quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:52 schreef ursel het volgende:
[..]Dat mensen het BoF! Forum nog steeds gebruiken zeg..
Waarom niet... Handig om mensen van vroeger terug te vinden etc...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:52 schreef ursel het volgende:
[..]Dat mensen dat nog steeds gebruiken zeg..
Waarom denk je dat ik die niet meer zie dan.. Dat heeft vaak een bepaalde reden..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Waarom niet... Handig om mensen van vroeger terug te vinden etc...
Uhm dit is onze bakermatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Onze bakermat, onze thuis haven, wat doe je..??
Tis onze FOK! backup..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Uhm dit is onze bakermat
Dat is onze ... uhm... tja wat is dat eigenlijk...
Hmm, dat ga ik nooit redden, tenzij ik toch echt op het vlakke ga koersen en hele hele goeie benen voor mijn doen hebquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:38 schreef FJD het volgende:
Dank je wel geile nicht!
[ afbeelding ]
Kom maar op Jorrit![]()
Ik wil ook klimmenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, dat ga ik nooit redden, tenzij ik toch echt op het vlakke ga koersen en hele hele goeie benen voor mijn doen heb
Elke keer die Posbank er in is killing voor je gemiddelde (en benen).
Mij ook, dan stap ik tenminste weer eens op die fiets..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wil ook klimmenIk moet het doen met wat laffe bruggetjes en heel veel tegenwind. Als ik ergens een pleurishekel aan heb dan is het wel tegenwind
Heen met 25 in t uur en dan terug met 45
Geef mij maar 25 graden windstil
![]()
Tis maar goed dat ik mn krat bier nu op Jorrit heb gezetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:17 schreef ursel het volgende:
Mij ook, dan stap ik tenminste weer eens op die fiets..
waar ben jij het wel mee eensquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat blijft Rage Against The Machine toch een geniale band!Ben het totaal niet eens met hun teksten maar het klinkt en rockt zo lekker!
![]()
Komt uiteraard ook door het geniale gitaarwerk van Tom Morello en de agressieve zang van Zack de la Rocha!
Ben heel blij dat ik ze op RaR live heb gezien, was echt geweldig! 100.000 mensen tegelijk springen bij Killing In The Name Of
nee want jij bent het nooit met mij of iemand eensquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Geven we elkaar een hand dan?
Fuck you! Ik rijd gewoon 100 en ga niet van de linkerbaan voor je fucking vervuilende BMW!quote:
Hey, als je toch ook tijd hebt om te posten, zullen we dan ook een rondje gaan knallen??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Fuck you! Ik rijd gewoon 100 en ga niet van de linkerbaan voor je fucking vervuilende BMW!
Wordt geen top 40 hit, blijft underground denk ik
ik heb geen bmwquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Fuck you! Ik rijd gewoon 100 en ga niet van de linkerbaan voor je fucking vervuilende BMW!
Wordt geen top 40 hit, blijft underground denk ik
Ik zit iPhone te posten, familie-verjaardagquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:40 schreef ursel het volgende:
Hey, als je toch ook tijd hebt om te posten, zullen we dan ook een rondje gaan knallen??
Net alsof Frank het verschil zietquote:
Ook gezellig..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zit iPhone te posten, familie-verjaardag
Morgen weer traditioneel bier drinken, dat bevalt vast beter :p
Bier staat koud hoor en er is nog taartquote:
en jullie kijken zeker nog steeds onder de motorkap om te kijken waar al die paarden nou toch zijn verstopt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Sickert het volgende:
alles wat harder kan als 100 is volgens Frank een bmw
Ik heb eigenlijk nog geen vlakke rit gedaanquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik wil ook klimmenIk moet het doen met wat laffe bruggetjes en heel veel tegenwind. Als ik ergens een pleurishekel aan heb dan is het wel tegenwind
Heen met 25 in t uur en dan terug met 45
Geef mij maar 25 graden windstil
![]()
Ja verhuizen, ander school etc... Er zijn er zat die ik niet wil spreken hoor...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:04 schreef ursel het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die niet meer zie dan.. Dat heeft vaak een bepaalde reden..
Hey, wat is er mis met trouwen en kinderen..??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 07:22 schreef FJD het volgende:
Zeker van de basisschool zijn bekende van me zo enorm in een andere fase van hun leven. Ze zijn bijna allemaal getrouwd en zwangerDaarben ik toch echt niet mee bezig.
Bij mensen vd middelbare school is t iets beter maar bij veel ook weer niet
Niets maar tis een beetje confronterendquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:06 schreef ursel het volgende:
Hey, wat is er mis met trouwen en kinderen..??
Je mag Aaron best wel een dagje huren hoor..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Niets maar tis een beetje confronterend![]()
Raar eigenlijk, je voelt t toch een beetje als dat je achter loopt in t leven terwijl het gewoon een bewuste keuze is. Ik moet er niet aan denken om een koter te hebben. Vind het hartstikke leuk als ik bij jou thuis ben en kan me er wel iets bij voorstellen maar op dit moment wil toch nog een heleboel andere dingen doen en voel ik er niets voor om de hele dag zorg te moeten dragen voor een kind.
Is er niet zoiets als rent-a-child ofzo?
Als je dat vaak genoeg herhaalt, ga je het vanzelf gelovenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Je mag Aaron best wel een dagje huren hoor..![]()
Maar begrijp wel wat je bedoelt.. En andersom is het ook wel eens zo hoor. Dat je wel eens tot de conclusie komt dat je vrijheid soms wel beperkter is.
Ach ja, iedereen zijn keuze. Zelf in ieder geval nergens spijt van..![]()
Ik geloof het al..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je dat vaak genoeg herhaalt, ga je het vanzelf geloven
Elke ochtend voor de spiegel:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:33 schreef Keltie het volgende:
Als je dat vaak genoeg herhaalt, ga je het vanzelf geloven
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Elke ochtend voor de spiegel:
Ik ben echt mooi
Ik ben echt mooi
Ik ben echt mooi
Ik ben echt mooi
Ik ben echt verschikkelijk mooi
zijn er paarden dan? ik kan de letters P & K nooit vindenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef FJD het volgende:
[..]
en jullie kijken zeker nog steeds onder de motorkap om te kijken waar al die paarden nou toch zijn verstopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |