abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60930238
K heb mijn omgebouwde Xbox net na een maandje niet spelen ofzo maar weer eens geprobeerd aan te zetten , maar nu krijg ik 3 rode lampjes die knipperen

Ik las ergens dat dit de Ring Of Death ofzo heet en dat het een hardware probleem is.

Site waar ik ging kijken hem te laten repareren wilde er niet aan omdat het altijd terug zou komen.

Microsofties opbellen om te kijken wat ze kunnen doen is een optie maja heb geen bon of what so ever en heb hem uiteraard om laten bouwen.

Waarschijnlijk kan ik hem nu net zo goed van 8 hoog naar beneden kankeren maar ben toch benieuwd of een van jullie zelfde shit hebben gehad en of jullie bedrijven weten die die shit wel kunnen fixen
pi_60930288
Dus ben je uiteraard de lul. Jammer joh!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_60930356
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:45 schreef Cid het volgende:
Dus ben je uiteraard de lul. Jammer joh!
Echt he zover was ik ookal Ik vroeg naar mensen die iets zinnigs te melden hebben en niet met die bijdehante kankercrap komen
pi_60930370

Bellen naar Microsoft en dan heb je hem over een half jaar terug.

Omgebouwd?

EPIC FAIL
pi_60930458
Dr is nog ff hoop

Het beste is om om Microsoft helpdesk te bellen en je verhaal voor te leggen. Zeg uiteraard niks over de ombouw etc. Microsoft richt zich sterk op klantvriendelijkheid en willen graag hun klanten houden en vooral tevreden houden. Als eenmaal het standaard gesprek voorbij is, dan krijgt u een voucher opgestuurd, via email of mail, met informatie waar je de 360 heen moet sturen. Binnen 2 weken krijgt u een nieuwe, gereviseerde, of gerepareerde X360 retour van Microsoft.
Dit werkt alleen als je (nog) niet verbannen bent van XBOX Live. Anders heeft het geen nut want men staat dan geregistreerd op hun servers als 'gemodificeerd' apparaat.

Aangezien ik nooit connected ben geweest met Xbox Live , staat die zoieso niet blacklisted dus hoop dat het gaat werken

FF bellen zo terug
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:51:54 #6
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_60930464
Je kan hem ook gewoon weer terug flashen en dan opsturen naar Microsoft
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_60930503
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dan is de seal als nog gebroken.
pi_60930514
K ben zo'n dombo die hem tweedehands en al omgebouwd heb gekocht.
Moet zeggen jaar lang geen enkel probleem mee gehad maja wist ik veel van die ROD , als ik van dit probleem wist had ik niet eens een Xbox gekocht
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:55:02 #9
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60930569
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_60930597
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Ja en die seal dan? Of letten ze daar niet op, lijkt me wel toch?
pi_60930818
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:53 schreef fm07 het volgende:
K ben zo'n dombo die hem tweedehands en al omgebouwd heb gekocht.
Moet zeggen jaar lang geen enkel probleem mee gehad maja wist ik veel van die ROD , als ik van dit probleem wist had ik niet eens een Xbox gekocht
Je hebt de laatste jaren in de sahara bij de zandmensen geleeft?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:03:10 #12
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_60930821
vriend van mij had het zelfde probleem, heeft hem terug laten flashen en toen alsnog naar microsoft gestuurd. werkt nu weer perfect
Do androids dream of electric sheep?
pi_60930874
quote:
Microsofties opbellen om te kijken wat ze kunnen doen is een optie maja heb geen bon of what so ever en heb hem uiteraard om laten bouwen.

Wat de fuck is daar "uiteraard" aan?
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_60931020
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:03 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Je hebt de laatste jaren in de sahara bij de zandmensen geleeft?
Nee ik heb hem wel gekocht bij onze Noord-Afrikaanse medemensen , misschien hebben die er zand in germorst?
pi_60931102
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:05 schreef PP. het volgende:

[..]

Wat de fuck is daar "uiteraard" aan?
Ga ff googlen ofzo
pi_60931536
Probleem "opgelost"

Een bedrijfje in Almere repareert het tegen de kostprijs van 30 euro.
Gaat die binnen de 2 maanden weer stuk kost het niks en maken ze hem weer.
Gaat die na die 2 maanden kapot kost het een tientje om te laten maken.

In het meest negatieve geval kost het je dus 10 euro per 2 maanden

Diegene die ik aan de lijn had gaf aan dat ze er al 150 gemaakt hebben en er zijn er 7 terug gekomen , opzich dus positief
pi_60931681
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:51 schreef fm07 het volgende:
Dr is nog ff hoop

Het beste is om om Microsoft helpdesk te bellen en je verhaal voor te leggen. Zeg uiteraard niks over de ombouw etc. Microsoft richt zich sterk op klantvriendelijkheid en willen graag hun klanten houden en vooral tevreden houden. Als eenmaal het standaard gesprek voorbij is, dan krijgt u een voucher opgestuurd, via email of mail, met informatie waar je de 360 heen moet sturen. Binnen 2 weken krijgt u een nieuwe, gereviseerde, of gerepareerde X360 retour van Microsoft.
Dit werkt alleen als je (nog) niet verbannen bent van XBOX Live. Anders heeft het geen nut want men staat dan geregistreerd op hun servers als 'gemodificeerd' apparaat.

Aangezien ik nooit connected ben geweest met Xbox Live , staat die zoieso niet blacklisted dus hoop dat het gaat werken

FF bellen zo terug
Ja dat hoef je ons niet uit te leggen hoor, iedereen heeft er wel 1 (of meerdere) gehad.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_60931692
Kansloos dat je hem hebt omgebouwd btw.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 18 augustus 2008 @ 19:36:29 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60931754
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:13 schreef fm07 het volgende:

[..]

Ga ff googlen ofzo
Om te vinden dat je 'm alleen ombouwd om illegale gedownloade games op af te spelen net als elke andere pauper?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60931817
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:34 schreef Scarface2004 het volgende:
Kansloos dat je hem hebt omgebouwd btw.
Is Tony Montana niet in 1983 al overleden?

Over kansloos gesproken
pi_60931854
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Om te vinden dat je 'm alleen ombouwd om illegale gedownloade games op af te spelen net als elke andere pauper?
Had ik het tegen jou ? Geloof het niet he
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 18 augustus 2008 @ 19:40:43 #22
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_60931881
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef fm07 het volgende:

[..]

Does it look like i care kutnewb?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_60931948
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:40 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Does it look like i care kutnewb?
Zet jezelf nou gewoon niet nog verder voor lul
pi_60931973
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:39 schreef fm07 het volgende:
[..]
Je eigen topic om zeep helpen werkt. Je weet dat je gewoon een nieuwe doos mag kopen. Bouw hem deze keer niet om, dan kan je bij RROD hem naar MS opsturen en krijg je een nieuwe
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_60932116
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:43 schreef disjfa het volgende:

[..]

Je eigen topic om zeep helpen werkt. Je weet dat je gewoon een nieuwe doos mag kopen. Bouw hem deze keer niet om, dan kan je bij RROD hem naar MS opsturen en krijg je een nieuwe
Het is al opgelost dus van mij mag er een slotje op , trouwens OT wat een bijdehante kankermensen komen er hier zeg.
Sommigen zou je toch van een berg af smijten met die grafopmerkingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')