Queen
Nu weer even uitbrakken85km tegen bijna 32 in t uur
Dat ken ik. Hier kan je gps route's downloaden staat ook bij de route of hij geschikt is voor racefietsen. Al gaan deze soms ook nog door dorpjes.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:41 schreef FJD het volgende:
Had ik ook jaen ik probeerde een route te volgen maar die ANWB routes zijn duidelijk niet gemaakt op wielrenners
Zit je opeens weer in het centrum van een of ander kut dorpje. Heerlijk!
of maak ze zelf en zet ze in je Garminquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:46 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Dat ken ik. Hier kan je gps route's downloaden staat ook bij de route of hij geschikt is voor racefietsen. Al gaan deze soms ook nog door dorpjes.
http://gpstracks.nl/
Roeien goudquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:20 schreef ursel het volgende:
Roeien zilver was ook geweldig vanochtendzeg.. Nog ff op het end aanzetten en zilver halen..
Ik zag alleen intervieuw van ze..quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Roeien goudViel met m'n neus in de boter
Transformers was echt een goede film ja. Was ook een erg gezellige avond. Eerst met vier man wezen eten bij een Indonesisch restaurant en vervolgens naar de film geweest bij Pathe. Ja dat had onze Frank echt goed geregeldquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:18 schreef Sickert het volgende:
Overigens was jij niet degene die Transformers een geweldige film vond?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Transformers was echt een goede film ja. Was ook een erg gezellige avond. Eerst met vier man wezen eten bij een Indonesisch restaurant en vervolgens naar de film geweest bij Pathe. Ja dat had onze Frank echt goed geregeld
had ik toch bijna een inkoppertje laten liggen
een 2f4y of Gotland server graagquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:46 schreef FJD het volgende:
Uurtje of 20:00 een server zoeken?
Heeft dan eerder te maken met je fietstocht van afgelopen week. De keren na een echte heftige inspanning sport je echt als een mietje, heb je echt het idee dat je geen meter vooruit komt. Trekt vanzelf wel weer wegquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De benen voelen nu best goed nog, maar de energie is ver te zoeken.
waarschijnlijk moet je weer een punkbuster update doen:Yquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:21 schreef -Raffie- het volgende:
Wat een kut spel is het ook. Loopt eerst vast daarna elke keer eraf gekocktvolgende keer beter.:P
Mijn punkbuster was al up-to-date.quote:Op maandag 18 augustus 2008 07:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet je weer een punkbuster update doen:Y
goedemorgen trouwens
De tijd die ik heb gespeeld had ik 0 problemen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:49 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]
Mijn punkbuster was al up-to-date.
Had vorige week met Fer moeiteloos kunnen gamen..![]()
Mja.. Nog potentiele medaillewinnaars vandaag??
Dan hebben we toch zilver gewonnen?quote:
Ja, wel zilver, niet het zeilen..quote:
gisteren nog heel even gespeeld. was vrij saaiquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:49 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]
Mijn punkbuster was al up-to-date.
Had vorige week met Fer moeiteloos kunnen gamen..![]()
Mja.. Nog potentiele medaillewinnaars vandaag??
Vos goud op puntenkoersquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:00 schreef ursel het volgende:
OS: Zilver voor zeilduo in 470-klasse:-Zilver-voor-zeilduo-in-470-klasse.html
Nog een zilveren zeilert..
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Fietsen was vandaag echt kut!
Elke oversteek waar ik geen voorrang had, kwam er wel een auto aan. Ik moest 2x een spoorlijn oversteken en beide keren kwam er net een trein aan
De benen wilde niet echt meewerken, heb me route met 10km ingekort, maar moest vervolgens puur op gevoel naar Nunspeet rijden. Op zich ging dat goed, alleen jammer dat ik ineens een hele strook (1km) zandpad tegen kwam.
Had ook na 20km de eerste steken in de zij al te pakken...
Uiteindelijk
77km in 2:48.
Gemiddeld 27,5 km/uur.
Conclusie voorbereiding is belangrijk
Op 2 krentenbollen en 1 banaan kun je geen 80 km fietsen
De benen voelen nu best goed nog, maar de energie is ver te zoeken.
Ben je je wachtwoord kwijtquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:37 schreef cardinalagain het volgende:
[..]
en twee minuutjes later ook al weer weg
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ben je je wachtwoord kwijt
@FJD, moet ff kieken, u hoort het nog
dan lig je er woensdag avond weer opquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond naar Get Smart en woensdag is m'n vriendin weer terug van vakantie!
Mogguh trouwens
Of eruit, ze is tenslotte naar Spanje geweest..quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan lig je er woensdag avond weer op
Dat is goed mogelijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Of eruit, ze is tenslotte naar Spanje geweest..![]()
en donderdagochtend gigantische jeuk hebbenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:23 schreef Sickert het volgende:
[..]
Goud op t onderdeel NSBenquote:
Daar hebben ze ook douches hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
en donderdagochtend gigantische jeuk hebben
of hij heeft de week er op beesjesquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Of eruit, ze is tenslotte naar Spanje geweest..![]()
zie mijn reactiequote:Op maandag 18 augustus 2008 12:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
of hij heeft de week er op beesjes
Allemaal kevers over je eikel en dat je dan donderdag de vakantiefotos van IJs krijgt thuisgestuurdquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:45 schreef staticdata het volgende:
en donderdagochtend gigantische jeuk hebben
Is die ook naar Spanje toe dan??quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Allemaal kevers over je eikel en dat je dan donderdag de vakantiefotos van IJs krijgt thuisgestuurd
Maakt dat wat uit dan? De neger heeft t toch altijd gedaan?quote:
quote:
Alleen geen waterquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook douches hoor
Volgend mij heeft Niels daar nog wel een paar filmpjes van!quote:
Da's waarquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? De neger heeft t toch altijd gedaan?
Da's waarquote:
Volgende keer moeten we gewoon INF Only doen, zodat we weer een beetje kunnen warm draaien.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:05 schreef cardinalagain het volgende:
Maar het was gisteravond wat stille boel met jullie op de TS tijdens BF2
het wachten is op een getekend koopcontract van de verkopende partij dan kunnen we naar de bank en de notarisquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Kevin, wat is de status omtrent je huis? is er al een overeenstemming?
ja dat had ik ook met de mic, erg irriquote:Op maandag 18 augustus 2008 07:40 schreef FJD het volgende:
Heb nog wel even geinig gespeeld maar de rest was snel weg![]()
Was ook jammer dat het zo unbalanced was. Tis stukken leuker als er iets is om voor te vechten. Ach ja, volgende keer beter, zal ik meteen ook eens mn mic instellingen controleren, met ingame geluid op 3% kon ik pas TS boven BF2 uit horen
Vrijdag hapje eten en PS3en puni?
TV2 Wake servers! blijf je lang genoeg in levenquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Volgende keer moeten we gewoon INF Only doen, zodat we weer een beetje kunnen warm draaien.
Ik vind voertuigen leuk, maar als je ze niet hebt is het zeer frustrerend als je na een half jaar spelen weer eens speelt en om de paar seconden dood bent (ongeacht het spawnpoint).
Alleen eerste keer dragon Valley was wel aardig, omdat ik daar nog een beetje in leven wist te blijven en vlaggen kon pakken, maar verder was het maar frustrerend
Iedereen had TS al uitgelult en toen kwam einstein nog langs..quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Viro het volgende:
Xbox ROD
Gewoon effe de TS eruit gelult gaat ie de spellings politie uit hangen
Ik zal de volgende keer jou laten genieten van je "5 minutes of fame"quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Iedereen had TS al uitgelult en toen kwam einstein nog langs..![]()
Hij daagt je uit...vechten vechten vechtenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:58 schreef FJD het volgende:
Alleen de lollystockje gaat door voor het keurmerk van kwaliteits-pwn. De rest is maar van matige scheld kwaliteit
Anyway, net weer even de beentjes los getrapt met een tijdritje19km tegen 36,2 gemiddeld, helemaal dood gegaan
Maare Anne Hathaway is best welquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Get Smart, tijdverspilling, niet heengaan.
Kon ik je ook wel vertellen voordat je zou gaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Get Smart, tijdverspilling, niet heengaan.
voor zijn mp3'tjes, je weetz!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ehm je wil een goede HiFi set en dan heb je het over X-Fi geluidskaarten in je PC.... waarom wil je het surround geluid van je PC naar je receiver brengen
Om HD films te kijken die ik heb "gekocht". Streamen via XBox is kansloos. Uit de Xfi komen vier kabels die op de een of andere manier surround op moeten gaan leveren op een receiver. Wat is dan de beste/meest gebruikte oplossing?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ehm je wil een goede HiFi set en dan heb je het over X-Fi geluidskaarten in je PC.... waarom wil je het surround geluid van je PC naar je receiver brengen
plaats anders is ff een linkje van die xfiquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Om HD films te kijken die ik heb "gekocht". Streamen via XBox is kansloos. Uit de Xfi komen vier kabels die op de een of andere manier surround op moeten gaan leveren op een receiver. Wat is dan de beste/meest gebruikte oplossing?
Beste wat ik nu kan vinden is digital I/O module.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |