Ach ja, sommige mensen checken dit forum niet eens meer..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:28 schreef Viro het volgende:
Ik check de X360 topic eerder dan BoF topic
Ah goed dat jij je koppie laat zien, ik zag rond een uur of 9.30 3 politie wagens weg rijden voor jou deur. Bovenbuuf doorgedraaidquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Ach ja, sommige mensen checken dit forum niet eens meer..
Mijn langste toch is 80km ofzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:11 schreef FJD het volgende:
Ik twijfel want die 150 heeft wat leuke klimmetjes bij Rhenen maar goed dan moet ik wel belachelijk vroeg mn nest uit en mn langste tocht tot nu toe was 140km dus 110 lijkt me verstandiger
Je drinkt geen alcohol meer, dus denk dat het geen probleem moet zijn..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mijn langste toch is 80km ofzo
110 lijkt me wel leuk, echter ik heb de avond ervoor beatstad in Den Haag, weet niet of dat wel zo'n goed voorbereiding is
Aahhh.. is ze eindelijk naakt over straat wezen rennen met een mes in der hand??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Ah goed dat jij je koppie laat zien, ik zag rond een uur of 9.30 3 politie wagens weg rijden voor jou deur. Bovenbuuf doorgedraaid![]()
Ontslaan bij thuiskomstquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Aahhh.. is ze eindelijk naakt over straat wezen rennen met een mes in der hand??
ff bij thuisfront informeren..
Mja, denk dat de oppas heeft zitten slapen, want die weet van niets..
Nee, maar weeg nog wel steeds 100+quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Je drinkt geen alcohol meer, dus denk dat het geen probleem moet zijn..
Ik hoop voor je dat je wel meer verdient dan die hoer..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:34 schreef Keltie het volgende:
Pff... Wat een werk, wat een werk..
Zit vaker op m'n knieën dan een hoer die der kont voor 5 euro verpatst achter het centraal station
En dat om stroompunten te inventariseren
We hebben de vorige al net ontslagenquote:
Fer, je kan het kratje weer op mij zetten..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, maar weeg nog wel steeds 100+
En dat is zwaar als je na tig km nog een bult op moet
Dat wel, maar waarschijnlijk voelen m'n knietjes ook rotter aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je wel meer verdient dan die hoer..
Precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook meebewegen met iedere stootquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat wel, maar waarschijnlijk voelen m'n knietjes ook rotter aan
Oei lastigquote:[..]
We hebben de vorige al net ontslagen
Laten we deze nog maar ff aankijken..
Tis overigens de vriendin van Sanne die gelukkig wat flexibeler is met der tijden..![]()
Ik ga je gewoon op 10minuten of meer rijdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:36 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
We hebben de vorige al net ontslagen
Laten we deze nog maar ff aankijken..
Tis overigens de vriendin van Sanne die gelukkig wat flexibeler is met der tijden..![]()
[..]
Fer, je kan het kratje weer op mij zetten..![]()
Ik acht die kans nog niets eens onmogelijk..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ga je gewoon op 10minuten of meer rijden
Ga dan eens trainen luie flikker!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef ursel het volgende:
Ik acht die kans nog niets eens onmogelijk..
Of het waait, of het regent, of ik heb geen tijd, of ik ben te lui..quote:
Aan de kust in Nederland wonen en dan klagen dat het waaitquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:56 schreef ursel het volgende:
Of het waait, of het regent, of ik heb geen tijd, of ik ben te lui..
Hey, en iemand moet die rode lantaarn met zich meenemen..![]()
Mja, dat fietsen is nog steeds voor mij een uitje..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan de kust in Nederland wonen en dan klagen dat het waait
Mijn doel is om zo snel mogelijk die berg op te rijden en als jullie allemaal harder gaan, so be it. Ik zie mezelf echter nog wel eens op het podium verschijnenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik acht die kans nog niets eens onmogelijk..
Ik vroeg me eerder af of Baussie nog wel leeft..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:12 schreef FJD het volgende:
Denk t ook wel Jorrit
Enige vraagteken is even of en hoe Raffie zich aan te voorbereiden is :p Zal je zien dat ie zich de pest pleuris traint, ons niets vertelt en dan straks rondjes om ons heen rijdt
Ach ik vertel ook maar 1/3 van mijn trainingsrondjesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:12 schreef FJD het volgende:
Denk t ook wel Jorrit
Enige vraagteken is even of en hoe Raffie zich aan te voorbereiden is :p Zal je zien dat ie zich de pest pleuris traint, ons niets vertelt en dan straks rondjes om ons heen rijdt
Wel raar eigenlijk, gisteren ben jij een ouwe bok geworden en vandaag is Baus een jonge god gewordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:15 schreef FJD het volgende:
gefeliciteerd Bausie![]()
Dat je maar een grote varen mag worden
mwoah denk toch dat in baus meer alcohol zit dan een fles wijn hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:59 schreef FJD het volgende:
Baus is een net als een goede fles wijn, die worden beter met de jaren. Zit ook ongeveer net zo veel procent alcohol in gok ik zo
eens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
mwoah denk toch dat in baus meer alcohol zit dan een fles wijn hoor
Laatste tijd weinig gefietst en veel gedronken dus moet oppassen dat jorrit en ursel me niet inhallen. Nu week vrij dus hopelijk veel mooi weer kan ik lekker veel fietsenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:12 schreef FJD het volgende:
Denk t ook wel Jorrit
Het heeft mij ook zeker 10 minuten gekost om hem te lezenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef Mr_Baus het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100% 80 promile alchole muthafucjkaz!!!![]()
llol @ faelictaties! TRUE!!~![]()
BIer en t
eiten!! JALALALALALALLAAAAAAA!!!![]()
BoF!!![]()
7.62!!![]()
VArens![]()
BAUS!![]()
65 uur per week werken end an vrijdangmiddagborrel![]()
Op zaterdgacohjtend omd 4 uur dronke wakker wq4rden om300 kranten tel open![]()
![]()
trusten bitfhces!![]()
dzee post heeft me zeker `10 mintuen gekoste om te typen![]()
Ik heb medelijden met jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef Mr_Baus het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
100% 80 promile alchole muthafucjkaz!!!![]()
llol @ faelictaties! TRUE!!~![]()
BIer en t
eiten!! JALALALALALALLAAAAAAA!!!![]()
BoF!!![]()
7.62!!![]()
VArens![]()
BAUS!![]()
65 uur per week werken end an vrijdangmiddagborrel![]()
Op zaterdgacohjtend omd 4 uur dronke wakker wq4rden om300 kranten tel open![]()
![]()
trusten bitfhces!![]()
dzee post heeft me zeker `10 mintuen gekoste om te typen![]()
Daar moet je geen medelijden mee hebben, maar juist bewonderingquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met jeJe blijft een aparte met een bijzondere manier van leven
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:06 schreef jpjedi het volgende:
morguh![]()
http://www.kerkraadsbiergilde.nl/images/jupilerMain.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |