een 2f4y of Gotland server graagquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:46 schreef FJD het volgende:
Uurtje of 20:00 een server zoeken?
Heeft dan eerder te maken met je fietstocht van afgelopen week. De keren na een echte heftige inspanning sport je echt als een mietje, heb je echt het idee dat je geen meter vooruit komt. Trekt vanzelf wel weer wegquote:Op zondag 17 augustus 2008 20:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De benen voelen nu best goed nog, maar de energie is ver te zoeken.
waarschijnlijk moet je weer een punkbuster update doen:Yquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:21 schreef -Raffie- het volgende:
Wat een kut spel is het ook. Loopt eerst vast daarna elke keer eraf gekocktvolgende keer beter.:P
Mijn punkbuster was al up-to-date.quote:Op maandag 18 augustus 2008 07:05 schreef staticdata het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet je weer een punkbuster update doen:Y
goedemorgen trouwens
De tijd die ik heb gespeeld had ik 0 problemen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:49 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]
Mijn punkbuster was al up-to-date.
Had vorige week met Fer moeiteloos kunnen gamen..![]()
Mja.. Nog potentiele medaillewinnaars vandaag??
Dan hebben we toch zilver gewonnen?quote:
Ja, wel zilver, niet het zeilen..quote:
gisteren nog heel even gespeeld. was vrij saaiquote:Op maandag 18 augustus 2008 08:49 schreef ursel het volgende:
Mogguh..
[..]
Mijn punkbuster was al up-to-date.
Had vorige week met Fer moeiteloos kunnen gamen..![]()
Mja.. Nog potentiele medaillewinnaars vandaag??
Vos goud op puntenkoersquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:00 schreef ursel het volgende:
OS: Zilver voor zeilduo in 470-klasse:-Zilver-voor-zeilduo-in-470-klasse.html
Nog een zilveren zeilert..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |